ON ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

3.7K 177 7
                                    

** AKIN KARAHASANOĞLU**

Büyük anamın bana aile kızı diye tanıştırdığı kız aile kızından çok her şeye benziyordu. Ah anam, ah başına ne dert aldığını bilse bulaşırmıydı acaba.
Bu kızın gözü para pul gezme toz madan başka birşeyde değildi.
Ne bana bir eş, ne ona bir yaver olacak mayaya sahip değildi.

Onu o gece Büyük anamın evinde bırakarak kendi evime geldim. Tabi kızı biraz kortkutmuş olabilirim.
Belki hayata bakış açısında değişme olurda doğru yolu bulurdu.

Sabaha kadar evde dolandım, yatakta bir o tarafa bir bu tarafa dönüp durdum, sabah erkenden Ali'yi aradım Beniz'in arayıp aramadığını sordum hala aramamıştı.

Beniz'in numarasını ona vererek Sen ara sor ilgilen dedim.

Şirkette otururken Ali aradı olan her şeyi detayları ile anlattı.
Şerefsiz herif kızı para vermemek için binbir tane takla atıyor dediğinde Ali'den herifin adresini isteyerek telefonu kapattım.

Adamı adresten aldırtıp mobilya deposunda getirtim Ali'nin dediği gibi konuşulacak bir adam değildi, iyice bir ezdirdim. Pek akıllanmış gibi değildi karşısına bir sandalye çekip oturdum.
İyice korkması gerekiyordu. Sabah şikayeti çekip mahkemeden vazgeçmezse götüne şişe sokup bir hafta sonrada ibne diye pazarlıyacağımı söyledim. Ve serbest bıraktım.

** BENİZ YAVUZER**

Akşam saatleriydi okuldan çıkıp bir gözlük markası için katolog çekimindeydim. Sare aradı.

* Beniz ne olduğuna inanamayacaksın*

*Ne oldu? *

* Patronum eve gelip bana 20 tl para verdi alacağımın 2 misli ve şikayeti geri çekip mahkemeyi kapattım dedi.
Sordum neden bunları yaptınız ve sonra niye vazgeçtiniz dedim. Sanırım kaza geçirmiş yüzü gözü şişti allah korkusu işte dedi. Avukatı arayıp haber verirmisin artık karşı davaya gerek kalmadı. *

Tamam dedim ve kapattım.
Çekim bitince.
Akına mesaj çektim.

Beniz.....
Nerdesin Akın? 19:36

Akın.......
İş yerindeyim. 19:38

Beniz......
Acil görüşe bilirmiyiz? 19:40

Akın......
Ne oldu Beniz? benden nefret eden, gebermemi isteyen sen benim ile ne görüşeceksin ki? 19:45

Beniz.......
Dövüp davadan vazgeçirdiğin adamı görüşeceğim. 19;48

Akın.....
Ben kimseyi dövmedim neden bahsetiğinide anlamadım şirketteyim toplantım var.19:51

Beniz.....
Bir kezde kabul et evet de. 19:57

Beniz......
Akın? 20:15

Akın diyorum delirtme insanı 20:19

Cevap ver senmi yaptın? 20:28

Allahın cezası adam! 20:33

Susunca madalyamı takacaklar? 20:42

** AKIN KARAHASANOĞLU**

Benizin atarlı yazması çok hoşuma gidiyordu, odamda oturmuş içten içe gülüyordum.

Saat neredeyse 11'e geliyordu. Şirketten çıktım.
Şirket kapısında onu görmemle dona kaldım.

AŞK❤️ACIMAZ 18+ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin