🌹IGAZSÁG VAGY BOLDOGSÁG🌹
- És ki az anyukád?
- Nem beszélgetek idegenekkel. Ha most megbocsátasz, be kell mennem a zsírkrétáimért - bólintott, mint valami nagy asszony, Diàz pedig meglepődött mosollyal felàllt és utat engedett neki.
- Segíts! - motyogtam Tázinak a kezem a szám elé téve, mintha csak a körmöm rágnám.
- Hogyan?
- Csak fogd meg a kezét és vidd ki, majd jövök utánatok.
- De...
- Csak csináld!
- Jó! - forgatta szemeit, azzal rámosolygott Mirára mikor kijött. - Mehetünk, édesem? - nyújtotta kezét, amit a lányom mosolyogva elfogadott és szerencsére szó nélkül ment vele, észre sem vette, hogy én nem mentem utánuk.
- Az a kislány - jött felém Diàz. - Tázi lánya? - emelte meg szemöldökét. Nem is azzal van a gond, hogy van egy lánya, hanem azzal, hogy Mira fehér mint a tej, Tázinak pedig erősen brazil beütése van, kreol bőrrel.
- Igen, miért? - fontam össze karom, miközben igyekeztem nem remegni az idegességtől.
- Tázi brazil.
- Mira egy örökbe fogadott kislány. Neki és a barátjának nem lehetett gyereke, ezért baba korában örökbe fogadtak Mirát. Azóta sajnos elváltak, és közös a felügyelet, de természetesen nagy részben az anyjával van. - Harmat, hogy a fenébe lehet ekkorát kamuzni?
- És a kislány tudja?
-Persze - simogattam meg feszülten balfelkarom.
- Aha - nézett az irányukba sejtelmesen.
- Látom befoglaltàtok apu régi irodáját - tereltem a szót.
- Állítólag már csak ez volt szabad. Mármint, látom hogy Mirának van ott egy két dolga. Ő is minden nap itt van?
- Tázi nem mindig tudja kire bízni most, hogy nyári szünet van, úgyhogy igen. De majd megemlítem neki, oldja meg a felügyeletét, és kivisszük onnan a cuccait.
- Engem nem zavar. Ő volt itt előbb, és különben sem fogok olyan sokat dolgozni - mosolygott.
- Ezt meg hogy érted?
- Fingom nincs az építőiparrol, majd a mennyasszonyom rendezi ezeket.
- Áh, te csak a pénzes zsákja vagy? - csúszott ki.
- Szerinted csak ezért mondott igen? - nézett rám úgy, hogy bele remegtem.
- Én... - szólaltam meg pár hosszú másodperc után. - Nem tudom miért mondott igent, és nem is az én dolgom. Most ha megbocsátasz...
- Holnap reggel találkozunk, Harmatom! - köszönt el, de erre a becenévre megtorpantam, majd lassan visszanéztem rá.
- Ezt nagyon gyorsan fejezd be! - sétáltam vissza hozzá idegesen. - Ne hívj így! Mi van ha meghallják?
- Megszokás. Bocs.
- Ajánlom, hogy szokj le róla! - sziszegtem a képébe.
- Hogyan hívjalak? Bakonyiné?
- Nem ez a nevem. És hívj egyszerűen Harmatnak!
Azzal megfordultam, és otthagytam.
- Hogy mit tettél?! - akadt ki Tázi, miután délután nálunk beavattam, hogy mostantól Mira az ő lánya. - Te nem vagy normális! Nekem gyerek? Ráadásul örökbe fogadott? Ez borzalmasan hangzik! Nem vagyok egy anyafigura!
ESTÁS LEYENDO
HARMAT ÉS DIÀZ ~ ketten a világ ellen
Romance- Ez nem helyes... - figyeltem ajakit, miközben sajátom remegett. - Ennél helyesebb dolgot nem is tehetnénk, Harmatom - suttogta,újjai közt megragadta egy tincsem. - Amennyi szar történt, amennyit küzdöttünk, és a végén semmibe veszett... ezt mos...