Szól az ébresztőm. 6:30 van. Még 5 perc.
Semmi, de semmi kedvem nincs felkelni, főleg hogy most lesz az első napom a gimiben. Annyira nem vártam, semmi kedvem hozzá.Ugyan, kit akarok átverni? Igazából félek, mert nekem az általános is kész pokol volt. Mit várjak a gimitől?
Úgy terveztem, csak 5 percre fekszem vissza, de 35 lett belőle, így 7:05-kor kezdtem el készülődni.
Felöltöztem, megfésülködtem, fogat mostam, sminkeltem.
Fehér blúzt vettem fel, fekete szoknyával, lapos talpú, fekete cipővel, mert évnyitó lesz 8:30-tól (de már 8-ra ott kell lenni!)
A sminket nem viszem túlzásba, kis szempillaspirál, világos rúzs.Elkészültem, ránéztem az órámra (7:38 volt) és már épp indultam volna, amikor a bátyám, Zalán megszólított, mert természetesen nem bírta ki szó nélkül:
-Azta, Lívia, sikerült elkészülni?- kérdi gúnyosan.
-Igen.- mondom egyszerűen, és elindulok.
Music on, world off, go to schoolBár késésben vagyok, megállok a SPAR-nál, és veszek reggelit: croissant és Hell Café, illetve hogy ne hallják éhen/szomjan délig, veszek vizet és csokit.
Megérkeztem, 8:06.
Felmentem a 13-as terembe (nagyjából tudom, mi merre van, és az osztálytársaimat is ismerem, mert volt egy eligazítás augusztus végén), bekopogtam, majd benyitottam:
-Jó reggelt! Elnézést a késésért, elaludtam- mondtam, miközben ki vettem a fülemből a fülest, majd leültem a legközelebbi padhoz, ami az ajtó felőli padsor első padja volt.
-Szia! Rendben, de ne csináljunk ebből rendszert, jó?- mondta az ofő, Török Hajnalka.
-Rendben- mondom.
-15 perc múlva lemegyünk az udvarra, ahol az évnyitó lesz, addig foglald el magad!
-Rendben- ismétlem meg, majd előveszem a könyvem és olvasok és eszem.15 perc múlva szól az ofő, hogy induljunk le az udvarra. Elindulunk.
8:28-ra leérünk, 8:30-kor el is kezdődik az évnyitó.
KAMU SEDANG MEMBACA
Pokoli Gimi (vagy mégsem?)
Fiksi RemajaA történetben trágár szavak szerepelhetnek! Figyelem! Esetleges agykárosodásért, az idegrendszer kikészüléséért, bármilyen fizikai vagy mentális kárért, amit a történet okoz, NEM vállalok felelősséget! Gimnázium. Mindenkinek mást jelent. Valakinek...