Tartottam magam a tervemhez, és nem öltöztem be. A fiúk sem. Illetve Lóránt beöltözött farkasnak. Zoé pedig Piroskának. Piroska és a farkas. Nem tudom, hogy vette rá erre a fiút, de...
Angolon beszélgettünk, magyaron és katonain haladtunk az anyaggal. Infón szabadfoglalkozás volt.
Aztán az Ebédszünetben végig kellett volna sétálni a sulin. Nem történt meg.
Ilona, Auróra, Dénes, Alex, Máté, Csongor és én be sem öltöztünk. Mi az egészet offoltuk.
Hanna és Bendegúz nem is jöttek. Hanna orvosnál, Bendegúz meg úgy van vele, ha nem jön, nem büntethetik meg, szóval ő egész héten nem jön, mert "beteg".
Cecília, Tamara és Titanilla pindúr pandúroknak (vagy mi a tetüknek) öltöztek be, Mariann Jázminnak az Aladdinból (kivétel nélkül minden tanár megszólta a felsőjét, illetve annak hiányát), Rebeka hercegnőnek öltözött, Zoé és Lóránt pedig Piroska és a farkas volt. Amúgy ez egész jó arány.
Szóval végül nem mentek végig a folyosókon. Először Lóránt kezdett el háborogni, hogy ő végig nem megy így a sulin, meg amúgyis éhes. Aztán Cecília és Zoé elkezdtek vitatkozni a fiúval. Nem részletezem, a lényeg, hogy kb. 15 percen keresztül vitáztak, gyanítom, az egész suli tőlük zengett. A többiek meg nem mentek ki. Szóval végül semmi nem lett ebből. Kaptunk egy ofőit, mire Cecília és Titanilla elkezdtek vitatkozni az ofővel, hogy ez nem fair, nem kéne kapniuk semmit, arról ők nem tehetnek, hogy mi cseszünk beöltözni. Végül csak azok kaptak ofőit, akik nem öltöztek be.
Mivel nekünk csak kréta van, kinyomtatta, hogy írjassuk alá holnapra.
Mikor hazaértem anya otthon volt, ami fura, mert általában ilyenkor dolgozni szokott. Mindegy, közöltem vele, hogy kaptam egy ofőit, amit alá kell írnia. Mire:
-Még egy hónapja sem jársz oda, de már ellógtál egy kémiát? - háttérinfó: 7. osztályban egyszer kaptam egy osztályfőnökit, mert lógtam kémia óráról. Tz-t írtunk, én meg síkhülye vagyok. Ez van.
-Nem lógtam. Az egyetlen bűnöm, hogy nem csináltam komplett idiótát magamból. - mondtam, mire furán nézett rám, ezért elmagyaráztam - Ma volt a gólyahétnek az a része, amikor mesefigurának kellett volna öltözni. Nem tettem meg, szóval kaptam egy ofőit.
-Az én időmben azért kaptunk ofőit, ha nem normálisan mentünk iskolába. Ma meg azért kap a gyerek ofőit, mert normálisan öltözik fel? Ilyen elbaszott világot... Tessék. - mondta, miközben visszaadta a papírt. Ezután én bementem a szobámba.Másnap
Ma volt a tánc. Az a-sok valami fáraó táncot adtak elő, ahogy Titanilla is mondta. Mi viszont 8-an is taroltunk.
Majdnem egész nap gyakoroltunk, hogy biztosan jól menjen. Persze erre nincs garancia, akármennyit gyakorolunk. Mindegy. Föcin gyakorolhattunk. Sőt, Flippa ajánlotta fel, hogy ha akarunk, gyakorolhatunk föcin és majd törin is. Szóval éltünk a lehetőséggel. A kémia meg gyanúsan könnyű volt. Cecília megkérdezte, hogy kimehetünk-e az udvarra gyakorolni, mire azt mondta Arzén, menjünk nyugodtan. Nem tehetek róla, de szerintem ez gyanús. Mindenesetre mi kimentünk gyakorolni, vittünk ki magunkkal vizet, mert nem szándékoztunk bemenni. Nem is mentünk. A cigizőket meg Cecília visszaküldte, mikor jöttek volna ki. Magyarra bementünk, ahol beszélgettünk. Pontosabban az osztály nagy része beszélgetett, én ettem, mert reggel ettem utoljára, azóta meg eltelt 4 óra, szóval már éhes voltam. Illetve az ofő bekérte a papírokat. Mindenki odaadta. Most vagy alá hamisították, vagy minden szülő úgy van vele, hogy ez az egész hülyeség, és megértették a gyerekük hozzáállását.
Szünetben bent maradtunk. Kommunikáción gyakorolhattunk bent a teremben. Eltologattuk a padokat, hogy elférjünk. Matekról is elengedtek minket, kimentünk az udvarra. Ott gyakoroltunk, illetve a következő órában is (amúgy nekünk nem volt 7. óránk), kint voltunk az udvaron, gyakorolni. Aztán jött a (nem) várva várt pillanat. Kicsengettek a 7. óráról és mindenki ment a tornaterembe. Mi még gyorsan átöltöztünk, majd mi is mentünk a terembe. Az a-sok kezdtek. Előadták a táncot, majd jöttünk mi. Beálltunk 2 sorba. Első sor: én, Zoé, Hanna, Cecília; mögöttünk a második sorban: Rebeka, Mariann, Tamara, Titanilla. Táncoltunk, majd a végén Cecília beállt középre, Hanna, Zoé és én a jobb oldalára, Rebeka, Mariann, Titanilla és Tamara a bal oldalára. Cecília "megölt" minket, majd ő is elterült. Felálltunk, meghajoltunk, aztán kimentünk, hogy visszaöltözzünk, de még hallottuk a tapsot.Ha valakit érdekel, miről magyaráztam
↓
STAI LEGGENDO
Pokoli Gimi (vagy mégsem?)
Teen FictionA történetben trágár szavak szerepelhetnek! Figyelem! Esetleges agykárosodásért, az idegrendszer kikészüléséért, bármilyen fizikai vagy mentális kárért, amit a történet okoz, NEM vállalok felelősséget! Gimnázium. Mindenkinek mást jelent. Valakinek...