Gojo sensei gelmişti.
Ve hepimizi tebrik etmişti ve eksiklerimizi söylemişti.
Öncelikle hepimizin çok iyiydi.
Ama megumi sen yakın dövüşte biraz geri kaldın ve silahı tutma konusunda.
Maki ve yuki sizde çok tehlikeli şeyler yaptınız. Bir daha dahamdikatli olun.
Inumaki:harikaydın.
nobara sende biraz lanet enerjin konusunda biraz çalışmalısınız.
Yuji sende yumruk vururken lanetli enerjin geç geliyor önceden hazırlanıp vurabilirsiniz.
Panda:cok iyi böyle devam .
Ve bu bir hafta boyunca kyotolular burada kalacak onlarla iyi anlasın lütfen ve iyi dinlenin çünkü yerin geleneksel oyun seçimi yapılacak simdi hemen odalara geçin ve dinlenin.
Ve ardından herkes odalarına gitmişti .
Ve bende bir tane kitap alıp okumaya başladım Ve artık bundan sonra ne olacağını düşünüyorum.Kötüler;
Geto:Evet 1 hafta sonra okkotsu gelicek ve biz okkotsu varken okula önce bir baskın haberi vericez ve ardından savaş basliycak.
İstediklerimi elde etmek için az zaman kaldı.
Siz ne isterseniz geto-sama.
Daha sonra sizinle planın ayrıntıları konusucam biraz daha beklememiz lazım...
Ve odadan çıkar...Yarın:
Hepimiz bir koltukta oturmuş gojo sensei yi bekliyordu.
Gojo:geldim çocuklar geciktim ama...
Maki:sen zaten hep gecikiyorsun alıştık.
Gojo:ne adar a güzel evet elimdeki kutuda bütün sürü oyun var.
Onlardan birini çekip bu senenin oyunu olucak kim çekmek ister.
Herkes sesiz...
Gojo:ne cidden mi yuji gel sen çek.
Yuji hemen kalkıp kutudan bir kart çekti.
voleybol..
Ne voleybol mu...
Yuki:voleybola bayılırım çok severim.
Hatta en son gittiğim bir kursta voleybol yarışması olmuştu karşı takım çok güçlüydü ve en son oynarken herhaldee biraz fazla kaçmıştı ve iki tane parmağım kırılmıştı ve bileğim incilmisti.
Yani voleyboldaki rekabetciligi çok seviyorum.
Çok iyi oynarım..
Maki:ben korktum ama seninle kazanabiliriz.
İnumaki:okoka fileto..
Yuki: o zaman bu işi yapalım.
Gojo:ha bu arada yuta ise 3 gün sonra gelicekmis o da oynayacak ona göre ve voleybolu oynamak için sizi özel bir yere tatile götürücem.
Öğretmenlerde gelicek..
Yuki:ahh sonunda çok mutluyum oldum...
İç ses;Yuta ile buluşmak için çok mutluyum...Ve ardından bahçeye geçtik ve bende takımın yerini ayarlamak için bakıyordum..
Yuki:evet saha böyle işe en uzun panda ise..
İşte saha bu
Simdi beni iyi dinleyin..
İnumaki nın Boyu kısa olduğu için onu en öne aldım top alçağa gelirse hemen atabilirsin.
İnumaki:balık Havyar..
Nobara sende hemen inumaki nin sol tarafına
Yuji sende onun sağına geçeceksin o taraflar sizin top gelirse hemen atabilirsiniz..
Ve megumi sende hemen yuji nin arkasına geç
Maki sende nobaranın arkasına
Panda sende en arkada yuta ise benim arkamda olucak.
Herkes birbirinin pas vermemiz lazım bu bir takım çalışması.
Tamam varız...
Ve ardından hemen bir tane top alıp iki takım olup oynamaya başladık gerçekten çok eğlenceliydi ve arkadaşlarla oynamak insanı çok mutlu ediyordu..3 gün sonra...
Gojo nun telefonu çalar..
Gojo:alo
Yuta:merhaba sensei nasılsıniz.
Gojo:iyi sen
Yuta:bende iyiyim.
Gojo:bugün geliyor musun..
Yuta:evet ama akşam saatlerinde ..
Gojo:tamam bu çok iyi geldiğinde gizlice odama gel.
Yuta:ha tamam..
Gojo:tamam dikkatli ol.
Yuta:tamam Ve yuta telefonu kapatı.
Yuta:rika bak yeni arkadaşlarla tanisicaz.
Rika : yuta mutlu bende mutluyum...
Yuta:heh hadi gel gidelim...
Ve uçağa bindiler yuta yola bakıyordu tokyo yu çok özlemişti uzun zamandır amerikadaydı arkadaşlarını çok özlemişti bir an önce onlarla buluşmayı umutluyordu...Ve ardından yuta 8 saat sonra Tokyo ya gelmişti ve Ijichi onu havaalanından almaya gelmişti.
Ijichi;merhaba yuta-san nasılsınız umarım yolculuk çok iyi geçmiştir.
Yuta;evet teşekkürler ve ardından yola bakmaya devam etti.
Rika:yuh..taaa ne ... Zaman ... Uyu... Cak .. sın ... Yor.. uldunn..
Yuta: endişelenme rika-chan en yakın zamanda konuşmamız gereken bir konu var....
Ve ardından 20 dk sonra araba jujutsu lisesine geldi yuta aşağıya inip okula baktı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.
RomanceBu hikayede yuki (adlı ana karakterimiz) dedesi 1 hafta önce vefat etmiş ve hayatı sanki altüst olmuştu ve dedesinin ölümü ardından kendini toparlamak isteyen yuki bunu iyice düşünür o sırada kendine bir şey almak için dışarı çıkar ve işini halletti...