YİRMİ DÖRDÜNCÜ BÖLÜM

3K 171 5
                                    

Güvenlikteki adamların yardımıyla bir taksiye binip eve geldim. Kendimi odama zor attım Akın nereye gitmişti. Bana haber vermeden kardeşlerinle seyehate gitmek nedir sinir krizi geçirdim. Bir gece önce evlenme teklif et bir gün sonra seyehate çık ve haber verme. Eee tabi nede olsa Beniz herşeye tamam der cepte keklik.

Sare odaya girdi.

"İyimisin?"

Gözümde ki yaşları silerek kafa salladım. Olanı anlattığım sırada. Nazlıda işden eve söylenerek geldi.

"Ag...bu hayatın ya bıktım. "

"Ne oldu?"

"Ne olsun işe yeni alınan müdür beni depoda sıkıştırmaya kalktı. Bende kafasına birşey vurup çıktım."

"Piçe bak, bırak işi çalışma."

"Paramı vermiycekler içerde nerden baksan 3.4 binlira alacağım var."

"Nasıl vermezler anlatırız herşeyi basarız istifayı alır çıkarız"

"Sare inanmazlar adam bir aydır iş yerinde çalışan herkesle flörtleşiyor çoktan kızları tavladı.Beniz sen neden ağladın?"

" Sorma Nazlı"

"Neden ne oldu?anlatsana Akınlamı ilgili? "

" Beyfendi evlilik teklif edip bugünde haber vermeden kardeşleri ile iş için yurt dışına gitmiş."

" Nasıl Onur damı?"

"Evet hep birlikte iş için gitmişler ve ne Onur ne Akın telefonlarıma cevap vermedi. Belkide derdi.."

" Beniz susmasana neymiş derdi?"

"Boşver Nazlı"

" Boş veremem ne oldu ne?"

" Belkide Onur da bize oyun oynadı abisi beni yatağa atsın diye yaptı. Akın beni hırs yapmıştı istediğini aldı sonrada bana bay bay her istediğini almaya alışmış nasılsa."

"Onun ebesini sikerim eğer bunca şeyi yaşayıpda sana bunları yaparsa"

Gözümden yaşları sildim.

"Tamam kızlar bu konu kapandı rutin hayatımıza devam artık bu isimleri artık anmıyoruz. Yarın gidip paranı alırız. Sınav sonrasıda yeni iş bakarız. Banada iş çıkmıştı kabul ederim. Yağımızla kavrulmaya devam. "

Kızlar gece 2'ye geliyordu odalarına çekildiler. Sabah ezan okunuyordu ve benim gözümden yaşlar iniyordu. Buna dur demeliydim. Değmez biri için ağlama desemde yaşlar durmuyordu. Uyuya kalmışım.

Sabah okulda kızlarla son sınavımızı verdik. Artık okul hayatımız yoktu. Kapanıp diplomalarımızı alana kadar bağlıydık.

Çekim için verilen adrese gittim.

Çekim için verilen adrese gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞK❤️ACIMAZ 18+ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin