* AKIN KARAHASANOĞLU*Benizin üzgün halleri canımı çok yakıyordu...
İşten artakalan tüm zamanlarımda onun yanında olmaya çalışıyordum....
Tedavi için her gittiğimiz doktor sonrası, Beniz için yangın yeri oluyordu...
Bana senin baba olma hakkını elinden alıyorum diye ağladıkça bende üzülüyordum. Belkide senelerce o kadar çok çocuk istemem dedim ki allah kabul etti. Benim yanımda sende yandın diye onu teselli etmeye çalışıyordum....
Beniz'i tanımadan önce ne bir eş, nede bir çocuk istemiyordum...
Beniz'e aşık olduğumu anladığımda onu kaybedersem diye çok korktum.
Sevdikçe bu korkum güce dönüştü kaybetmemek için daha güçlü olmalıydım.Beniz her seferinde anne olamıyorum, seni baba yapamıyorum diye ağlarken içim yansada ben çocuk istemiyorum diyordum. Yalancı diye daha çok ağladığı zamanlar oldu...
Bir gün yine aynı krizlerden bir'i tutduğunda....
Akın ayrılalım dedi,,, deliye döndüm evi yıktım...
Ben ondan bir çocuk için vazgeçermiydim...
Evden ayrılıp günlerce dönmedim, peşimden geldi özür diledi...
" Akın her erkek baba olmak ister, her erkek çocuğu olsun soyu devam etsin ister, o yüzden bana yalan söyleme" dediğinde....
Onu karşıma alıp anlatmaya başladım....
"Beniz sana daha öncede biraz bahsetmiştim senden önce ne çocuk ne eş istemiyordum, senden sonra istiyorum ama olmazsada sen ol yeter bana,
seni kaybetmekten çok korkuyorum.""Korkmak ve Akın??? duyda inanma sende kaybetme fobisi falanmı var?"
Öylece durdum Benize bakıp anlatmaya başladım.......
" Babam denilen yaratık, Ankaranın bilindik güçlü ailelerinden birinin oğluymuş. Annemi görüp beğenmiş gelip dedemden istemişler, dedem başta vermemiş, iki kızım var anneleri yok ablası ve kızım ayrılmazlar desede dedemi öyle sıkıştırmışlar ki annemi mecbur vermiş. "
" Nasıl yani annen de itiraz etmeden kuzu kuzu gitmişmi? "
" Ne yapsın kim bilir babam dedemi nasıl tehtit etti de,
annem hiç istemeseyerek gitti.Başlarda kaçmış dayak yemiş tutulmuş bir zaman sonra razı gelmiş. "" Çok gaddarca zorla- "
" Söyle susma senin bana yaptığın gibi de"
" Saçmalama Akın bizim ki başka, ben sadece zorla birlikteliğe zorlamak anlamında dedim."
"Annem bir zaman sonra zaten hayatından vazgeçmiş taki hamile kalıp doğum yapana kadar, Doğum yapıp Arda'yı kucağına alınca umut dolmuş içine ilk çocuk Arda 2 yaşındayken babamın iş yaptığı ve ters düştüğü bazı mafya üyeleri yüzünden düşürüldükleri pusuda Arda ölmüş.
Annem delirmiş tabi aylarca kendine gelememiş evlat kaybetmek kolaymı o zaman yanına anneme bakması için Mukaddes teyzem gelmiş.
Bu arada dedem ölüncede
Mukaddes teyzem bizde temelli kalmaya başlamış. Teyzem annemdem 5 yaş falan büyük olduğundan babam teyzeme saygılı davranırmış.
Aslında teyzem hiç bizim eve gelmek istememiş ama kardeş sevgisi mecbur gelmiş,bir kaç yıl bizim evde kalmış annem bana hamile kalınca da gidememiş. Annem beni doğurunca Mukaddes teyzem hem anneme, hemde bana bakmış sonra zaten peş peşe Onur ve Tunç olmuş. Annemi ben hep suskun durgun yaralı gördüm. O zamanlar büyük anam bize Abim için kaza geçirdiler abiniz ölünce anneniz düzelemedi diye anlatırdı. Okulda evde bizimle hep Mukaddes ana ilgilenirdi kendi annemden çok biz ona ana demişizdir.
Bir gün ben işten. Oğlanlar okuldan geldi annem yok babam bize bir akrabasına ziyarete gitti dedi.. Tabi ozamalar ben 18 yaşında var yoktum hem üniversiteye gidiyorum hem babamın ne haltlar yediğini bilmediğimden beni işlerin başına geçirecek holding CİO olacağım diye hava bin beşyüz geziyorum anamın derdinimi anlıyorum.
Meğer annem kaçmış babam bulup geri getirtmiş. Babam bize anlatıyor travma falan filan anlamıyoruz tabi. Evladı öleli 20 yıldan fazla olmuştu ne bitmez travma diyoruz.
Bir gece fazla kaçırmışım midem pert hiç bir yere gidecek durumda değilim odamda yatıyorum. Onur ve Tuna okulda ben evde birden salonda bir silah sesi yankılandı odamdan çıkıp nasıl koştum bir ben,,, bir allah bilir. Babam salonda elinde silah annem yerde kanlar içinde büyük anam koltuk dibinde çökmüş çığlık atıyordu şok geçirdim.
Babam annemi öldürdürmüştü, günlerce konuşamadım.
Annemi sesiz sedasız kalp krizinden ölmüş gibi gösterip gömdüler.
Deliriyordum evi terkettim arkamdan Onur ve Tunçda geldi.
Babam bizi evlatlıktan reddetmeyi hesaplarken babamın ortakları bir dümenle babamı hapse attırdı.
Tabi işin başına büyük oğul olarak ben geçmeliydim.
Babam beni avukatla görüş gününe çağırttı. Günlerce gitmedim, Büyük anam aradı gitmelisin oğul dedi. Gittim ondan nefret ede ede gittim. İlk olarak üçümüzdende DNA testi istedi yaptırdık. Onur ve Tunç üniversiteyi bitirirken ben babamın ne kadar hile hurda işi varsa onlardan kurtuldum. Tabi bu büyük çaplılardan kurtulmak çok zordu bir çok kez vurdum vuruldum. Ama asla günahsız suçsuz kimseyi öldürmedim.
Hak edene hak ettiğini verdim.
Babamı en son şitketi bana DNA testi karşılığı devrettiğinde gördüm. Onur ve Tunç hiç gitmedi. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK❤️ACIMAZ 18+
Jugendliteratur26.Ekim 2022 başlama.... +18 bölümler olacaktır. Yetişkin içeriklidir. Kendi kardeşleri bile yapacaklarından korkuyordu. Bana kim yardım edecekti. Ağlasamda yalvarsamda evden çıkamıyordum. Her gece aynı yatakta bir birimize değmeden uyuyorduk. Onda...