ONBİRİNCİ BÖLÜM

3.8K 168 0
                                    


**BENİZ YAVUZER**

Evden içiri girer girmez Nimet Abla Mukaddes Hanım içerde saygıda kusur etme el öp hal hatır sor konuya gir dediği zaman bacaklarım titredi.

Salondan içeri girdim Akın koltuktaydı. Ona bakmadan. Mukaddes Hanıma yöneldim elini öptüm ve konuşmaya başladım.

"Mukaddes Hanım merhabalar ben Beniz nasılsınız?"

" El öpenlerin çok olsun güzel kızım iyiyim sen nasılsın? gel otur bakalım sen kimsin necisin anlat."

Tüm olup biteni anlatırken Ara ara Akın'la göz göze geliyorduk

Bir insanda hiç mi mimik hareketi olmazdı, öyle durmuş beni dinliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir insanda hiç mi mimik hareketi olmazdı, öyle durmuş beni dinliyordu.

Tüm olup biteni anlattım.
Mukaddes Hanım Akına dönerek.

" Bu anlatılanlara sen nediyorsun Oğlum? "dediğinde.

Akın durdu ayağa kalktı" hepsi doğru büyük ana hatta eksikleri bile var. "dediğinde.

Derin bir nefes verdim omuzlarım düşdü bunca anlattığıma bu kadar rahat cevap vermesi beni sinir ediyordu.

" Demek doğru! kusura bakma oğlum bu bir genç kız, burada rızası dışında kalamaz. Bir onuru, bir gururu var. Düşünsene üç bekar erkek ile, tazecik bir kız aynı evde nasıl görünüyor? Ayrıca ben evlen dedikçe sen bana evlemmem diye diretmedin mi? Şimdi
nikahına almayı düşünmediğin kızı, zorla yatağında yatırmak nedir? Her zaman bana dersin ben babam gibi değilim diye. Ozaman baban gibi olmadığını göster.
Yarın sabah bu kız bu evden kendine ait olan eve gidecek, polise de hiçbir şey anlatmayacağının garantisini ben veriyorum. "

Akın sinirle çalışma odasına gitti. Kapıyı öyle bir vurdu ki iç organlarım sallandı.

Salondan içeri Onur ve Tunç girdiler. Mukaddes Hanımın boynuna sarılıp.

" Büyük anam hoşgeldin nasılsın? "dedikleri sırada. Çalışma odasından gelen gürültüyle ikiside o tarafa koştu. Ayakta durmuş o tarafa bakarken Mukaddes Hanım.

" Otur kızım çocukkende sinirini eşyalardan çıkartırdı.
Sağı, solu kırar döker sakinler. Birazdan gelir sen git eşyalarını topla yarın sabah bu evden beraber ayrılacağız."

"Eminmisiniz Mukaddes hanım?Akın beni bırakmaz."

" Nedemek eminmisin? bırakmak zorunda.
Bizim ailemizin bir onuru şerefi var kimsenin kızı bu evde üç bekar erkek arasında kalamaz."

Kafamı salladım o sırada Nimet abla gelip " sofra hazır haydi buyurun" dedi.

Mukaddes Hanımla birlikte sofraya geçip oturduk.

AŞK❤️ACIMAZ 18+ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin