ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

5.6K 205 5
                                    

***BENİZ YAVUZER***

Çekimler bitmiş, üstüm başımı değişmiştim. Çekim sonuna doğru Akın Bey'in gürültülü bir şekilde çekimden çıkması herkesi germişti.
Kenan Bey yanıma gelip çekimi uzattı 50 bini görünce şoka girdim ve ona dönüp.

"Bu ne?Kenan Bey"

"Biz para diyoruz Beniz hanım"

" Bu biraz fazla geldide elbise başına bin tl denmişti. 30 elbise vardı."
" Yeni patronumuz Akın Bey 50 bin lira bütçe ayırtmış bencede senin için fazla ama al ve git daha neyi sorguluyorsun."

Kenan beni orada tek başıma bırakıp çekip gitti, demek yüzü yakışıklı, kalbi de güzel bir insandı diye düşündüm ve dolmuşa binip Sare'nin çalıştığı kafeye doğru yola çıktım.
Nazlıda atölyeden oraya gelicekti. 9.00'da çıkıp hep beraber eve geçicektik.

Yaşar şerefsizinden ve adamlarından kendi adıma korkmuyordum ben böyle tiniyetsiz aşalık bir adam daha önce tanımışdım zaten korktuğum. Nazlı ve Sare'ye birşey yapmalarıydı.

Nazlı'nın gelmesini Beklerken bir şeyler atıştırdım.
Sare yanıma gelip.
"Ee nasıl gitti çekeyim?"

" Çok iyi hem ikinize de çok iyi bir haberim var Nazlı da gelsin beraber söyleyeceğim "

" Söylesene kızım adamı merakta bırakmasana "

Nazlı kapıdan içeri girdi yanımıza gelerek.

" Ne söyleyeceksin de Sare yine seni sıkıştırıyor hayırdır?"
dediğinde onlara dönüp çantamdan çeki çıkarttım masanın üstüne koydum okuduklarında gözlerine inanamadılar.
Nazlı " ne 50.000 mi 3-5 parça elbise giydin çıkardın ve 50 bin mi aldın? yarın hemen mankenliğe başlıyorum. Bu ne abi ya"

" Evet kızlar patron biraz bonkördü"

"Kesinlikle bonkör tanımamış bir mankene bu kadar para verdiğine göre baya bir parası olmalı? "

"Neyse ne hadi çıkalım gidip Yaşar'a borcumuzu kapatalım.
En azından bir ay daha önüne geçmiş oluruz.
4 aydır vermiyorduk bakalım ne diyecek sonra tekrar yine böyle bir iş çıkarsa, bir 50.000 de alırsam.
Böylelikle 100.000 kredimizi kapatır onları da bir daha hayatımız boyunca görmemiş oluruz. "

Hep beraber Yaşar'ın takıldığı mekana gittiğimizde Yaşar'ın şehir dışına çıktığını. Yarın ya da öteki gün geleceğini söylediler adamlarına güvenip parayı vermek istemediğimiz için kıçımıza baka baka eve gittik.

O akşamdan sonra bir kaç gün geçti.
Her zaman ki gibi kızlarla okula gittik çıkışta buluştuk.

"Eee kim ne yapıyor? "
Sare.. "ben işe gitmek zorundayım biliyorsunuz gitmezsem işden çıkartılırım tek kadroda çalışan benim "

"Nazlı o zaman sen benimle gelde eve gitmeden önce şu Yaşar iti geldiyse ona parasını verelim, hergün faiz işliyor. Ayrıca çeki kaybedeceğim korkusu beni mahvediyor"

" Benim atölyeye geçmem gerek Beniz gelemem ünlü bir şarkıcı gelecekmiş ona sahne kostümleri yapılacak.
Eğer anlaşmayı kabul eder beğenirse.
Bizlere çok iyi para verecekler.
O yüzden zaman kaybetmeden en geç 4'te orda olmam gerekiyor. Saat 3 anca giderim ben gelemem bekle yarın sabah verelim? "

" Nazlı bir an önce götürüp vermek istiyorum, aklım çıkıyor bir firma işe çağıracak da çantamı bir yerde bırakacağım biri içinden alacak diye. Hem ayrıca sabah değiö adamlar öğleden sonra orda oluyor bilmiyormusun?"

AŞK❤️ACIMAZ 18+ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin