BEŞİNCİ BÖLÜM

5.2K 215 8
                                    

**AKIN KARAHASANOĞLU**

Sinirle Onur'un yanından çıkıp kendimi terasa attım hava almam gerekliydi.

Arkamda duyduğum ayak sesine döndüm,ve Arif'i gördüm...

" Ne yaptınız Arif?Başımıza çorap örecek herşeyi yok ettinizmi? "

"Akın Bey etrafı sildik süpürdük, kameraları temizledik, zaten sokağa girerken plakaları sahteleri ile değişmiştik. Sizin plakayıda şimdi eski haline getirdim. Yalnız oraları toplarken dikkatimizi çeken bir şey oldu.
Bu adamın kasası para doluydu, Tunç Beyle hepsini çantalara doldurduk olayı soygun gibi gösterelim diye.
Onları alırken bir sürü senet geçti elimize.Paraları depoya kasaya koyduk"

"Senetleri yaksaydınız.
Kim bilir sülük kimlerin canını yakmıştır, kim bilir kimlere imzalattı o senetleri, fakir fukara sevinsin."

" Tunç Bey tek tek bakıp varilde yaktı, sadece bu klasörü ve bu çantayı size getirmemi istedi."

"Nedir o? "

Mavi klasörü elime alıp kapağını açtığımda.
Beniz Yavuzer
Sare Güven
Nazlı Acar adına imzalanmış bir tomar senet vardı.

"Sağol Arif gidebilirsin"

Demek Beniz'in Yaşar'ın orada olma sebebi senetlerini almaktı.

Merdivenlere yöneldim yukarı çıktım odamın kapısını açmak için kulba bastım ama açılmadı bir kaç kez yokladım kitliydi.

"Beniz kapıyı açarmısın?"

" Git buradan, git başka odada kal.
Seninle asla aynı odada kalmam"

"Beniz kapıyı açar mısın? adamlarım çantanı getirdi. Onu vereceğim hem seninle konuşmak istiyorum."

"Yalan söylemediğini nereden bileceğim? ya içeri girip bana istemediğim bir şey yaparsan?"

"Komikleşme sence sana bir şey yapmak istesem. Beni bu kapı durdurabilir mi? sana çantanı getirdim."

"Kapıya bırak git"

"Ha bir de mavi dosyadaki senetlerini getirdim bu kızlar kim onlarıda alıp getirmem gerekecek" dememle Kapı tıkır tıkır ederek arkasına kadar açıldı.

Üzerinde siyah tişörtüm vardı ve kalçalarından aşağısı çıplaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerinde siyah tişörtüm vardı ve kalçalarından aşağısı çıplaktı.

Kapıdan içeri girip üzerine yürüdükçe geri gitti çantasını yatağa bıraktım.

"Anlat bakalım bu isimler kim?Sen kimsin? Bu herifle işin ne? En baştan tüm detayıyla yalansız dolansız anlat! "

" Her şeyi anlatırsam? beni rahat bırakacak mısın? gitmeme izin verecek misin? "

AŞK❤️ACIMAZ 18+ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin