*BENİZ YAVUZER*Akına cevap veremedim, başıyla bana git dedi.
Sessizce odadan çıktım Arif aracın kapısını açmış beni bekliyordu.
Arabaya bindim yol boyunca camdan dışarıyı izledim.Arifin telefonu çaldı birine *Cuma akşamı evet Akın bey ve misafiri için loca olsun* dedi ona aynadan baktım....
Anlık olarak göz göze geldik. Kimle gidecekti, meraktan ölüyordum sorsam cevap verir miydi. Telefonu kapattı.
Merak etmeye hakkım yok nediye soruyorsun dese ne cevap verecektim." Beniz Hanım eve değilmi?"
" Evet Arif lütfen senide bunca işinin içinde meşkul ettim kusura bakma."
" Estafurullah ne işi görevim bu."
" Beni götürmek işin değil"
"İşim Akın Beyin emirlerini yerine getirmek."
"Sağ kolu, yol arkadaşı ve korumasısın anladım, ama özel randevularınıdamı sen ayarlıyorsun? Asistanlıkda mı senin işin?"
" Normalde, değil tabii ki ama, büyük ana rica etti."
"Neyi etti? “
" Ben sussam karışmasam daha iyi Beniz Hanım. "
" Hadi Arif merak ettim söz kimseye söylemem"
Arife acındırıcı gözlerle baktım....
"Geçen akşam büyük ama Akın Bey'e bir arkadaşının torununu tanıştırmış. Bakın Bey kızı beğenmemiş ve büyük Ananın evinde bırakıp gitmiş Şimdi başka biriyle tanıştırmak istiyor sanırım doktormuş o yüzden bana yer ayarlamamı rica etti Ben de rezarvasyon oluşturdum."
" Akın bu kızıda beğenmezse ne olacak? “
" Büyükana bu Akın Beyi İlla evlendirmeyi kafasına koymuş onun beğeneceği bir kız mutlaka bulacaktır."
"Nerde ne zamam bu randevu? “
" Salı akşamı 8'de İstinye Clup neden sordunuz? “
“ Hiç büyük annenizin isteği olur umarım"
2 gün sonra......
Hafta sonum zehir olmuş kös kös evde oturmuştum.
Sabah kızlar okula gitti eve geri geldi sınavlar kapıdaydı ve ders çalışıyorlardı benim de çalışmam lazımdı ama içimden gelmiyordu. Kendimi koltuğa attım.
Sare bana bakarak konuşmaya başladı.."Dökül"
"Neyi? "
"Bu ne hal neden 2 gündür durgunsun? Neden üzgünsün? "
"Hiç"
" Aaa iyi ya bende birşey var sandım. Beniz adamı deli etme ne oldu söyle?"
Gözüm istem dışı yaşardı ne oluyordu bana.....
" Akın yarın akşam bir kızla yemeğe çıkıcak belkide o kızla birlikte olup evlenecek."
" Eee iyi sanane ki sonuçta ondan kurtuldun istemiyordun.
Dur bir dakika. Yoksa sen onu seviyor olabilir misin? hoşlanıyor olsan bu derece üzülmezsin.Sana ilk geldiğin gecede sordum cevap vermedin. Kızım adam belliki senden hoşlanıyor sende ondan neden gidip konuşmuyorsun. "" Sare bilmem farkındamısın gözümün önünde iki tane adam öldürdü, adamlarından birinin suratını dümdüz etti öfke kontrolü var. Ve sanırım katil söyler misin? Ben böyle bir adamla nasıl birlikte olabilirim. Sadece kalbim ona karşı bir şeyler hissediyor diye? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK❤️ACIMAZ 18+
Подростковая литература26.Ekim 2022 başlama.... +18 bölümler olacaktır. Yetişkin içeriklidir. Kendi kardeşleri bile yapacaklarından korkuyordu. Bana kim yardım edecekti. Ağlasamda yalvarsamda evden çıkamıyordum. Her gece aynı yatakta bir birimize değmeden uyuyorduk. Onda...