***AKIN KARAHASANOĞLU***"Arif... Duyduğumu sende duydun mu? içeriden biri Akın Bey beni kurtarın Ben Beniz Yavuzer diye mi bağırdı? yoksa aklımı mı kaçırıyorum?"
" Evet Akın Bey duydum."
Kapıya tekmeyi koyup içeri dalmamla arkamdan adamlarımda daldı.
Beniz ile göz göze geldik gözleri ağla aklı kafasında bir silah dayalıydı.
***BENİZ YAVUZER***
Seslerle birlikte içerideki adamlar dışarı koştu sadece Yaşar ve o Kafası sarılı adam benimle birlikte içeride kalmıştı. Yere çöküp koltuğun arkasına geçtim
Kollarımı kafama siper ettim.
Yaşar koşup kapıyı kilitledi sonra oturdu masanın arkasına geçip o da yere çöktü.
Kafası yaralı adamda karşımdaki koltuğun arkasındaydı.
Yaşar'a dönüp "ne oluyor lan kim bunlar burdan çıkar bizi""Lan ag. pezevengi sıkın alın bu kadar, şu kadar para derken pek erkektin al işde kesin sıktırdığının kardeşleri bastı"
"Bizi burdan çıkar aldığının iki katını veririm"
Silah sesleri kesildi kapının önünde konuşöalar vardı.
" Lan Yaşar piçi erkeksen çık dışarı? Öyle sokak ortasında adama kahpeçe ateş açmakla olmaz." diye bağırdı.
Yaşar " Kimsin sen?" dediğinde.
" Sabah köpeklerine,ateş açtırdığın adamın abisiyim az çok kim olduğumu tahmin edebiliyorsundur.
Hadi kulübenden çık da gül cemalini görelim.
Orada ne kadar daha kapalı kapıların arkasında kalabileceğini düşünüyorsun?"Yaşar'ın " Akın Karahasanoğlu benim seninle bir zorum yok.
Birileri geldi bana para verdi şu adamı ateşlet dedi.
Ben sizin kardeşiniz olduğunu bilmiyordum o yüzden benimle işiniz yok gidin kardeşinizi vurdurmaya çalışan adamlarla çözün kozlarınızı. "dediği an Yaşara baktım."Dışarda ki Akın Karahasanoğlumu?"
"Duydun işde o ne soruyosun" Akın Bey tekrar bağırdı.
" Lan puşt kardeşimi tanımıyorsun da benim.
Akın Karahasanoğlu olduğumu nereden biliyorsun? sen kimi kandırıyorsun dünkü bebeğimi oradan hemen dışarı çık.
Yoksa kapıyı kırıp içeri giriyorum. "dediğinde. Yaşar kapıya peş peşe ateş etti. Çığlım atarak yere yapıştım." Yapmayın korkuyorum "
" Kes sesini lan" derken dışardan. Akın Beyin sesi yine gürledi.
" Kapının kilidine ateş edin. Arabadan makinalıyı getirin içeriyi tarayın"dediği an amam allahımburda öleceğiz diyerek yerden kalktım ve
" Akın Bey beni kurtarın ben Beniz Yavuzer "diye bağırdım.Yaşar bir anda saçlarımdan tutarak beni olduğum yerden masanın arkasına onun olduğu yere doğru çekti.
Kafama elindeki silahı dayarak"Sen bu Akın itini tanıyor musun lan orospu?"
Korkmuştum ağlayarak. "Evet" dememle kapının gürültüyle açılıp. Akın Bey ve arkasında ki bir sürü adamın odaya doluşması bir oldu. Akın Beyle göz gözeydik.***AKIN KARAHASANOĞLU***
" Akın Bey demek Beniz hanımla tanışıyorsunuz.Tesadüfünde böylesi gördünmü Bilal oğlan seni dümdüz eden herifin kardeşinin oynaşı elimizdeymişde haberimiz yokmuş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK❤️ACIMAZ 18+
Teen Fiction26.Ekim 2022 başlama.... +18 bölümler olacaktır. Yetişkin içeriklidir. Kendi kardeşleri bile yapacaklarından korkuyordu. Bana kim yardım edecekti. Ağlasamda yalvarsamda evden çıkamıyordum. Her gece aynı yatakta bir birimize değmeden uyuyorduk. Onda...