Bu hikaye böyle bir sonla mı bitecekti bu acı sonsuza kadar bir lanet olarak birikicek ve sonuçları her ne olursa olsun çok kötü biticekti herşey kendilerine bağlıydı çocuklara bir şey olmayacaktı lanetlenmeleri hariç çünkü asıl cezayı çekecek kişiler günahın tohumları olan
Iki klanınında kurallarına aykırı çıkan;
Okkotsu klanın'dan:yumiko okkotsu
Ve Fujiwara klannın'dan:akı Fujiwara
En ağır şekilde bulundukları yerde önce bir haber gönderilecektir içlerindeki telaş korku ve öfke onları kaplıcak iç işkence uygulanacaktır ardından sevdiği şeyler tek tek elinde alınacaktır.Çocuklarına bir zarar gelmeyecektir
Ama psikolojik olarak etki edecektir.
Ardından bulundukları yerden herkesin kendi klannındaki sadık yardımcılar tarafından zorla alı konularak kendi ilk geldiği eve getirileceklerdir klanların ailesi kişiler ile 5 dakika serbest kalma hakkı vardır ve o sırada istediklerimi yapma hakları vardır klanlar iki tarafına ayrılır ve kim kimin klanında ise o tarafa geçilir ve eğer çocukları var ise hangi soy adı taşıyorsa o klanın itaatinde olur.
Ve çocukların gözü önünde ebeveynleri asagalanir ve neler yaptığı anlatılır ve arkasında duran iki tane haç durur ve altından büyük bir odun ateşi ve altında ise katana doludur.
Anne ile baba kişiler iki tarafa geçer ve ağır bir işlemden geçer ve ikisinde kanları akıntılır öncelikle küçük bir şişeyi dolduracak şekilde kişinin kanı akıtılır ve diğer kolundan ise iki kesik atılır ve günahı işlemiş kişiler yan yana gelirler ve kanları birleştirilerek akıtılır o zamana istediklerini yapma hakları vardır kan ne zaman durursa o zaman arkada duran 2 metra uzunluğunda haçlara gerilmek için bekleyen bekçiler onları alır ve sert bir şey şekilde bağlarlar ve iki günah tohumu çarmıha gerilmiş halde beklerler ve o sırada dile üyeleri lanetli kelimeleri döktükleri sıvılara söylerler ve odunların üstüne atarlar ve aile üyelerinin hepsinin küçük bir kanı akıtılır.
Bu sayede ayin tamamlanır
Ve ateş yakılır bir anda ateş hemen gürler ve önce turuncu bir renkte iken o renk aldığı kanlardan kırmızıya döner ateş onların bedenini iyiyce sarar ve dönüşüme uğrayarak gazap ve acı verir kimin günahıns girdiyse eğer o kişileri görür ve kafasından halüsinasyonlar girmeye başlarlar.
Ateş büyüdükce acı çoğalır ve ipler yandıkça hafiflemeye başlar ve ardından aile üyeleri tek tek elllerine aldıkları demir sopaları ateşte yakarlar ve daha çok sert olmasını sağlarlar herkes klanları carplazlarlar ve o demirleri günahı işleyen kişilere sokulur...(derken girer yazamadım anlayın.)
Ve daha çok acı çekmesini sağlar ve organları parçalanana kadar devam eder bundan sonra sopaları olduğu yerlerden çıkarıp dik bir şekilde tahtalara sabitlerler ve klan üyeleri lanet okumaya devam eder ve onları sonsuz vur uçuruma sürüklerken sadece ahirette rahat kalmalarına izin verir eğer ruhları temiz ise ...
Ardından ip iyiyce gerginliğini kaybederler ve kişi artık ateşe düşmeye başlar ve düştüğünde cehennem hissi verir adeta ve yaşadıkları gözlerinin önünden geçer ve yere düştüğünde sivri katanlar her taraflarına girerler ve en sonunda ne kadar dayanırsa dayanır ve ardindan ayin tamamlanır ve acımasız katletme olur ve ondan sonra insanlar ateşten çıkarılır ve bir tabuta koyulup beraber gömülürler.
Ve çocuklar ile konuşulur ve kimde kalicagi kararlaşır ve bir klan istemez ise diğer klana kalır ve çocuklar istediği yasa erisince o yetkiyi alır istediğini yapma sahibi olur ondan sonrası çocuklara kalır ve bu iş burada biter...
Işte acımasız ölümün işlemleriydi.
Olucak şeylerdi bu olucaklardı.Şu an bunu ayrıntılı isliycem sizlerle...
Hazırsanız baslıyalım...
Sabah olmuş ve herkes kendi işlerine dönmüştü anne evin işlerini hallediyor çocuklar ise ders yapıyorlardı.
Yumiko çocuklara yemek yapmaya başlamıştı ve arada çocuklarına bakıyordu ama sanki içinde bir yandan da kötü bir his vardı son günlerde böyle oluyordu.
Çocuklar için tencereye yumurtaları koydu salata tabağı hazırlarken bir anda elinden tabağı elinden düşürdü ve paramparça oldu ve düşerken bir parça elini kesti ve ka akmaya devam etti ama bu normal kanlara benzemiyordu koyu kırmızıydı ve bu kötü işlere yol açardı.
Yumiko eğilip tabakları yerden topladı ve elini yıkadı ama bir süre kan durmadı
Ve çocuklarını yanına çağırdı.
Ve onları daha yakından uyarmak istedi sanırım o gün geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.
Roman d'amourBu hikayede yuki (adlı ana karakterimiz) dedesi 1 hafta önce vefat etmiş ve hayatı sanki altüst olmuştu ve dedesinin ölümü ardından kendini toparlamak isteyen yuki bunu iyice düşünür o sırada kendine bir şey almak için dışarı çıkar ve işini halletti...