YİRMİ BİRİNCİ BÖLÜM

3.5K 176 2
                                    


* BENİZ YAVUZER*

Akın'nın ağzından Büyük Ana sözünü duyunca bacaklarımın bağı çözüldü...

Akın kapıyı açarak bahçeye çıktı ben köpeklerden dolayı içerde kaldım.

Araba içeri girdi.

Mukaddes Hanım arabadan inip Akın'nın yüzüne ters ters baktı.
Sonra kafasını eve çevirdi.

Evin kapısından ona baktığımı görünce.

" Ah yavrum ah, seni yinemi hapsetti bu çocuk korkma geldim. Sana ben varken hiç kimse birşey yapamaz korkma toplan gidelim."

Akın" anam bir içeri geç konuşalım."dediğinde kafayı salladı. İçeri girdi.

Ben koltukta kafam yerde ellerim ellerimin içinde titrer haldeydim.

Akın söze başlarken elimi elimden çekip avucuna hapsetti ve....

" Anam bu sefer zorlama yok gönül rızasıyla Benizle biz birlikteyiz, kendi utanır sana diyemez ama bu gerçek"

Mukaddes hanım ayağa kalktı ve bana doğru geldi yüzüme bakarak bağırmaya başlayınca elimi Akından hızla çektim olduğum yerde sıçradım.

" Bana bak kızım sen benle dalgamı geçiyorsun beni ayağına getirtin,,, oğlum için demediğini bırakmadın, şimdide birlikteyiz diye geçmiş karşıma oturuyormusun?"

Akın....
Bana siper oldu...

" Büyük Anam dur bir dinle Beniz bana ne dediyse doğruydu yalan değil ki, ben o saçmalıkların hepsini yaptım. Boşuna bağırma ona.
Biz bir birimizden ayrı kalınca birlikte geçirdiğimiz zamanın bizi bir birimize bağladığını anladık ve birleştik. Lütfen sakin ol."

" Sakinlik mi? Alın size sakinlik bir hafta içinde evleneceksiniz. 2 yıl içindede torun istiyorum. Yoksa ne ölünüze, ne ölüme gelmeyin sizin ananız yok... "

Dedi ve gitti.
Titremekten duramadığım yetmezmiş gibi gözümden akan yaşları da durduramıyordum.

Akın Büyük Anasını geçirip geri geldiğinde. Gelip yanıma oturdu. Göz yaşlarımı sildi.

" Tamam sakin ol ben onunla yarın konuşurum. "

" Ne konuşacaksın Akın haklı sana demediğimi bırakmadım, kadını da üzdüm ne dese haklı."

Akın çenemi kaldırıp beni öptü bende ona cevap verdim. Saatlerce o koltukta oturduk.
Akın...

"Ben acıktım hadi kalk gidelim yemek yeriz ordan seni evine bırakırım." dediğinde. Ondan ayrılmak canımı yaktı.
Tamam işareti yaptım. Evden çıktık. Bir yerde yemek yedik.
Beni öperek eve bıraktı.
Kapıyı açıp eve girdim, kızlar beni görünce alkış şaklatmaya başladılar.

Gülümsedim ve gözlerimde ki yaşı gördüklerinde.

Nazlı....

" Beniz ne oldu? "
" Akın'nın annesi bana çok sinirli 1 hafta içinde evlenmez 2 yıldada çocuk yapmazsam elveda Akın"

Gülme sesleri evi inletti.

Sare...

"Kızım daha ne istiyosun? okulun 1 ay sonra bitiyor. Mesleğin var.
Kocan yakışıklı ve seviyorsun. Daha ne istiyosun?
Ne yapacaktın yatıp, kalkıp beni ya almazsa diye mi düşünecekmiydin?
İsabet olmuş.
Süper ek süre iste 1 aya yay sınavın bittiği hafta evlen."

AŞK❤️ACIMAZ 18+ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin