34.bölüm takım çalışması sorunlar..

17 2 0
                                    

Ve nobara ile yürümeye başladık megumi ile yuji ayrılmıştı.
Ve yürüyorduk ve bir sürü ölü insan gördük şaşırmamıstık ama ben fotoğraf makinemi çıkarıp çekmiştim ve ilerlemeye başladık ve 20 dk sonra hala etrafı araştırmaya devam ediyorduk. Ve en son 4 muz yeniden buluştuk.
Ha yine mi yarım saat oldu hala yürüyorum bir şey yok ..
Evet şimdi ne yapmalı ve ardından havaya baktım ve sanki bir şey vardı..
Ve hemen  geri çekilin dedim.
Herkes geri çekildi..
Ne ol...
Bir lanet karşımizdaydi iri yarı bir lanet idi ve ardından ve tamda yuji ile meguminin arasında idi..
Çocuklar iyi misiniz bekleyin halletmeye çalıştım.
Hemen katanayı çıkardım ve önce  vurmaya çalıştım ama olmadı ve ardından elimi havaya kaldırdım...Ve gözlerimi kapadım ve bir an gözlerim sanki başka yerde gibiydi her böyle yapmak istesem böyle oluyordu ve hemen kenara çekil dedim ve lanet birden kenara çekildi bende hemen kaçın dedim.
Ve arkamdan bir portal açıldı ve Megumi ile yuji bana baktı ve
Yuki..
Ve nobara hemen atlayıp elimi tuttu.
Endişelenmeyin biz beraberiz dikkat edin..
Ve sonra ikimizde portala çekildik..  Ve sonra karanlık bir odada kaldık gözlerimi açtım ve baktım nobara yanımdaydı
Ahhh nobara şükürler olsun ben çok korktum iyisin değil mi..
Bana sarıldı iyiyim ee ne yapicaz..
Ummm.. bilmem ve oda ardından daralmaya başladı ben genelde böyle şeyleri hiç sevmem bende bir travma gibiydi.
Ahh nobara ne yapicaz ben böyle şeylerden çok..
Tamam sakin ol nobara hemen çekici çıkardı ve bir çivi çıkardı..
Lanetli hasır tekniği açılma..
Bende en son yere çöktüm ve
Bittik bittik ...
Yuki kendine gel..
Ahh açılmıyor kız iyi değil.. Ne yapmalıyım..
Gojo sensei neredesin .
Gojo sensei bize ulaşamaz malesef ne yapicam..
En son düşündüm ki bu gücü biriktirirsem belki patlama yaşar..
Nobara kenara çekil ..
Ne ne oldu yuki..
Bizi kurtarıcım senin yardımın ile bana yardım edermisin..
Tabi ne istersin..
Bana çekilin ile çivileri verir misin.
Ah tabi ve en son gözlerimi kapadım ve derin bir nefes aldım ve elimi havaya kaldırdım ve çekici elime aldım ve duvara kendi gücüm ile beraber vurdum..
Büyük bir ses çıkmıştı...
Megumi ile yuji bu sesi duymuş ama bir şey yapamıyorlar.
Ve ardından lanet hareket etmiş ve tam yuji ile meguminin ortasına gelmişti ve sadece dona kaldılar o kadar korkmuş lar di ve en son hareket ettiler ve lanet yuji nin yanına gitti
Sen beni bosver kızlara yardım et
Ama..
Zaten sukuna var sen git.. dedi ve en son lanet yuji yi tuttuğu gibi fırlattı.
Megumi hemen etrafa bakındı ve kutsal köpeklerini çağırdı  yuki ve nobarayi bulun ..
Ve bende ardından çiviyi çaktım tam çıkacakken oda büyüdü ve arkamızdan bir sürü lanet gelmeye başladı..
Ve nobaraya eşyaları attım ama bir çivisi bende kaldı nobara ama ben .
Ne oldu
Ben kurbağalardan nefret ederim ne o zaman geri çekil bu işi ben halledicem ..
Nobara bir geri adım atıp kenara çekildi bende hemen ellerimi açıp kurbağalar saldırmaya başladım Ve en son bir kurbağa dilini uzatıp nobarayi yakaladı.
Sanki çaresizce bana baktı.
Bende o zaman çok sinirlenmistim ve gozlerim kararmıştı ve ani bir patlama ile gozlerimimacmaya çalıştığımda nobara yerde yatmış bir şekilde bana baktı.
Yuki yuki..
Ah iyimisin
Evet ama gözlerin kanıyor.
Gözüme dokundum ve kanadığını
Önemli değil hadi gel seni götürelim .
Ama sende iyi değilsin.
Ben iyiyim siz iyi olun yeter.
Sonra nobarayi kucağıma aldım ve yıpranmış duvara sert bir tekme vurdum ardından duvar yıkıldı.
Bende hemen olağan gücüm ile bağırdım.
Megumi ..
Megumi bu sesi duymuş ve hemen koymuştu .
Aha iyi misiniz.
Nobarayi al çabuk megumi hemen nobarayi aldı.
Ve ..
Sen
Ben yujiye yardım edicem .
Ama sen yaralı sin.
Megumi bu iş artık hayat meselesi sadece nobaraya iyi bak biz iyi olacağız bir şey olursa ben sana haber vericem.
Tamam dikkat et..
Bende hemen yujiyi bulmaya basladim ve en son bir odada hırpalanmış bir şekilde lanet ile savaşmaya çalışıyordu..
Ve ben hemen koştum ve yuji yi itmek zorunda kaldım ve yere kenara düştü yuji sen orada kal
Yu. Yuki çok tehlikeli uzak dur.
Ardından benimde boğazımdan tuttum havaya kaldırdı ve
Ha demem sen buna cüret edebildin
Bende hemen elimi kaldırıp onu gücümle kenara attım ve lanet ayağa kalkti ve bir lanetli teknik ile beni en kenara doğru attı.
Ahh. Bu acıdı işte ama ben yine ayağa kalktım..
Ve dönüşmeye devam ettim.
Megumi ise ijichi yi aramış onu bekliyordu .
Ben hala dönüşmeye çalışıyordum .
Ahh bu veletler ne ugrastirci...
Ve ardından sukuna yuji ile değişip ayağa kalktı en son tam vuracak ken elimi tuttu .
Küçük hanım sizi kenara alalım sizinle işimiz var ..
Ha bu kız megumin dikkatinj çektiği kız
Ve ardından sukuna lanete dokununca parçalara ayırıp bana doğru geldi... Sen benimle gel.
Ah ne kolumdan tuttu beni bahçeye attı.
Sende kimsin.
Asıl sen kimsin yuji iyi misin.
Evet o şu an gayet iyi bak onu iyileştirir.
Bende hemen megumiye bir işaret gönderdim ve
Ah işte ijichi geldi çabuk nobarayı al .
Hemen megumi kosturdu ve onların yanına geldi .
Yuki çok bitkin ve yorgundu sukuna ya karşı gelemiyordu.
Sen ne yapıyorsun.
Evet sonunda sen geldin hadi savaşa devam edelim .
Ve bende yerimden dogruldum.
Sukuna demek böyle biri .
Sukuna ile megumi savaşmaya başladı.
Durun yapmayın yada kimi kandırıyorum.
Yardım etmem lazım ve hemen elimi havaya kaldırdım ve onu gücümle kenara atmaya çalıştım ama olmadı.
Hmm ilgili çektiniz çift böcekleri ikinizde birliktesiniz  artık  ve ayağa kalktım ve hemen katanayı ona doğru savundum ve katana kirildi...
Ne ne ..
Ya sen beni ne zannettin o zaman buraya ölün.
Megumi ile beni yere kafamızı yatırdı ve hemen bizde mecbur ayağa kalkamadım.
Ahh acıdı meguminiyi misin.
Evet hadi kalk
Kalktık ve en son megumi beni eli ile kenara çekti
Artık bunu kullanmaktan çarem yok.
Ha o ne ki..
Ve megumi ellerini birleştirdi ve 11..
Ahh ne yoksa megumi fushiguro göster bana o gücü..
Ve megumi orada kala kaldı.
Aklında bir takım şeyler geçmiş olmalıydı ki..
Hayır yaptıysam çünkü şu an yuji oralarda bir yerlerde ve o sırada sukuna yuji ye dönüşmüş.
Ha megumi yuki iyisiniz kusura bakmayın herhalde yine batırdım dedi ve hemen yere düştü..
Ahah ben neden böyle bir şey..
Megumiye baktım ve yorgunluktan gözlerim kapanmış ve yere düşmüştüm.
Yuki yuki iyimisin ve en son  megumi de dayanamayıp yorgun düşüp bayılmışı..
Ve ona baktım herkes bayılmış perde kalkmıştı..
Aha gözlerim hala kanıyor bu gidişle gözlerim..
Hemen telefonu çıkardım ve gojo sensei yi aradım.
Alo yuki iyimisiniz neredesiniz ahh ..
Gojo sensei bitti sonunda biz öndeyiz lütfen bizi al ahh..
Ah tamam geliyorum..
Telefonu kapadım ve yere koydum hemen gojo sensei geldi ve Ah ne oldu burada çok kötü haldesiniz yuki biraz bekle lütfen.
Gojo yuji ile megumiyi kucağına aldı ve arabaya götürdü..
Ve en son bana geldi..
Yuki iyimisin..
Sensei gözlerim acıyor ve ağlamaya başladım..
Ağlama geçti.  Cebinden çıkardığı peçete ile gözlerini sildi iyilesicsksiniz hemen onları arka koltuğa yukimile beraber on koltuğa geçti.
Yuki  iyimisin.
Hayır hiç iyi değilim çok kötü az kalsın hepimiz ahh acıyor..
Tamam  tamam sen gözünü kapa... Ve ardından gojo yuki ye sıkıca sarılıp..
Neden neden ... dedi bunlar hep onların başına geliyor bu haksızlık..

Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin