52. işte artık ilerleme zamanı

17 0 0
                                    

Bizde megumi ile maki ye bakmaya başladık.
İlk başta sanki düşman gibi savassalarda maki bence ona gerçek savaşın nasıl olacağını göstermeye çalışıyordu megumi de ona yaklaşmak için çalışıyordu.
Yuki:panda senpai, maki ile megumi'nin ne ilişkisi var.
Panda:hmm demek sende farkettin onlar yakın Akrabalar maki megumi nin  teyzesi oluyor.
Yuki: İlk başta çok şaşırmıştım önce onlara baktım sonra panda ya baktım sonra dönüp bir daha baktım ve inumaki dikkatle baktı ve sessizce güldü.
Yuki:he nasıl ya
Panda:heh az şaşırdın ben olsam biraz daha fazla tepki gösterirdim neyse evet zen'in aile bağları çok karışıktır çözmek zordur.
Yuki:beni aydinlatiginiz çok sagolun.
Panda:ne demek biz bunun için buradayız.
Yuki hala onlara bakıyordu .
İç ses: ne kadar da güzel bu aile bağları beni bitirecek acaba benimkiler ne ...
Panda:ahh az kalsın unutuyordum megumi ile sana söylemeyi unutum.
Panda:megumi ,maki bu kadar yeter ben megumiye bir şey anlatcam.
Maki:ahh tamam megumi seni bir dahakine hızlı bekliyorum.
Megumi:tamam Ve megumi hemen yuki nin yanına gitti.
Megumi: ne oldu
Panda:otur megumi
Megumi hemen yuki nin yanına oturdu.
Panda: Evet geçen seneki gibi bir
Tokyo ve kyoto teknik kolejlerinin müdürleri bi oyun seçiyor ve bu etkinlik 2 gün sürüyor.
Yuki:ha diğer lanet kullanıcıları mi?
Panda:evet 1. Gün grup etkinliği sürüyor ve ardından 2 . Gün bireysel etkinlikler başlar iki gün birlikte oynanır.
Maki:Evet ve oyunun kuralı sadede kimseyi öldürmemek hepsi  bu kadar o aptal 3. Sınıflar uzaklaştırma aldıkları için sizin gelmeniz lazım.
Katılacak misiniz.
Yuki ve megumi birbirlerine baktılar ve
Evet yapacağız
M:ben
Y:ben
Ne olursa olsun guclenicem ve bunun için elimden geleni yazıcam insanların hayatları bize bağlı dediler.
Maki gülümser.
Maki:aferin size ben gidiyorum panda size diğer bilgileri atarsın.
Panda:tamam evet ...
Megumi: (aslında nobara ile megumi aynı şekilde düşünüyordu eğer saçma olursa hemen bırakırım.
Panda:hah bunu söylediğimizde nobarada aynısı demişti ve yuji sadece heyecanla bakmıştı ve yuki şu an heyecandan patlayacak gibi gözüküyor.
Yuki iç ses:ahh ne bu çok iyi başka insanlarla tanisicam hepsi ile arkadaş olmak isterim hünerlerini göstermem lazım çok calisicam ...
Panda:demek ki   yuji=yuki
Megumi =nobara
Birbirlerini benziyorlar ama ayırdığımız zaman nobara yine onlara katılabilirsiniz çünkü nkbara yuki yi seviyor ama megumi daha baska katılmayanlar.
Çocuklar ne zor iş..
Panda:Ever sorusu olan varmı.
Yuki:hmm evet var.
Panda:ne
Yuki:kaç kişiler nasıl birileri.
Panda:hehe Evet başlayalım
Şimdi evet 6 kişiler ama bence çok iyi anlasamaya bilirsin.
Yuki:ahh tüh neyse teşekkürler bana bu kadar yeterli.
İnumaki:Somon Havyar.
Panda:bilmem ama geçen sefer geldiğinde..
Yuki:o kim yuta daha önce duymuştum ama neyse.
Panda:yuta mı hmm şu etkinlikten sonra uzun uzun anlatırım şimdiden buna odaklan şu an yurt dışında gelemeyebilirim zaten gelseler alırlar mı bilinmiyor ama etkinlik bittikten sonra isi bitince kesin gelecek o zaman tanışırsınız.
Yuki:tamam o zaman ben antreman yapmaya gidicem hemen başlıycam.
Megumi:dur yuki bekle daha iyileşmedin sana yardım edeyim.
Yuki:ha teşekkürler Megumj sen olmasan
Megumi ayağa kalkıp kızın elinden tutup kaldırdı ve beraber bahçeye doğru ilerlediler.
Panda:baksana inumaki çok iyi arkadaş olmuşlar bu durum megumiyi bile etkilemiş bu kız gelince herkes değişti demek ki bu işte bir iş var.
İnumaki:balık pulu
Panda:ya ama bak demedi deme.
Ve ardından megumi ile yuki bahçeye aletlerin yanına gittiler.
Megumi: kendini çok zorlama lütfen yavaş yavaş.
Yuki: o zaman bana yardım et bende lanet enerjimi dışarı çıkarmak istiyorum.
Megumi: peki hemde senin lanet enerjine bakalım.
Mesela lanet enerjileri kendi çapında renklere ayrılır.
Örneğin
Kırmızı: kan akışını hızlandırır ve ve lanet enerjini hızlandırır ve genelde bu sınırlı olduğunda ortaya çıkar ve genelde iştah açar.kırmızı genelde uzaktan iyi gözükmez eğer lanet enerjin kırmızı ise savaşta bu tekniğini kullanıp uzaktan savaşa bilirsin hemen etki eder.
Mor:ise genelde  bilinç altındaki üzüntü korku pişmanlık gibi duygular ortaya çıkarır ve bu genelde ağır bir lanetin kullanman için alışman lazım
Zaten bence bu tam sana uygun insanları hipnoz etmede ve istediğini yaptırmada bu lanet kullanılır
Mesela Gojo sensei en çok kullanılan lanetlerin hepsini kullanabiliyor sende kullanabilirsin bizde kullanabiliriz ama onun için çok çalışmalı ve kendi gücünüzün olması lazım ama bizde o yok en fazla 3 tane kullanabiliriz ve gök sensei hepsini kullanabilsede en çok kullandığı mavi kırmızı ve mor u kullanır.
Yuki:bu çok iyi bende kullanıcam.
Megumi:Gojo sensei bu jujutsu lisesinin en iyi lanet kullanıcısıdir ondan başka iyi kullanan yoktur.
Mesela bende mavi yeşil ve kahveringi kullanabiliyorum.
Yuki:çok iyi peki diğerleri.
Megumi:yuji nin sukuna yüzünden hepsi siyah yada kırmızı aslında yuji nin lanet enerjisi yoktu ama sukuna nin lanet enerjisi ona karıştığı için siyah flaşı kullanabiliyor
Nobara ise tütüncü mavi ve pembe kullanabiliyor.
Yuki:bu çok iyi bende bunları kullanmak isterim hemen başlamak isterim sen devam et.
Megumi:peki ama bence sen \95 ihtimal ile mor mavi ve kırmızı kesin çünkü sende hipnoz tekniği var
Ve mavi herkeste var dur açıklamaya devam ediyim anlatırım
Mavi:ise sakinlik derinlesme huzur ve. Odaklanma olarak geçer eğer odaklanıp lanete bu enerji ile yaklaşırsan hemen öldürme imkanım çok yüksek ve çok ileri bir durum olmadığı zaman mavi laneti kullanırız.
Turuncu:ise dikkar çeker ve laneti  ona çekmesini sağlar ve yakın dövüşü sağlar.
Kahverengi:insanı lanet enerjisini hızlandırır arttırır ve lanetle insan ilişkisini artırır  ve bunun hızlı geçmesini sağlar.
Pembe: ise rahatlıkla sakinlik verir lanetli enerjisini lanete doğru aktarirsan lanet yavaşlar ve sakinleşir eğer gerektiğinden fazla verirsen lanet ölmeye yakınlaşır ve bir teknik ile hemen ölür.
Ve son olarak yeşil: dogayı temsil eder .
Yuki:bunlar çok iyi ama ben nasıl bunu dışa aktarıcam
Megumi: şimdi derin nefes ve lanet enerjini dışarı çıkar hayal kur.
Yuki derin bir nefes aldı ve kendi dünyasına gitti.
Ve orada 3 tane renk gördü.
Biri mor idi biri mavi biri ise çok belirsiz gibiydi kan kırmızısı ama derinden gelen bir siyahta vardı.
Megumi söylemişti kırmızı lanet kötü şeyler içindi genelde sınırlı oldugunda çıkarmış ama bana siyahtan hiç bahsetmedi .
Acaba neydi ki arkadan bir sürü insan konuşturdu.
Ve en son bir insan kulağıma fısıldadıp.
Ona git...
Dedi ve ses gittikçe yankılanıyordu ve en son elimden tuttup havaya kaldırmıştı o kırmızı renk giderek yaklaşıyordu ve sanki bir ateş gibi yanıyordu.
Yuki: hayır yaklaşmak istemiyorum
Ama bu senin geleceğin soyunun devamı yoksa buna karşı mı geliceksin .
Ve ardınan bana benzeyen bir kopyam çıktı tıpkı benim tersimdi .
Hadi yuki hala mı korkuyorsun aynı küçüklükteki gibi artık bu güçe sahip olmanın zamanı geldi hadi gel de al seni bekliyor dedi.
Yuki:ve en sonunda kız koşarak yuki nin içine girdi ve sanki yuki ile iç içe girmişti sanki o onun bir parçası gibiydi ve yukiyi o enerjiye itiyordu ve en sonunda yuki o enerjiye dokunmuştu önce eli yanmıştı ve ardından o kız onu içine atmıştı.
Evet sonunda bu güce sende ortaksın sen bizim ailemizin soyunu devam ettirecek kişisin.
Dedi yuki nefes nefese kalarak gözlerini açtı
Megumi onu birçok defa seslensede duymamıştı.
Megumi:yuki ne oluyor iyi misin
Yuki:nefes nefese megumi sen ne oluyor ve etrafa baktığımda kan kırmızısı bir renge bürünmüştü ve ardından siyah ile karışmıştı sanırım bu benim lanetli enerjimi ondan kurtulmak istesemde olmuyordu sanki beni içine almıştı.
Ve ardından sanki yer yerinden oynamıştı ve bacaklarıma hakim olamamıştır ve hemen yere düşmüştüm ve o sırada lanetli enerjim geri çekilmişti.
Megumi:hey yuki iyi misin ne oldu bu enerji ben hayatında hiç görmemiştim ne oldu.
Yuki:agliyarak bilmiyorum ne olduğunu anlayamiyirum sana bir şey olmadı değil mi.
Megumi: hayır anlat ne oldu.
Yuki:şey en son 3 tane renk gördüm mor mavi ve işte bu renk ne olduğunu anlamadım lanetli enerjinin kötü olduğunu anladım ama birisi sanki oraya beni itmişti anlayamıyorum bunu ben istemedim.
Megumi:tamam sakin ol Gojo sensei sana yardımcı olur ama sanırım lanet enerjini öğrendin bence bu kadar yeter ben seni odana götüreyim.
Yuki:tamam
Ve ardından Megumi yuki yi kaldırarak odasına götürdü.
Ve onu yatağa yatırdı.
Megumi:iyiyce dinlen Gojo sensei yi çağırıcam orada konuşursunuz.
Yuki: teşekkür ederim senide bu duruma soktum ama
Megumi: hiç önemli değil dinlenmeye bak.
Ve megumi odadan çıktı ve Gojo sensei yi bulmaya gitti...

Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin