ON SEKİZİNCİ BÖLÜM.

3.7K 173 2
                                    

** BENİZ YAVUZER**

Bir birimize kilitli şekilde bakarken Akın birden hiç beklemediğim birşeyi yaptı.
Dudaklarıma yapıştı.

Ve işin kötüsü bende o öpücüğe karşılık veriyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve işin kötüsü bende o öpücüğe karşılık veriyordum. Kaç dakika öpüştük bilmiyorum ama içim alev alev yanıyordu.
Akın dudaklarımdan ayrılınca gözlerimi yavaşça açtım.

Yüzünde hiç bir ifade yoktu.

"Ne yapıyosun? "

"Çok önce yapmam gerekeni!"

"Beni neden öptün?"

Ses yoktu sadece bakışıyorduk.

Elini uzattı tuttum beni arabaya götürdü.
Ariften anahtarı aldı ve yola çıktık oda bende sessizdik. Dayanamadım sordum.

"Nereye gidiyoruz? "

" Baş başa saatler geçireceğimiz bir yere"

" Öpüştük diye bu gece seninle yatacak değilim."

"Sen hala anlamadınmı be kadın! Derdim seninle yatmak olsa bu derece seninle uğraşırmıyım? "

" Peki ne yaparsın? Benim takıldığım kişileri öldürüp beni hapis etmek dışında"

" Öğrenmek istemezsin! "

" Ama istiyorum! "

"Beni istediğinin farkındayım yoksa katil etmek için milletle oynaşmazdın."

"Sen zaten katilsin"

"Ben masum suçsuz kimseyi öldürmedim"

"Eee Tuna'nın suçu ne ki öldürmeye kalkacaksın? "

" Sana dokunmak."

"Sen dokunurken, öperken yatmak isterken sorun yok ama?"

" Derdim seninle yatmak olsaydı, ilk istediğim anda seni bir köşeye atar donunu indirir içine girerdim. O yüzden şu yatma düşüncesini kafandan at. "

"yuh terbiyesiz"

'Ne var sen sordun ben söyledim."

" Çok kabasın"

"Olabilir ama sen bu halimi seviyosun"

"Senin hiç bir halini sevmiyorum"

"İyi peki sevme"

Arabaya yine sessizlik çöktü.

Şile tataflarında bir köye geldik. Siyah büyük bir kapıda durduk, kapının bitiş köşelerinde ki duvarlarda büyük kartal büstleri vardı. Akın indi şifreyi girdi kapı açıldı içerden 2 büyük doberman köpek havlayarak koştu Akın diz çökünce kucağına gelip onu yalamaya başladılar biraz sevip ayağa kalktı sonra yanıma gelip arabaya bindi ve arabayı kapıdan içeri soktu.
Tekrar arabadan indi kapıları kapattı gelip benim kapımı açtı.

AŞK❤️ACIMAZ 18+ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin