** Beniz YAVUZER**
"Beniz uyan hadi" gözümü araladığımda Aklım başımda. Elimde bir bardak, beyaz bir ilaç la bana bakıyordu hafif şöyle toparlanıp gözlerimi Tam açtım ona bakmadığımı görünce.
"Uyuya kaldın kremini sen uyurken sürdüm sardım ilacınıda iç uyumana devam et"
Sabah gözümü açamıyordum kafam kütle gibiydi. Elim sıcak bir tendeydi. Gözümü araladım ve Akınla sarmaş dolaş uyuduğumuzu gördüm.
Bir anda kolundan çıktım sersem bir şekilde dikildi.
"Ne oluyor be?"
" Bana sarılmışsın"
" Ee ne var bunda tecavüzmü ettim?"
"Terbiyesiz"
" Hem gece üşüyorum diye sen bana sarıldın, ben sana değil"
Yataktan kalktı sırtı bana dönük şekilde banyoya doğru ilerlerken üzerindeki tişörtü çıkardı vücudu üçgendi kolları sırt kasları hepsi kas içimdeydi çok güzel vücudu vardı manken gibiydi.
Lavobo sesi geldi banyodan çıkıp dolabın önünde durdu bir anda eşofmanı indirip pantalon, gömlek, ceket, giyinmeye başladı.
" Sen ne yapıyorsun ya bir anda önümde soyunup giyinmeye başlıyorsun?"
"Çok pardon Beniz nerede giyinmemi isterdin? balkonda mı? terasda mı? ya da koridor da mı? Burası yatak odası.
Gördüğün gibi dolap, içinde de kıyafetler var otomatikman burada giyiniyoruz toplantım var. Acilen gitmem gerekiyor ayağının üstüne fazla basma. Canım sıkacak hareketlerde yapma.
Nimet ablaya söylerim yemeğini buraya getirir,çocuklara söyledim yürümen için sana bir kol değneyi getirecekler evin içinde tam, tam, tam zıplamanı istemiyorum.
Diğerinide kıracaksın başıma bela olacaksın. "" Aman Akın Bey senden daha
baş belası birimi var da bana bela diyorsun. Bırak beni gönder evime gideyim evimde yatayım ne gözüne gözükeyim ne başına bela olayım. Ama yok olur mu taktı bir kere.
Burada beni tutmakla ne geçecek eline?Hem ne kadar tutacaksın?" Bilmem aksakallı dede nine olana dek nasıl? "
" Geber emi, geber"
"Tövbe de ölürsem üzülürsün!"
"Umrumda bile değilsin!"
**AKIN KARAHASANOĞLU**
Evden çıktım bazı iş ortaklarımla toplantım vardı. Arabaya bindim Tunç yanımda, Onur ön koltuktaydı şaşırdım biz önemli birşey olmadıktan sonra pek aynı arabada gitmezdik. Günaydınlaştık yola çıktık. Araçta sessizlik hakimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK❤️ACIMAZ 18+
Teen Fiction26.Ekim 2022 başlama.... +18 bölümler olacaktır. Yetişkin içeriklidir. Kendi kardeşleri bile yapacaklarından korkuyordu. Bana kim yardım edecekti. Ağlasamda yalvarsamda evden çıkamıyordum. Her gece aynı yatakta bir birimize değmeden uyuyorduk. Onda...