*BENİZ KARAHASANOĞLU*
Gözümü yatakta açtım, Akın her zamanki gibi yanımda yoktu.Dün gecenin eseri bacaklarım yine ağrıyordu. Üzerime sabahlığımı giyerek merdivenlerden aşağı indim. Çalışma odasına baktım orada değildi, salona, oradan bahçeye sonra da mutfağa baktım, ama hiçbir yerde değildi.
Odama çıktıp telefonumu aldım telefon ettiğimde açıldı.
"Karım uyandınmı?"
"Nerdesin?"
"Çok acil bir işim çıktı onu halletmek için dışarı çıktım. Sen uyanana kadar halledip gelmek istiyorum ama erken uyanmışsın demek seni gece iyi yoramamışım"
Gülümsedim...
"Hımm yaşlanıyorsun demek Akın Bey, bu sabah ben çok zinde kalktım.
Ama anlaşılıyor ki seni gece fena yormuşum baksana sabahın köründe evden kaçıp gitmişsin.""Karıcığım bu söylediğini eve gelince görüşelim"
" Hı Hı seni heyecanla bekliyorum kocacığım"
" Bekle karım bekle"
Telefonu kapattım ve gülümsedim tekli koltuğa oturup camdan ormana bakarken Akınla bu evde yaşadıklarım gözümün önüne geldi.
Bana ilk dokunması, ondan korkup kaçmam, kortuğumda ona sığınmam, ilk sarılmam, öpüşmemiz yıkanmamız ilk birlikte oluşumuz. Hayat yazıyor biz ise oynuyorduk. Telefonum çaldı ekranda baktığımda.
**Annem** yazısını gördüm.Elim gidip açamadım.
Kapandı.Bana ne diyecekti acaba.
Camdan dışarı bakmaya devam ettim. 15 dakika sonra yine telefon çaldı.Bu sefer açtım....
*Beniz*
*Evet anne*
*Dün evlenmişsin Nazlı söyledi*
* Nazlımı? Onlamı görüştün?*
*Evet sana ulaşamayınca merak ettim, ordayken numarasını almıştım ne olur ne olmaz diye dün gece seni rüyamda gördüm karanlık bir yerdeydik ağlıyordun elimi uzattım ama sen tutmadın merak ettim.Kızım neden ben gider gitmez evlendin söylemedin bile bana desen gelirdik. *
* Öyle gerekti öyle oldu*
*Peki kızım mutlu ol inşallah*
* Babanında selamı var ne zaman el öpmeye gelecekler diyor? *
Telefonu kapattım...
Tekrar tekrar çaldı açmadım....
Bu kadının nesi vardı böyle inatla baban da baban......
Kapı açıldı. Karşımda Akın duruyordu....
Yanıma geldi, önce ekrana baktı sonra bana....
"Neden açmıyorsun?"
"Konuşacak birşey yok! "
"Beniz ne oluyor?"
Telefon sustu....
" Dedimya bir şey yok aramış beni ulaşamamış Nazlı'yı aramış. Nazlı da evlendiğimi söylemiş neden çağırmadın babanla gelirdik dedi. Ben de öyle gerekti dedim telefonu kapattım hepsi bu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK❤️ACIMAZ 18+
أدب المراهقين26.Ekim 2022 başlama.... +18 bölümler olacaktır. Yetişkin içeriklidir. Kendi kardeşleri bile yapacaklarından korkuyordu. Bana kim yardım edecekti. Ağlasamda yalvarsamda evden çıkamıyordum. Her gece aynı yatakta bir birimize değmeden uyuyorduk. Onda...