*BENİZ YAVUZER*
Kapı açıldı annemi karşımda görmemle elimdeki poşetlerin yere dökülmesi bir oldu.
Nazlı ve Sare poşetleri toplamam için yardım ettiler.
Anneme bakarak....
" Burda ne arıyosun?" dedim.
"Beniz bunları evde mi konuşsak acaba? malum konu komşu meraklı"
Sareye kafa sallayarak içeri girdim.
Elimdekileri bırakarak koltuğa oturdum.
Annem karşıma geçtiğinde bir müddet ona baktım görmeyeli neredeyse 2 yılı geçmişti yaşlanmış ve zayıflamıştı, söze girdim." Evet seni dinliyorum. Burada ne aradığını söyleyecek misin?"
"Kızım sabahleyin dükkana bir adam geldi. Biz babanla dükkanı açar"
"O Benim Babam değil şuna baban deyip durma benim babam öldü"
" Tamam kızım kızma Feyzi ile dükkanı açarken dükkana bir adam geldi. Feyziyi kenara çekti bir şeyler konuştular sonra Fevzi gelip bana. Yarın gece kızını istemeye geliyorlarmış, damat uçak bileti göndermiş git kızının yanında ol dedi. Aslında göndermesine şaşırdım ama bazen iyiliği tutuyor. "
Annem onun tutan iyiliğine şaşırıyordu, ama ben onun buraya annemi nasıl gönderdiğini anlamıştım bile. Fevzi para için ruhunu bile satardı. Akın annemi buraya getirebilmek için Fevziye kesin iyi bir para ödemiş olmalıydı.
Anneme bakarken kelimeler ağzımdan bir nehir olup aktı.
" Çok merak ediyorum Anne bunca zaman beni hiç merak etdinmi? bu kız yıllardır orada ne yiyor,ne içiyor dedinmi? Sabah kapına bir adam geliyor, kızın evleniyor gel diyor, sen de binip geliyorsun. Ve beni aramak aklına hiç gelmiyor.Nasıl olsa biletimi aldılar hazır kocam izin verdi gideyim kızı göreyim mi dedin?"
" Öyle deme hep aklımdasın ama biliyorsun. Dükkanı bırakıp bir yere "
" Tabii Dükkanı bırakıp bir yere gidemezsin o şerefsiz Fevzine para kazanmak zorundasın. Üstüne başına almazsın, yemez içmezsin aman Fevzine para vermezsen gider kocasız kalırsın diye sabah akşam çalışırsın."
Annem ağlıyordu....
Telefonumu kalktığım gibi kapının önüne çıktım telefonun tuşlarına bastım telefon çalmaya başladığında sokaktan gelen telefon sesinle kafamı döndürdüm.
Akın arabasına yaslanmış telefonunu elinde tutarak bana bakıyordu telefonumu kapatıp cebime koydum hızlı adımlarla onun yanına ilerledim.Tam önünde durdum.
"Sen bana sormadan" kelimemi bile bitirmeden, suratımı ellerinin arasına alarak dudaklarıma yapıştı.
Birkaç saniye öptü, göğsüne ellerimi basarak kendimi geriye ittim."Benim sorduğum sorunun cevabı öpüşmek değil. Sen bana sormadan nasıl annemi buraya getirirsin?"
"Karıcığım hiç bana kızma Büyük Anam dedi ki, büyüğü olmadan kız isteme olmaz, o şimdi istemez ama yarın öbür gün üzülür pişman olur anası, babası, atası kim varsa al getir dedi. Ben de Ananı getirdim bir şey söyleyeceksen git Büyük anama söyle."
Ağlamaklı gözlerle gözlerine bakıyordum, kolumu tutup beni kendine çekti belime sarıldı kafasını boyun oyuntuma soktu. Öylece duruyordum boynumu öptükten sonra kulağıma seni çok özledim 5 dakika ortadan kaybolsak mı? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK❤️ACIMAZ 18+
Teen Fiction26.Ekim 2022 başlama.... +18 bölümler olacaktır. Yetişkin içeriklidir. Kendi kardeşleri bile yapacaklarından korkuyordu. Bana kim yardım edecekti. Ağlasamda yalvarsamda evden çıkamıyordum. Her gece aynı yatakta bir birimize değmeden uyuyorduk. Onda...