17.bölüm megumi'nin düşünceleri /gojo satoru'nun düşünceleri.

53 4 7
                                    

Megumi yavaşça bahçeye doğru ilerliyordu. Aklında bir sürü düşünce vardı hepsini cevaplamak istiyordu ama daha sırası değildi ve gojo sensei nin ne diyeceğini beklemeliydi . Bahçeye inip etrafa bakındı zaten çok dağınık değildi biraz etrafı toplayıp bahçenin koşma yerine doğru ilerledi.

Ardından bahçenin orta yerine oturdu ve etrafa bakinmaya başladı hava çok güzeldi ve aradan yere yatıp gözlerini kapadı ve ardından yukinyi gördü açıp kapadığında yine yuki yi görüştü kafası çok karışmıştı  sankim kiz hayatını değiştirmişti elleri ile suratını kapadı ve neler oluyor dedi kendini toparla dedi ve ayağa kalktı ve deri  nefes alıp etrafı seyretmeye devam etti.
O sırada gojo;
Gojo ise dışarı baktı ve ardından derin nefes alıp havayı içine çekti ve o mektubu düşündü acaba bu kızın hem benimle hem de ..(spoiler vermiyim. Hehe)
Acaba bu mektup tahmin ettiğim kişi tarafından mı yazıldı  bu sene boyunca ha nasıl olur senelerdir aradığımız o adam ise bu kız ile bağlı ha asla geleceğinin elinden alınmasına izin veremem olmaz bir tek dedesini tanıdığını söyledi acaba annesini ve babasını biliyormu dedesi hakkında neler biliyor şu mektup işi bitsin bunların hepsini arastirmam lazım yoksa bir an önce el atmasam her şey berbat olabilir . Dedi gojo biraz sinirliydi ve elini orada taşa vurmuştu ve ardından eline baktığında kaniyordu ve havaya bakmıştım ve eline bir yağmur tanesi  düşmüştü ve içini çekerek
Her şey olacağına varır hem yuki ye ve bizim çocuklara güveniyorum onlar yapar . Dedi ve arindan arabaya doğru ilerlemeye başladı megumi ise hala bahçede oturmaya devam ediyordu ve ardından yüzüne bur damla su düşmüştü ve arından yağmur ciselemeye başlamıştı ve aridan megumi kendi kendine gülümsemeye başladı ve ayağa kalktı ve kendi odasına doğru yürümeye başladı. 
Ve arindan hemen yorganı çekip yatağa yattı gözlerini kapadı ve uykuya daldı.
Gojo ise arabaya binip arabayı sürmeye başladı büyük bir ihtimal herkes uyumuştum ama genelde gojo uyumazdı ve gaza basıp hızlı gitmeye başlamıştı arindan öğrencilerini düşündü acaba uyudular mi onları şimdiden özledim
Keşke bizim zamanlarda hem böyle geçseydi dedi içinden ardından okinawaya 12 km kalmıştı yakınlaşmisti.
Sabah orada yetişemiyor ve hemen bu işi halledebilirsin eğer hersey iyi giderse onları himayesi altına alabilirdi ozelikle yuji ile yuki şu an lik ozellerdi gojo için bütün öğrencilerdi ama onlar şu an lik için daha özeldi ve gojo onları bu durumdan korumak için onları himayesi altına alması lazımdı yuji suanlik güvendedir ama yuki öyle değildi. Eğer acele edilmese çok büyük şeyler olabilir demişti o yüzden gojo hun acele etmesi lazımdı bunu düşününce hemen gaza hızlı bir biçimde bastı ve araba son hızda gitmeye başladı.

Bu bölümü kısa kestim çünkü diğeri bölüm bence nefes kesecek ama biraz yada baya geç gelebilir çünkü okula gidiyorum ama ödev vb olmasa en kısa sürede yazılamaz digerki bölümde görüşmek üzere bekleyin değecek bence ....

Megumi İle Sen (Karışık Bir Aşk )Her Şeyim Seninle.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin