** BENİZ YAVUZER**
Sinirle çalışma odasından çıktım.
Yukarıda üzerime birşeyler giyip. Çantama evimden getirttiği bana lazım olan önemli eşyalarımı tıktım. Bir daha bu eve gelmeye niyetim yoktu. Okulda bir yolunu bulup kaçıcak polise gidip onu şikayet edecektim.
Aşağıya inip sokak kapısında beklemeye başladım.Odadan kendinden çok emin bir ifadeyle çıktı yanında Tunç vardı çok şık giyinmişti.
Göz göze geldik.
Bakışları bir kartal kadar keskindi.
Kapıdan çıktı bende peşinden günlerdir dışarı ilk kez adım atmıştım. Şöför kapıyı açınca önden ben arkamdan Akın bindi.Tunç bizimle gelmedi.
Araba çalışıp yol almaya başladığında bana dönerek.."Beniz telefonunu al şarj ettirdim, numaramı yaz beni hemen ara."
Telefonumu elime aldım açtım söylediği numarayı girdim ve aradım numara çalmaya başladığında ona dönüp baktım.
Yüzünde hiçbir ifade yoktu tuşlara basıp bir şeyler yazdıktan sonra telefonu kapattı ve cebine koydu sonra tekrar bana döndü." Sana birkaç tane hatırlatma yapmak isterim.
Aklından, okuldan kaçmayı, birine bir şeyler anlatmayı geçirmezsin umarım."Yüzüme gerçekten herkezi korkulacak bir ifade ile bakıyordu.
Telefonum sürekli gelen mesajlarla tırt tırt öterken, gözlerimi Akın'ın gözlerinden çekip bakmaya cesaret edemedim. Tekrar konuşmaya başladı." Beniz eğer bana karşı bir hata yaparsan, bir daha arkadaşlarını göremezsin.
Sakın zannetme ki seni alır tekrar hapsederim. Arkadaşlarını Yaşar'ı gönderdiğim yere gönderirim işte o zaman onları gerçekten bir daha asla göremezsin. Benimle oyun oynamaya kalkma!
Akıllı ol.
Okuluna git bana geri gel!
Beni tanımıyorsun ve tanısan inan bana beni kızdırmak istemezsin. Polise gitmeyi sakın düşünme daha şubeye adım atmadan haberim olur. " dediğinde yutkundum. Önüme dönüp telefonuma gelen mesajlara bakmaya başladım." Neden susmuyor bu telefon? "
" Beni merak eden arkadaşlarım,, çalıştığım mankenlik şirketi, evdeki kızlar hepsi mesaj yazmışlar telefonu açınca otomatikman peş peşe geldi bunda da benim suçlayacaksın?"
" Mankenlik ajansına söyle bir daha hiçbir şekilde foto modellik yapmayacaksın tanıtımlara oraya buraya çıkmayacaksın senin ismini kaydını şirketlerinden silsinler. "
Hiçbir şey söylemeden gözlerimi sakince kapattım ve tekrar açtım hele şu okula beni bir bırak ben sana dünya kaç bucak gösteririm dedim..
" Arif sana söylediğimi yaptın mı? "
" Evet Akın Bey merak etmeyin şuan Efe okulun kapısında bekliyor Beniz Hanım'a o eşlik edecek."
" Beniz dersin bitince Efe seni eve getirecek"
"Benim almam gereken bağzı ihtiyaçlarım var okul sonrası çıkmam gerek. "
" Ne istiyorsan söyle ben aldırırım"
" Ne saçmalıyorsun Akın özel dedim onuda elin adamınamı aldıracağım"
" O zaman. Efe seni götürür alırsın al bunu"
"ne bu?"
" Biz kredi kartı diyoruz"
" Çok şaşırdım gerçektenmi? Bende gazoz açacağı sanmıştım. Saçmalama Akın benim senin parana ihtiyacım yok paranı istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK❤️ACIMAZ 18+
Teen Fiction26.Ekim 2022 başlama.... +18 bölümler olacaktır. Yetişkin içeriklidir. Kendi kardeşleri bile yapacaklarından korkuyordu. Bana kim yardım edecekti. Ağlasamda yalvarsamda evden çıkamıyordum. Her gece aynı yatakta bir birimize değmeden uyuyorduk. Onda...