** BENİZ YAVUZER**
Neredeyse sabaha kadar gözüme uyku girmedi.
Elim kolum bir yerine dokunacak diye ona döneceğim ona sarılacağım diye uyku uyuyamadım, sabaha karşı artık yorgunluktan, stresten dolayı uyumuşum.
Gözlerimi açtığımda dışarıda yağmur yağdığını gördüm.
Hızlan yataktan kalktığımda yatak boştu gitmişti.
Acaba saat kaçtı telefonum da yoktu. Kapı hala kitlemiydi yataktan kalktım yürüyerek gidip kapıyı açtığımda kapının açık olduğunu gördüm, hemen geri kapattım kıyafetlerimi Nimet abla yıkamış mıydı acaba ben yıkarım diye almıştı.Odadan çıktım sessizce merdivenlerden inmeye başladığımda aşağıdan gelen erkek seslerini duydum demek saat erkendi ve hala onlar gitmemişti.
Merdivenin son basamağına bastığımda yanımda duyduğum sesle çığlık atarak yerimden sıçradım.
"Günaydın Beniz kızım"
Nimet abla ile göz göze geldiğimizde.
"Ay çok özür dilerim korkuttummu seni yavrum"
"Hayır! ben boş buldum Nimet abla kusura bakma, dün sen tüm kıyafetlerimi almıştın yıkandılar mı acaba? yıkandılarsa alabilir miyim?"
"Evet tabii tabii yıkandılar kurutmadan çıktı, sen kahvaltıya geç ben kıyafetlerini getiririm."
"Yok aç değilim ben kahvaltı etmeyeceğim teşekkür ederim"
"Güzel kızım geç sen dün akşam da yemek yemedin olmaz böyle hastalık olursun. Hasta olursun."
"Yok teşekkür ederim Nimet abla sen kıyafetlerimi ver. Ben daha fazla bu kıyafetlerle kalmak istemiyorum."
"Günaydın" diyen Akın'ın sesine döndüm ama ne günaydın ne de iyi günler hiçbir şey demek istemiyordum suratına bakıp kafamı Nimet ablaya geri çevirdim.
Nimet abla yazık arkasını dönerek geldiği yöne doğru döndü ve gitti ona bakarak Arkam Akına dönüktü.Kulağımın dibinde.
" Kahvaltıya gel" sesinle sıçradım hızlan döndüm yüz yüzeydik.
Önce dudaklarıma sonra gözüme baktı."Senin kahvaltını da, yemeğinide, evini de istemiyorum"
"Ama ben seni istiyorum"
" Bana bak Akın Bey"
" Bakıyorum zaten"
Göz gözeydik bakışları bana ne diyeceğimi unutturdu.
O sırada Nimet abla." Beniz kızım al bakalım kıyafetlerin" dedi.
Ona dönüp aldım teşekkür edip merdiveni çıkarken." Bugün çocuklar evine gidip arkadaşlarından kıyafetlerini isteyecek özel olarak almalarını istediğim bir şey var mı?"
Hızlan ona dönüp baktım merdivenlerden koşarak geri inip önüne dikildim.
"Neden benim evime gidiyorlar? Sen beni gerçekten zorla burada tutmaya devam mı edeceksin? Delirmek üzereyim anlamıyormusun ben senide burayıda istemiyorum"
Akın bir anda elinle çenemi kavradı ve sıkar beni kendine çekti.
"Bana bak Beniz bana bağırmayı kes, ben ne kadar istersem sen buradan o kadar kalacaksın.
Ne zaman gideceksin ben karar veririm. O yüzden 2 dakikada bir beni evime gönder, ben istemiyorum, deyip durma.
Ya şimdi efendi gibi isteyip istemediğini söyle yada kes sesini bekle. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK❤️ACIMAZ 18+
Teen Fiction26.Ekim 2022 başlama.... +18 bölümler olacaktır. Yetişkin içeriklidir. Kendi kardeşleri bile yapacaklarından korkuyordu. Bana kim yardım edecekti. Ağlasamda yalvarsamda evden çıkamıyordum. Her gece aynı yatakta bir birimize değmeden uyuyorduk. Onda...