Dream pov:
Probudil jsem se celý zlámaný na zemi. Vedle své židle kde jsem původně usínal. Dneska jsme ni plánovaného neměli takže asi netflix nebo mc. Dnes bych chtěl být s Georgem sam doma. Žádný sapnal ani karl...
Zvedl jsem se a zvedl jsem i herní židli na které jssm usínal . Podíval jsem se na telefon na stole. Bylo 09:36. Nic hroznýho ale už jsem nechtěl spát takže jsem rovnou šel za georgem. George stále spal. Alespoň to tak vypadalo. Vlezl jsem si k němu do postele a obejmul sem ho. Vtu chvíli se mi začaly zavírat oči a usnul jsem..George pov:
Probudil jsem se a ucítil jsem zdroj tepla na svých zádech. Otočil jsem hlavu a byl tam dream. Černo-fialove kruhy pod očima, špinavě blonďaté vlasy v očích. Dlouhé černé řasy. A ten jeho úsměv..
Zcervenal jsem a otočil jsem hlavu směrem k nočnímu stolku. Když jsem rozsvítil telefon, zjistil jsem že je 14:17. Nečekal jsem že budu spát takhle dlouho ale už jsem spát nechtěl tak jsem vstal . Minimálně jsem se o to pokusil. Dream mě však držel za pas tak pevně že to nešlo. Chytl jsem se okraje postele a konečně se vyvlekl z jeho obětí. Převlékl jsem se do kraťasů a volného trička. Normální oblečení. Sešel jsem dolů a začal jsem dělat snídani. Pro dnes jsem se rozhodl dělat vajíčka volsky oka. Na pánev jsem přidal trochu oleje a do toho rozklepl vajíčko. Chvíli jsem ho smažil na nízkém plameni a poté jsem ho dal na talíř.ten samý proces jsem zopakoval jako snídani pro sebe. Na oba talíře s vajíčkem jsem přidal nějaký salát,rajčata atd..
Když jsem chtěl snídani vzít a donést ji dreamovi, dream zrovna přicházel.
Byl hrozně hot. Ty jeho žilnaté silné ruce a-a kruhy pod očima nebo ty jeho vlasy.. ahhhh.
Říkal jsem si v hlavě a přitom jsem si zkousl ret aniž bych otom věděl. Dream sešel schody, promnul si oči, zyvnul a podíval ss na mě.
,,dobré ráno krásko" Řekl dream a protáhl si ruce ve vzduchu.
Ja zcervenal a odpověděl jsem tiše
,,dobré ehe-"
Stál jsem na místě jako debil. Dream už jedl jeho snídani v pyžamu. Otočil jsem se a sedl jsem si naproti jemu a začal jíst snídani. Dream dojedl a usmál se na mě.
,,díky zlatíčko, bylo to výborný!" Usmál se a odešel nahoru se převléct.(Prdele bolí me ruce protože to píšu v 00:03 a píšu rychle 😭💀 pls pomoc- )
Já opět zčervenal a dojedl jsem poslední kus rajčete. Uklidil jsem vše do myčky a sedl si k televizi. Čekal jsem než přijde Dream. Než přišel, zapl jsem netflix a přemýšlel na co sd budeme dívat. Napadlo mě Sweet Tooth. Prý je to mega hezký seriál.
Čekal jsem na dreama asi dalších 10 minut a pak přišel. Měl na sobě podobný fit jako já. Slušelo mu to..
,,tak na co se podíváme dnes?" Zeptal se dream a sedl si ke mně.
Já navrhl sweet tooth a dream souhlasil..500 SLOV~
Bombastic side eye
Miluju Paju, zítra mu budu dávat do batohu vzkaz na skautu tak mi držte palečky gayz🥷
PAPAAAA
ČTEŠ
DNF první setkání
أدب الهواة!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)