ONUNCU BÖLÜM

4.2K 178 6
                                    


** AKIN KARAHASANOĞLU**

Beniz eve gelmeden eve geçtim.
Tunç güvenlik önlemleri için ne yaptı diye bakıyordum, evin çevresindeki güvenlik önlemlerini arttırmış kameralar teller adamlar yığmıştı.
Çalışma odasında Onur ben Tunç kameraların görüş açılarını konturol ediyorduk. Bulumduğumuz bölgeyle alakalı görüntüler 5,dakika kadar geç ekrana düşüyordu ve bu hiç hoşuma gitmiyordu.

Tunç ekrana bakıp "Beniz geldi" dediğinde ekrana baktım.

Onur...

"abim sen bu kızı ne kadar daha burda tutacaksın?"

Tunç ben cevap vermeden konuşmaya dahil olup...

" Keyfi ne kadar isterse, lan mal ben sana karışma sorma demedim mi? Neden kurcalıyorsun? "

" Merak ediyorum Tunç aynı evde yaşıyoruz yenge diyemiyoruz Yenge dememize izin vermiyor.
Yengemiz değil,
abimizin sevgilisi de değil,
aynı odada kalıyorlar ne oldukları belli değil,
kız abimden nefret ediyor.
Abim kızın peşinde koşuyor. Aynı evde yaşayan üç kardeş olarak, bilmeye bizim de hakkımız yok mu? Hem benim sevgilim olsa, ben her şeyi size anlatıyorum.
Sen de öyle ama niye Akın abime geldiği zaman susup konuşamıyoruz.
Biz hep bir duvarla karşılaşıyoruz.
O yüzden merak ediyorum."

" Sanırım seviyorum Onur!"

Odada derin bir sessizlik oldu artık içimdeki dalgalanmayı birileriyle paylaşmalıydım ve bu kardeşlerimden başkası olmamalıydı.

Kendim yarattım sessizliği, kendim bozdum.

" Al işte öğrendin Onur,,,, seviyorum,,
yanımdan ayrılsın istemiyorum,, bir yere gitsin istemiyorum,,, onu kimse görsün istemiyorum,,, başkalarınla olsun istemiyorum...
Beynimde ve kalbimde sıkışmalara sebep oluyor.
Bunu ona pat diye söyleyemem, bana dönüp hangi ara? ne zaman? dese cevap veremem.
Nasıl ne ara olduğunu inan ki ben de bilmiyorum, bilsem emin ol söylerdim.
Şimdi artık öğrendiğinize göre daha fazla soru istemiyorum. Ben zamana ve akışa bıraktım onu korumak, gözetmek istiyorum.
Kimse ona zarar versin istemiyorum.
Benim zorum olmadan, ben zorlamadan, o da beni sevsin istiyorum.
O yüzden de bu evde benim yanımda kalacak. "

" Peki abim zorlamadan diyorsun ama sen onu bu evde zorla tutuyorsun?"

"Ne yapayım Onur? Bırakayım gitsin polise mi ötsün ?"

"Abim sen de biliyorsun, gitse bile senin yaptığını hiç kimseye anlatacak bir kız değil, gözlerinden bu belli çelik kadar sağlam bir kız, onun da senin gibi bir sürü sırrı yarası var.
Sana karşı geçirdiği tırnaklardan belli."

"Ben bilmiyormuyum, anlamadımmı sanıyorsun? Herşeyin farkındayım yaraları çok büyük o yaralarını benden gizliyor.
Ben de ondan gizliyorum bir gün belki bir ortamda yaralarımızı birbirimizle paylaşırız.
Ama şu an, o an değil.
Beklemek istiyorum gördüğünüz işte bıraktım okuluna gidip gelebiliyor, ama buradan gitmesine izin veremem. "

" İyiyde Akın kıza güzellikle gidip açılsan diyorum.
Hani ben senden hoşlanıyorum. Gel beraber bir deneyelim desen?
Kızı sen istiyorsun diye burda zorla tutman bencilce ve zorbaca oluyor.
Sen Akınsın zorbalık yapmazsın. "

" Tunç bu kız, o bildiğin kızlardan değil. Ona gel sevgili olalım desem siktir git der."

" Akın sence zorla senin odanda yatırmakla, zorla evde tutmakla bağırıp çağırıp sağ'a sola vurmakla seni sever sana alışırmı sanıyorsun?
Seni sevmesi için ya da sana alışması için bunlar yeterli olmaz. "

AŞK❤️ACIMAZ 18+ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin