Heheheh çok değişik bir haber öğrendim ve bundan faydalanarak hikayeyi oraya taşımak istiyorum bana kızmayın ama hikaye çok değişik yerlere gidebilir evde manga okuyordum bir de baktım aman Allahım bu bilgi nereden geldi umarım faydalı olur hikâye için o zaman başlasın....
Ve ardından yuta okuka girmemişti Gojo ise yatağından kalkıp pencereden dışarı baktı ve yuta şaşkın bir şekilde etrafa bakıyordu ve bende(Gojo) kısık bur sesle ona seslendim.
Gojo: yuta buraya yukarı..
Yuta: bir ses duymuştu ve hemen yukarı bakındı.
Ve Gojo sensei yi görünce sevindi ve hemen kafasını sallayıp yukarı çıktı.
Herkes odasında uyuyordu.
İnumaki ise uykusu tutmamış sessizce çiçekleri suluyordu..
Yuta hemen içeri girdi ve merdivenlerden geçti ve Gojo onu odanın başında karşıladı .
Yuta her zamanki gibi Gojo nün verdiği katanayı sırtında taşıyordu.
Sanki biraz telaşlı gibi ama çok heyecanlıydı..
Gojo:gel yuta bir konu hakkında konuşmamız lazım sen gelmeden bende incelemedim..
Yuta:ta... Tamam.
Yuta Gojo sensei ye içten bağlıydı bir nevi hayatını kurtarmıştı.
Ve öncelikle onun öğretmeniydi ona karşı yanlış bir şey yapmak istemezdi Gojo genelde eğlenceli bir kisiliktedir ama bu sefer baya ciddiydi..
Ve ardından yuta katanasını yere bırakıp koltuğa oturdu ve Gojo ise yatağa çıkıp oturdu ...Gojo: evet yuta nasılsın yurt dışı nasıldı.
Yuta:gayet iyi ama insan kendi yerini özlüyor...
Gojo:evet hepimiz seni çok özledik Tokyo sensiz yanlız kaldı..Gojo: evet yuta buraya sen gelmeden bir kız geldi ve lanet güçleri seni gibi özel ve senin gibi akrabalık bağları çok gözükmüyor.
Ve biliyorsun ben seninle çok çok çok çok uzaktan akrabayız sugahara klanından geliyorsun.
Ve o kız da ailenin 2. Lanet kullanıcısı ve daha gücünü net kullanamıyor ve nedense seninle aynı durumu yaşıyor...
Yuta: kızın laneti ne ..
Gojo:telekinezi ve eğer ilerletirse akıl okumaya kadar gider.
Bazen zor zamanlar geçiriyor ve nedense aklının içinde bir şeyler oluyor .
Sende oluyor mu..
Yuta:umm şey bazen banada oluyordu ama eski zamanlarda şimdi nadirende olsa Rika ile görüşüyorum.
Ve ama bu son rüyamda bir kız gördüm ve elini uzatmış...
Gojo:ne diyor.
Yuta: abi..
Gojo:hmm gerçekten mi..
Peki aileni hatırlayabiliyor musun mesela kardeşin veya abin ablan var mıydı..
Yuta:ahh bilemiyorum kafam çok karışık ama en son araştırdığımda bir klan ile bizim klanın çok yakınlığı varmış hatta benim ailemden biri onunla evlenmişti ama kim hatırlayınca tam bilgi veririm şimdi çok yorgunum.
Gojo:ah evet haklısın senide yordum teşekkürler yarın yine olarak konuşuruz ben sana odanı göstereyim.
Yuta: tamam teşekkürler..
Gojo ile yuta odasına gitti ve yuta odasına girdi ve Gojo da Kendi odasına gitti..
Gojo:demek öyle... Bakalım neler olacak dedi..
Ve derin bir düşünceye daldı..
Ve yuta.
Rika:yu... Taaa..
Sonunda uyu..ya bili...r.sin..
Yuta: evet rika-chan sende beni bekledin teşekkürler.
Ve ardından yuta rikaya sarılarak hemen uykuya daldı çünkü sabah çok işi olucaktı..Sabah olur;
Ve ardından yuta hala uyuyordu çünkü dün çok yorulmuştu...
Yuki ise alarımın sesiyle kalkmıstı.
Yuki:ahh cidden mi saat 8.45 mi çok erken alarımın sesi güzel ama insanı rahatsız ediyor..
Neyse kalkayım hemen yataktan kalkıp düzeltin ve aynanın karşısına esnedi ve banyoya geçti ve ardından aşağıya indim ve masaya oturdum...
(Hafta sonu)
Yuki: sanırım biraz ben erken kalktım neyse kendime bir kahve yapıyım dedim.
Ve ardından ayağa kalktım ve kendine kahve yaptım.
Yuta ise aşağıya inmiş etrafa bakınıyordu birilerinin olabileceğini düşündü...
Ve orada yuki yi gördü.
Yuta kıza doğru yaklaştı ve omzuna dokundu..
Yuta:şey merhaba galiba sen yeni gelen kızsın herkes nerede.
Yuki: önce biraz şaşırmıştım ama hemen kendime gelip hafta sonu olduğu için herkes uyuyor.
Bende alarm ile kalktım.
Yuta:hmm anladım ve ardından
Yuta ortadaki sandalye oturdu.
Yuki:kahve ister misin yada daha başka bir şey
Yuta:hmm Rika ne istersin.
Rika: sessizce süt...
Yuta:tamam bir tane çikolatalı süt alabilir miyim.
Yuki:tabi
10 dk sonra.
Yuki:buyur.
Yuta: teşekkürler..
Ve ikiside içecekleri den birer Yudum aldılar.
Yuta:çok güzel olmuş.
Yuki: teşekkürler.
Yuta:hickimse Yokken tanışmaya ne dersin daha sakin ve iyi olur .
Yuki:tabi zevkle
Ben yuki fujiwara 18 yaşındayım.
Yuta:ben yuta okkotsu 19 yaşındayım.
Bu arkadamdaki Rika ...
Yuki: tanıştığıma memnun oldum rika-chan.
Rika korkarak yuta ya bakar.
Yuta:Hah korkmana gerek yok.
Biraz utandıda.
Yuki: hiç önemli değil.
Ve ardından yuta içeceğini bitirmiş ve
Ve lavabonun yanına bırakmıştı..
Ve ardından yine yerine oturdu.
Yuta:ee nasıl gidiyor neler oluyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.
RomansaBu hikayede yuki (adlı ana karakterimiz) dedesi 1 hafta önce vefat etmiş ve hayatı sanki altüst olmuştu ve dedesinin ölümü ardından kendini toparlamak isteyen yuki bunu iyice düşünür o sırada kendine bir şey almak için dışarı çıkar ve işini halletti...