* AKIN KARAHASANOĞLU*
Benizi eve bıraktıktan sonra Büyük Anama gittim.
Tam da düşündüğüm gibi ya evlen, ya ayrıl, yada ne yaparsan yap birdaha gelme dedi.
Ordan çıkıp eve geldim, üzerimi değiştirip duş aldım tam oturup Beniz'i arayacaktım ki telefonum çaldı. Telefona cevap verdiğimde iş yaptığım adamların Bursa'da sabahın köründe toplantı ayarladıklarını öğrendim hemen üzerimi değiştirip Arif'i aradım. Ama gitmeden önce mutlaka onu görmeliydim.Her gidişimin, bir geri dönüşü olmayabilirdi.
Hem onu hayatımın merkezinde istiyordum.
Hem de hayatımın merkezine bir şey olacak diye deli gibi korkuyordum.
Arife Benize çaktırmadan onu izlemeleri için birkaç kişi görevlendirmesini istedim, onu her yerde korumalıydım eğer bana zarar vermek isteyenler ona bir şey yaparsa gerçekten artık yaşamak için doğru düzgün bir sebebim kalmayacaktı.Evin önünene gidip onu çağırdım. Koşarak kollarıma koşup beni öpüp, bana sarıldı ya işde iliklerime kadar titredim.
Çok seviyordum...İşim öğlene doğru bitti. Arif Benizin okulda olduğunu söyledi.
Sadece gidelim dedim.Okulun önüne gelip beklemeye başladım. Tam arıyacaktım ki onu gördüm çıkışa doğru telefonuna bakarak yürüyordu birden durdu yanında ki herif ona bir şeyler söylüyordu.
Ona doğru yürüdüm arkasında durdum.
İşle ilgiliydi tam cevap vereceği sırada benim bağırmamla yerinden sıçradı. Sonra benim sinirimi masum bir bebek gibi üstümden çekip aldı.
Ben bu kıza neden kızgın kalamıyordum....* BENİZ YAVUZER*
Akınla yemekten sonra konuşmalıydım.
Büyük ana meselesi aklımı karıştırıyordu.
Akının bu konuya nasıl baktığı önemliydi.Ağzımda ki lokmayı yutdum. Akın söze girdi.....
" Beniz"
" Efendim"
" Akşam Büyük Anama gideceğiz"
" Nasıl ya? Hani sen konuşacaktın?
" Konuştum ikna olmuyor. Nuh diyor peygamber demiyor ya evleneceksin, ya ayrılacaksın, birlikte olup böyle takılıcaksanızda birdaha yanıma gelmeyeceksiniz dedi konuşmak fayda etmiyor. "
" Gidip ne yapacağız peki? ikna olmuyorsa Büyük Anna bana kızdı, illa evlenin dedi diye seninle mi evleneyim?"
Önünde ki şarap bardağından büyük bir yudum aldı.
" Haklısın benimle evleneceğine ayrılırsın daha iyi öyle değil mi?"
Tekrar bardağı kafasına dikip garsona doldur işareti yaptı.
" Akın saçmalama ben öylemi dedim hani bu işlerin bir zamanı usulü vardır ya. "
Akın sorgular sözlerle gözlerime baktı.
Garsonun getirdiği içkiyi içti." Doyduysan kalkalım seni eve bırakayım yorgunum. "
" Ya eve bırakma, beraber uyuyalım? "
" Yorgunum Beniz başka gece. "
" Akın sen bana kızdın ama bak kendimi ben sana anlatamadım ben "
" Ne sen Beniz tamam anladım, evlenmek istemiyorsun haklısında o yüzden susuyorum farkındaysan. "
" Tamam hadi gidelim Büyük Anna ya"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK❤️ACIMAZ 18+
Genç Kurgu26.Ekim 2022 başlama.... +18 bölümler olacaktır. Yetişkin içeriklidir. Kendi kardeşleri bile yapacaklarından korkuyordu. Bana kim yardım edecekti. Ağlasamda yalvarsamda evden çıkamıyordum. Her gece aynı yatakta bir birimize değmeden uyuyorduk. Onda...