25.bölüm okula geri dönüş

21 3 8
                                    

Ve gojo kucağında yatıyordu ve ardından okula geldi ve hemen oradaki hemşireye götürdü ve leiri sordu
Yine ne oldu su kızı rahat bırakın gojo kızı kucağından hafifçe bıraktı ve yatağa koydu leiri halledebilirmisin .
Evet ama bu sefer kötü yaralanmış ne oldu ..
Sorma
Ardından yukinin bilinci yerine geldi ve yavaşça doğruydu..
Uhh ben ne..yine mi v hemen kalmaya çalıştı...
Ve gojo yanına oturup onu engelledi bu sefer olmaz yaraların var dinlenmek lazım.
Hayır bırakın beni ben gidicem ayrica megumi ile buluşmak istemiyorum dedim..
Sonra kalkmak istedim ama gojonun o güçlü vücudundan hareket bile edemedim ve en sonunda elini tuttum ve kalkmaya çalıştım ama o da olmadı.
Yuki dur artık lütfen buradan isteyende çıkamazsın artık...
Ama .. neden istemiyorum..
Ben sana akşam herseyi anlatcam dedi. Göz kırptı ve leiri yaralarını tedavi ediyordu
Ahh acıdı
Sist tamam geçti yuki
Ve bitti geçmiş olsun.
Teşekkürler leiri.
Ve gojo hemen karşıdaki koltukta oturdu ve ona bakıyordu.
Ve hemen odaya geldiler
Yuki iyisisin
Yuki nin her yeri bandajliydi
Ve hemen nobara koşup yuki ye sarıldı
Ama yuki ona geri dönmedi nobara ayağa kalktı ve ama yuki sende mi neden biz sana ne yaptık yuki kafasını döndü ve hiçbir şey söylemedi..
Ama peki öyle olsun ...
O sırada megum masum gözlerle yuki ye baktı
Yuki ben çok..
Yuki megumiye sinirli ve tavırlı gözlerle baktı
Ben artık seninle konuşmuyorum sana anlatmakla hata ettim hani soylemiycektin.
Evet haklısın ama bu önemli bir bilgiyi ben hata ett..
Neyse ne zaten burada zorla duruyorum okul filan okumak istemiyorum Bırakın beni ne aile geçmişi ne sorun hiçbir şey istemiyorum
Sadece huzur dedi ve hemen yastığa gömüldü.
Çocuklar onu biraz rahat bırakalım gelin ven sizinle konuşayım megumi sende üzülme ben hallederim..
Megumi kafası ile onayladı ve üzgün üzgün onları takip etti. Ve gojo telefondan birini aradı.
Aradığı kişi nanami kento idi onu aramıştım çünkü çocuklar ile konuşurken kaçma ihtimalini yüksek en iyisi onu çağırmak.
Ardından nanami 5dk sonra geldi ve evet kız kim
Bu dedi o sirada yuki yatıyordu
Başından çok şey geçti biraz üzgün sana güveniyorum..
Tamam sen git .
Ve ardından oradaki bir koltuğa oturdu ve elindeki kitabi okumaya devam etti.
Yuki birinin geldiğini hisseti ama tepki vermedi
Ve ardından kendini tutamayıp ağla,aya başladı sesi duyulmasın diye kendini yastığa görmüştü.
Ama nanaki onu duyabiliyorum ve kitap okumaya devam etti.
Ve ardından kalabilirim diye düşündüm ve ayağa kalktım yorgun gözlerle ona baktım iri yarı bir adamdı ve adam kıza baktı ve nereye gidiyorsun dedi ve kiz ona bakıp
Tuvalete gidiyorumbir sıkıntı varmı.
Hayır git çabuk gel
Tamam
Gittim ve işimi hallettim ve dışarı çıktım ve arkamda biri belirdi  arkama döndüm bjr an korkmuştum.
Ah... siz miydiniz korktum
A pardon hadi gel gidelim şey bende kitap okumak istiyorum canım sıkıldı da
A evet gel sana kitap bulalım ve ardından beninbir here götürdüler ve bir kitaplığı geldik vaya büyüktü ne istersen vardı
Ve yorgun gözlerimi oluşturdum ve Kitaplara baktım ve adam bana bakıyordu ve en son yukarıda bir şeylerde bir kitap gösterdim ve adama doğru yaklaştım ve kolunu dürttü
Şey ben bu kitabı ıstiyorum ama uyanamadım yardımcı olur musunuz.
Tabi hemen uzanıp o kitabı alıp bana verdi.
Kitabı inceledim gayet iyiye benziyordu .
Yanliz bu senin yaşın için fazla olmasın.
Olsun ben böyle kitaplar çok okudum bakalım ne var .
Hadi gel o zaman ve yine o odaya gittik ve adam oturdu ve kitap okumaya devam etti v bende onun yanına oturarak kitaba başladım.
Ve o sırada gojo evet değerli arkaslar bu andan itibaren yuki bizim okulumuzda okuyacak ve sizlerde o kıza yardı  edeceksiniz güzel bir arkadaşlık kutun lutfe nasılsın sizin sınıf hocanız oralar hepinizden sorumluyum ama ozelikle yuki ve yuji ile yanlış anlamayın hepiniz benim için özelsin ama onlar daha başka
Yani yukinin geçmişini öğrendim ve artık bizimle okuyarak garanti altına aldım oraları biraz gizli .
Nobara senden özel olarak yuki ile biraz daha ilgilenmeni istiycem onun burada kalması lazım siz kızlar bunu başarısının dimi.
Evet ama o benimle konuşmuyor.
Ben haledicem ne olursa olsun yuki birkaç güne kalır kalmaz alışır buralara evet toplantı bitmiştir ben bu son günlerde yuki ile ilgilenecek haberiniz olsun.
Yani siz aksatmayin lütfen size güvencim sonsuz şu yuki işi bitince hepinizi eşitlikten
Tamamdır hadi siz antremana
Tamam sensei ve hemen gittiler.
Ve 30 saat olmuştu kitap başlarda gayet iyiydi ama sonrasında çok değişik yerlere gitmeye başladı ve nedense gerçek hikayeydi .
Ve ben baya yorulmuştur o sırada zaten kafam biraz kötüydü ve o sırada kafamı bur yere yaşlandığında hemen uyumuştum meğersem adamın omzuna yatmıştım adam ban bakıp hafifçe gülmüştü ah zamanı çocuklar...
Ve hiç bozulmadı ve kitaba devam etti ve gojo iceri girdi ve yukiyi gördü baksana nanami çok tatlı uyumuş senin kucağında ayy çok tatlı..
Sussana kız uyuyor biraz saygı nasıl ya dedi .
Peki ne yapmalıyım bekle ben alırım
Gojo yukiyi kucağına aldı ve hemen yatağa yatırdı ve üstünü örttü.
Ve elindeki kitaba göz attı
Bak sen bizim kız kültürlü çıktı senin  gibi
Evet öyle kitap okumayı seviyor gibi ama yaşından büyük şeyler ona söyledim dinlemedi önce herşey iyidir sonrası biraz karışık olduğu için önce şaşırdı sonra devam etti yarım saat sonra uykuya daldı.
Hım anliyorum dedi.
Teşekkürler nanami istersen gidebilirsin..
Tamam ben gidiyorum.
Ve gojo koltuğa oturup kıza baktı
Bak sen demek sonunda karşılayacaktır he vay be sonunda takim tamamlandı hele bir ikna edeyim bu iş tamam bence nobara bu isi halleder kızın da kalbi kırılmış demek ona çok güvenmiş ve aldığı hediye çok tatlı ve anlamlı aslında iyi bir kız dedi ve dışarı baktı kapalı ve bulutluydu ve 5 dk sonra kız kalktı ve etrafa baktı.
Hih neredeyim yine mi ..
Sağıma baktığında gojo sensei yanımdaydı hadi uykucu kalk yemeye .
Hayır ben aç değilim.
Ama gelmen gerek aç kal..
Hayır gelmek istemiyorum aç kalsam bile artık burada bir şey yapmak istemiyorum benin rahat bırakın artık hemen kalkıp dışarı doğru çıktı gojo onu durdurmakta ama durdurmadı ve dışarı çıktı derin bir nefes aldı ve içinden bağırmak geldi ama yapmadı..
Ve yere yattı ve havayı izledi ve herkes masada toplanmış gojo ve yukiyi bekliyorlardı ama sadece gojo gelmişti yuki gelmeyince iştahı kaçmıştı ve sadece tatlı yemişti
Gojo sensei hepsini yemeyin benim bir fikrim var
Ah ne acaba sana güveniyoruz dedi . Ve daha baska bir şeyler varmı diye sordu öyle hazır bir şeyler.
Hım bunlar var Tamam siz bitirin işinizi aslında bende kırgınım ama hem sizin için hemde bu arkadaşlığın bitmesini istemiyordu.
Gojo gulumsemis hah evet nobara seni takdir ediyorum böyle devam.
Hah arkadaş olmuşlar bile çok iyi evet o zaman ben kaçar.
Tamam o sirada megumi nobaranin yanına giderken nobara banada yardım edermisin lütfen şuan çok kötü durumdayım nasıl ne diyeceğimi bilmiyorum.
Tama yardımcı olacak sana mesaj attığımda gel.
Teşekkürler sen bir tanesin...
Ve ardından  nobara hazır yiyecekleri alıp aşağıya inmeye gidiyordu... bakalım arkadaşlıkları geri mi gelecek yoksa daha kötüsünü....

Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin