86.Bölüm:Ben görüyorum peki ya sen...

8 0 0
                                    

Yuki ile yuji eşyalarını toparlamışlardı gerçi içlerinde bir şeyler yoktu sadece görevde ihtiyaçlarına yarıyacak malzemeler vardı.
Ve bir süre sonra megumi ve Nobara onları aramıştı ilk(gerçek)görevleri için aramışlardı.
Ve onlara morel verdikten sonra iyi şans dileyip kendi işlerine geri döndüler.
İjichi onlara arabaya kadar eşlik etti ve şuan ikiside arabada sesizce oturuyorlardı.
Yuki çoktan tavırını takınmıştı sadece arada telefonuna bakıyor ve müziği değiştiriyordu.
Yuji ise telefona bakıyordu.
İjichi ise bu sesizlikten yararlanmıştı
Ve ilk defa huzurlu bir an yaşamıştı.

Aradan 4 saat sonra
İjichi:evet geldik lütfen dikkatli olan bu önemli 1.sınıf görevlerinden biri amacınız karşınızdaki lanetleri etkisiz hale bırakmak bir şey olursa halletmeniz gerekir.
Acil olmadığı sürece...
Yani sadece kendinize dikkat edin burada bir sürü şeyler oldu ve sizin yaralanmanızı istemem sözler özelsiniz.
ijichi lanetli kelimeleri soyliyerek lanetli bariyeri açtı ve bizde içeri girdik.
Sonrasında lanetli sözler ile siyah bir bariyer etrafımızı kapladı.

İçeri girdiğinizde harabe bir alana girdik aslında burası eskiden kullanılan bir alan yer ama bunu nasıl söylerim bilmiyorum burası artık tanınmayan hale gelmiş grafitiler ve herşey burada yani resmen çağımız gençlerin yaptığı saçmalıklarla dolu tabi lanetli işlere karışınca olaylar sonrasında gelişmiş ve artık burası kullanılmaz bir hale gelmiş araştırma formuna göre burada iki tane çocuk kaybolmuş ama yaş aralıkları belli değil .
Yuji: umarım o kadarda küçük değillerdir yani en azından buraya girmeyi istemezlerdi.
Yuki:yani bir çeşit hata belkide ama işte merak insan oğluna her şeyi yaptırır.
Yuji:evet öncelikle binalara bakalım ilk baktığında oralarda bir yerde çıkmışlardı daha güvenli yerlere lanetleri giremeyeceği yerlere.
Yuki:tamam o zaman başlıyalım.
Yuki ile yukarı çıktık yukarı çıkarken çantamdan Nobara'nın verdiği Çivileri çıkardım her ne olursa hazırlıklı olmamız gerekiyordu.
Yuki bir anda yuji okdugu yerde durdu.
Yuji:lanet enerjisi seziyorum ama o kadarda büyük bir şey değil.
Yuki:ben ned n hissedemiyorum peki ne tarafta.

Ardından elime bir çivi alıp onu lanet enerjim ile doldurdum.
Ve herhangi bir lanet enerjisinin olduğu tarafa doğru attım ve Arda'nın bina sallanmaya başladı yuki beni sıkıca tuttup kenara çekti.
Ve lanet tamda altımızdam geçti bir anda yer yıkıldı ve üstümüzde bize bakmaya calıştı ama gözleri yoktu sadece hissetme ve dokunma ile insanları bulabiliyordu o yüzden sınırlı bir şekilde insan bulmak istiyordu.

Etrafında dönmeye çalıyordu ama dönerken heryer yıkıyordu bir an önce işini bitirmem lazımdı.
O anda lanetli enerjimi bütün binaya aktardım ve o an sanki zaman durmuş gibiydi ve bende onun zihnine girip çivileri zayıf noktalarına atarak bir anda yere düşürdüm ve lanet eriyerek bir anda yok oldu ne kadar büyük olsada içten o kadar zayıf bir kişiliğe sahip olunuyor.

Yuji ve yuki koridorda ilerlemeye başladılar ve birkaç engelle yine karşılaştılar tam onlara yaklaşıcakken aniden onlardan uzaklaşıyorlardı.
Yuji:yuki lanetli enerjin çok kuvvetli lanetler görüp kaçıyor.
Yuki:peki bu konuda ne yapabilirim bilmiyorum sakın olamadıgım zamanlarda kendimi kontrol edemiyorum uzun zamandır buna çalışıyorum başardım ama şimdide bunu durduramıyorum.
Yuji:evet gerçektende alışılması zor bir durum.
Bendede o oluyordu ama artık sukuna bu durumlara çok karışmıyor sadece ilgisini çekerse.
Yuki:evet devam edelim.

2.katta bir çocuğun çığlık sesleri gelir.

Yuki: yukarıdan bir ses geliyor yuji kesin hedef olan çocuk ben gidiyorum
Ardından yıkık olan yukarı merdivenlerinden yukarı doğru çıktım.
Ve çocuk mankenlerin arkasına saklanmıstı ve önünde olan lanete bakmamaya çalışıyordu ama lanet o kadar iğrenç hareketler yapıyordu ki bu hareketler çocuğu korkutuyordu bir süre sessiz kalmam gerekti yani o durumda ben bile igrenmistim çocuğun dikkatini çekebilmek için her seferinde kendinden bir parça koparıp önüne atıyordu ve etrafa yayılan kanlar üstüme kadar gelmişti bu sinirlenme yok açmıştı elimde olmadan gücüm aktifleşiyordu ve bunun sonucu kötü ve sert bir şekilde etkileyecekti.
Saçlarım havaya doğru kalktı ve gözler morarmıştı onun bu iğrenç ve sapkın hareketlerine daha dayanamamıştım ve en son beni sinirlendiren hamlesi çocuğa yaklaşması olmuştu hemen olduğum yerden fırladım ve elimi havaya kaldırdım nanosaniye bile olsa herşey durmuştu çocuk korkudan beti benzi atmıştı ve elimi havaya kaldırmam ile beraber çocuğun arkasındaki mankenler bir anda canlanmıştı ve hemen lanetin karşısına geçmişti ve artık ben değil onlar lanete karşı bir güç uyguluyorlardı artık o iş benden çıkmıştı ve adeta yeni bir şey keşfetmiştim.
Artık insanlara yada cansız varlığa ne istersem yaptırabilirim.
Tabi bir süre sonra o sinirle beraber mankenler laneti en zalimce şekilde arındırmıştı.
Ve artık o yoktu.
Hemen çocuğun yanına gidip onu sakinleştirdim ona sıkıca sarılıp güvende olmasını sağladım.
Ve sonrasından ona başka birinin olup olmadığını sordum ama şoktan cevap verememişti.
Bende mankenlere el işareti ile (emir verir gibi) etrafa dağılmasını istedim ve bir şey bulursa bana haber vermelerini istedim ve hepsi 2'ser şekilde dağıldılar.
Ve bende çocuğu kucağıma aldım ve onu sıkıca sardım çocuk çok korkmuşa benziyordu o da bana sıkıca tuttunmuştu adeta.
Ardından elimin tersiyle cama vurmamla adeta
Cam tuzla buz halini almıştı.
Çocuğun başına zarar gelmemesi için sımsıkı tuttum ve camdan aşağı atladım düşüş yavaştı çünkü ilginç bir şey olmuştu
Lanetli enerjim resmen bir kanat görevi görmüştü ve bu yeni bir özellikti çocuk teşekkür ederek çalıların arasına doğru gitti bende dışarı da olan lanetli bariyeri açtım ve az bir süreligine ijichi'yi gördüm.
Ve çocuğu ona teslim ettim.

Yuki:sen çocuğu yanında tut bir şeyi varmı diye bak ilgilen ve perdeyi henüz açma.
Ve perde kapanır.
İjichi yuki'yi kanlar içinde görünce endişelenir ama yapıcak bir şeyi yoktu. O yüzden çocuğu sakinleştirip neyi var diye bakar.

Yuki hemen yuji'yi arar ve aşağı katta bulur ve bir lanetle savaşıyordur.
Yuki:yuji ben üst katta olucam yardıma ihtiyacın olursa bağır lütfen bu durumda ayrılmamız gerek en son buluşuruz.
Yuji:tamam sen işine dön.
Hemen yukarı doğru koşarım ve diğer odaları incelerim her bir odaya kata bir manken gönderirim ve eğer lanet ortaya çıkarsa hissetmem için küçük sensörler yerleştiririm.
Ardından yukarıdan birinin çığlıkları gelir.
Hemen oraya koşarım büyük bir lanet ve 4 yaşlarında bir kız çocuğu çok korkmuş ve çaresizlikten ne yapacağını bilemez bir halde bekliyordu lanet onu camdan aşağıya şallar bir durumda bekletiyordu akıllı idi ben gelene kadar hiçbir şey yapmamıştı ve bu lanetin içinde sukuna'nın parmağı vardı bunu ta buradan görebiliyorum.
Çocuğu gittikçe aşağıya sallıyor ve bu beni iyice sinirlerimin gerilmesine neden oluyordu.
En sonunda bana küçümser bir bakış atıp çocuğu aşağıya attı
Ve o anda bir anlığına olsada bir kara flash*black flash*gözlerimde canlandı.
Ve o hızla camdan fırladım ve hemen çocuğu tuttum aşağıda bizi yujii tutmuştu ne şanslıyım ardından çocuğu yerde bıraktım ve hemen kendimi yukarı çıkardım kara flash hala geçmemişti hemen ellerimi birleştirdim ve lanetli gücünle lanetin içini yardım ve içindeki parmağı aldım ve zaten onunla beraber bir gürültü koptu ve o anda ölmüştü.
Parmağı hemen cebime attım ve aşağıya indim çocuğu kucağına aldım.
Ve yuji'nin önümdeki laneti öldürdüm ve artık hepsi bitmişti bununla beraber bina çökmeye başlamıştı.
İjichi hemen perdeyi açtı çökmeden önce yuji bizi hızla dışarı çıkardı ve bina çökmeden çıkmıştık.
Çocuk benden ayrılmamıştı ama her yerinde cam kırıkları vardı çocuğa batabilirdi o yüzden çocuğu zorlada olsa yuji ye verdim ve ijichi beni bir yere oturturup sargı bezleriyke camları çıkarır ve onlara yara bandı yapıştırdı.
İjichi:seni hep kızım olarak görüyorum başkalarında olmayan sende var bu çok iyi eğlenceli akılı yetenekli daha birçok şey.
Bunları söylerken ve o kadar içten söylemişti ki bir yandan sesi mutluydu bir yandan endişeli
Haddimi aştıysam üzgünüm.
Yuki: hayır ijichi bey asla benimle istediğiniz gibi konuşabilirsiniz nasıl isterseniz ben onlar gibi sıkı değilim
Ayrıca dizide abim gibi görüyorum bana yakınsınız ama herkes size niye katı davranıyor ki.
İjichi: bilemiyorum ve sanırım bilemeyeceğim..
Yuki: Boşver'in bazı şeylerin bilinmesine gerek kalmaz.
Teşekkürler yardımınız için hemen okula gidelim dinlenmek istiyorum.
İjichi: tamamdır.
Hemen ayağa kalkıp arabaya geçtim yuji ve çocuklar arabada şimdiden uyuya kalmışlar.
Bende arabaya geçtim ve bir süre bende yorgunluğuma esir düşüp uyuya kaldım.

Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin