ON BEŞİNCİ BÖLÜM

3.8K 186 5
                                    

* AKIN KARAHASANOĞLU*

Benizin telefonu salonda çalmaya başlayınca yanından yavaşça kalktım arayan Sareydi telefonu açtım.

*Alo Beniz neredesin ya? Barda seni göremeyince eve geldim diye düşünüp eve geldik. Evde de yoksun neredesin? *

*Alo ben Akın Karahasanoğlu Beniz'i kardeşim bir barın kapısında bulmuş sarhoş baygınmış beni aradı önce evinize getirdim, kimse yoktu mecbur alıp evime getirdim. Şu an yatakta uyuyor yarın sabah kendine geldiğinde sizi arar merak etmeyin. *dediğimde karşı taraftan.

*Teşekkür ederim Akın Bey iyi akşamlar. *diye bir cevap geldi ve telefon kapandı.
Telefonu yerine koyarak kendime bir bardak viski koydum sigara yaktım ve camdan boğazı izlemeye başladım.

Koltukta otururken uyuya kalmışım. Birinin
Akın diye seslenmesinle uyandım.

" Akın uyan gözlerini aç söyler misin bana ben burada ne arıyorum?"

"Lütfen sakin olurmusun Beniz, gözümü yeni açtım kafam bir dünya çemkirip durma "

" Banane senin kafandan ben burada senin yatağında ne arıyorum. Sen onu söyle bana? "

Sinirle yattığım yerden dikildim sert ve suçlayıcı tavırlarla hesap sorması sinirlerimi bozuyordu.

" Bana bak önce o ses tonuna ve üslubuna dikkat et, gece beni Onur aradı yanına çağırdı gitdim. Birde ne göriyim dersin? Beniz Hanım kör kütük sarhoş barın önünde yerde yatarken bulunup arabaya yatırılmış. Önce aldım evine götürdüm. Evinde kimse yoktu. Ne yapsaydım sokağa mı bıraksaydım? aldım getirdim insanlık yaptım seni buraya yatırdım."

"Kesin evime götürmüçsündür ona ne şüphe. İyi bari en azından adam olup koynumda yatmamışsın."

" Çok şükür sahipli kadına dokunacak kadar cibiliyetsiz değilim. Ayılmışsın gayetde formundasın gidebilirsin. "

Benizi dikildiği yerde bırakarak Yatak odama gidip duşa girdim çıktığımda gitmişti..

*BENİZ YAVUZER*

Gözlerimi açtığımda. Etrafa panikle bakındım.
Aman Allah'ım kimin evindeydim üzerimde elbisem duruyordu yanımda boştu. Hızlan yataktan kalktım odadan çıkıp salona doğru gittiğimde koltuğun üstünde yatan Akını görmemle derin bir nefes aldım.

Benim yanım varken ne diye iki büklüm koltukta yatıyordu ki. Kuyruğumu dik tutmalıydım ipleri onun eline verirsem asla kurtaramazdım.
Evet başlarda nefret ediyordum, sonra nasıl oldu anlamadım ama bu adamdan hoşlanıyordum. Başına dikilip uyan diye bağırmaya başladım. Karşışıklı atıştık.

Bazen beni öpücek,,, bazende öldürecek gibi bakıyordu.....

Akın benim sözlerime sinirli bir tonla cevap verip çekip duşa gitti ayakkabılarımı giydim. Çıktım kapıda Arif ve bir kaç. Adam vardı. Göz göze gelince

" Günaydın Beniz Hanım iyimisiniz?" dediği zaman. Sakin bir sesle.

"Günaydın teşekkürler Arif gayet iyiyim, bana bir taksi buldururmusun? "

" Taksi olur mu buyurun sizi arkadaşım götürsün" dediğinde Akın'ın arabasının arkasındaki siyah arabayı gösterdi başımla selam vererek gidip arabanın arkasına oturdum.

Eve vardım kapıdan içeri girdiğimde kızlar daha yeni uyanıyordu kafaları onların da gayet güzeldi.

Sare....

AŞK❤️ACIMAZ 18+ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin