Pov Dream:
Když jsme vyšli z obchodu tak na nás někdo z vedlejšího chodníku mával. Oba se koukli a uviděli sapnapa. George mě chytl za ruku a táhl mě přes ulici za sapnapem. Když jsme přeběhli ulici na druhý chodník tak mě george pustil. Když jsme se pozdravil , tak jsme všichni 3 šli se sapnapem kdo ví kam. Sapnap se zastavil obřího 11ti patrového baráku a začal hmatat rukou po zadní kapse a hledat klíče. Když už je konečně našel tak se na nás otočil že nás chtěl obejmout na rozloučenou, ale když viděl naše zděšené výrazy tak nám nejdříve musel vysvětlit že tam opravdu bydlí. Po půl hodině vysvětlování nám sapnap řekl že už fakt musí jít že má spoustu práce s vymyšlením nového videa. Už odemykal a chtěl jít ale my šli za ním. Když si nás sapnap všiml tak na to řekl jediné: vy si prostě nedáte říct. Tak pojďte alespoň už mám nápad na video.Já s georgem jsme si dali placáka a šli jsme za sapnapem. Když jsme přešli přes dvoje skleněné dveře tak jsme si sundali boty a nestačili se divit co všechno viděli. sapnapa nás oba chytil za ruce a táhl nás do studia jako dva psy. Když jsme dorazili do obřího studia tak násbsapnapa pustil a rozsvítil lehce oranžový led světýlka. Poté zapnul pc a všechno k tomu. Já s georgem jsme si sedli na šedý gauč s oranžovými pruhy. Mezitím co se zapínal počítač se sapnapa otočil na židli směrem ke gauči kde jsme seděli a zeptal se nás jestli nemáme hlad. My samosebou odpověděli že by jsme si daly pizzu. Sapnap popadl telefon a už obědnával pizzu.
O dvacet minut později
Někdo zazvonil a sapnap utíkal dolů. Nejspíš pizza. Neřešil jsem to a dál jsem seděl a projížděl instagram.
Pov sapnap:
Když jsem otevřel dveře od studia uviděl jsem dreama a george jak umírají hlady. Dream ležel na gauči zkroucený jako žížala a George spal na zemi. Když jsem otevřel krabici s pizzou, oba dva se zvedli a šli za mnou ke dveřím. Když ke mně dorazili tak jsem si vzal alespoň 2 kousky pizzy a zbytek jsem jim dal v krabici. Než jsem stihl zapnout stream, pizza byla pryč. Po chvíli jsem se pozdravil s fanoušky a začal jsem streamovat.
O tři hodiny pozdějiRozloučili jsme se s fanoušky a já ukončil stream. George se jen tak koukl na telefon kolik je hodin. Bylo 23:00 a tak george začal šílet a běhat po celém studiu jako jeblý. Naštěstí když běžel kolem kabelů tak o nězakopl a spal na záda. Místo toho aby se zvedl tak tam jenom ležel. Když se dream konečně rozhodl vztát a jít se také podívat kolik je hodin tak už konečně pochopil georgův záchvat. Sklonil se k Georgovi a začal ho podebírat až ho měl v náruči jako princeznu. Rychle se se mnou rozloučil a dream utíkal dolů.
Dream pov:
Nasadil jsem si boty a poté je nasadil i gogymu a utíkal k sobě domu. Když jsem dorazil k sobe domu tak chtěl gogyho položit že by si došel k sobe domu ale byl menší problém. Gogy usnul v mé náruči. Vytáhl jsem si klíče a odemkl barák, sundal sobě i gogymu boty a gogyho odnesl k sobě do postele kde jsem ho přikryl a nechal spát.574~ slov omluvam se že jsem to ukončila v takovou blbou chvíli ale kdyby jsem to všechno psala do tehle kapitoly tak nvm xdd.
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfiction!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)