BİRİNCİ BÖLÜM

23.4K 327 54
                                    

AŞK❤️ACIMAZ...

Hikayemiz nasıl bir hikaye???

ACIMASIZ AMA ADALETLİ BİR ADAM.....

🖤AKIN KARAHASANOĞLU.

GÜÇLÜ AMA KIRILGAN BİR KADIN.......

❤️BENİZ YUVUZER

Haydi hayırlısı.
Şimdi'den beğenen elleriniz.
Okuyan gözleriniz.
Yorum yazan sözleriniz,
Takip eden siz, dert görmeyiniz.
Herkese sonsuz teşekkür ederim.
İyi ki varsınız❤️💋

* **AKIN KARAHASANOĞLU***

Puşt kardeşim Tunç yüzünden çektiğim eziyet dayanılmaz bir hal almıştı.
Tanımadığım bir yığın insanla çok sıkıldığım bir toplantıdaydım, bir şarjör mermiye kafa atasım varken, gökdelenin tepesinde, oturmuş yok o mankeni seçelim, yok moda haftasına katılalım, yok bu koleksiyonu geliştirelim, vıdı vıdı vıdı dinle dur.

Ulan benim burda işim ne?
İçimden lan Tunç piçi ben sana gösteririm gününü.
İstediğim gibi küfürde edemiyorum ki , ucu rahmetli anama dokunuyordu.

Onurun sesinle yanı başıma döndüm.

"Abim"
" hımmmm"
" Derinlere daldın gittin ne düşünüyorsun? "
" Hiç içimden Tunç'un çükünümü koparsam? arabaya bağlayıp sokak sokak gezdirsem mi? Yoksa kafasını koparıp bir yere gömsemmi?
Hangisi içimi soğutur bu kayıp zamanı telafi eder diye düşünüyorum?"

" Yapma abi mecbur olmasak bu işlere girermiyiz? polis bu ara iyice zorluyor bizi açık arıyor . Tunç Abim mecburdu bu şekilde işlere girmeye dikkat dağıtmamız gerekiyordu."

Kısık sesle konuşmaktan delirecektim.

"Lan abisi kılıklı it, bizim bu totoşlarla işimiz ne küpesini siktiğimin tipine bak, iş yaptığım adamlar beni bu masada görse bana etek takımı alırlardı."

" Tamam haklısın canım abim ama tutuklanıp hapislerde çürüsek dahamı iyi"

" Ulan oğlum başka işmi yoktu karı giyim firması almak ne"

" Erkek takımına ne olmuş? "

" Çok erkeksiydi bu daha göze batmayan ve yurt dışı italat. İhracatı çok olan bir piyasa iki işimizide perdeliyecek abi kurban olayım dayan"

Yan tarafıma eğilip.

" Arif bana bir viski getir. Başka türlü dayanamam bu eziyete. " dediğimde.

Onur hemen atıldı. " abi olmaz yapma az sabret bitiyor söz ben seni otele götürüp sabaha kadar senle içeceğim ama ne olur az sabret"

Ya sabır çektiğimde küpeli totoş...

" Evet patronumuz Akın Bey de burdayken. Bizim için bu sene mankenlik yapacak adayları ekrana verlim" dediğinde.

Ekrana sırasıyla çırpı bacaklı yüzü gözü bir avuç badanalı tipler geldi. Bakmaktan sıkıldığım an ekranda beliren resim beni içine çekti.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞK❤️ACIMAZ 18+ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin