33. klidný večer.....

51 3 10
                                    

George pov:
Když jsem se probudil, koukl jsem se na mobil kolik je hodin. Je 12:54. Ughhh~ oddechl jsem si a spadl jsem z postele. 
,,Fakt skvělý ráno!" Zanadával jsem a zvedl se.
Vzal jsem telefon ze stolku a šel jsem dolů do kuchyně. Na schodech jako nečekaně jsem si opět rozbil hubu. Málem jsem přepadl přes zábradlí. Bože. Když jsem došel do kuchyně, na stole jsem uviděl nějaký bílý bordel. Rozběhl jsem se tedy v ponožkách ke stolu a nečekaně jsem upadl.
,,Ha! Tentokrát ne!" Zasmál jsem se když jsem se při pádu chytl stolu a srovnal jsem tím rovnováhu.
Papírek přilepený na stole jsem otočil směrem k sobě a přečetl jsem ho.
,,Pf! Co si o mně myslí uchyl jeden? Že mu judu vařit v maid dressu?? " Zařval jsem přes celý barák a papírek jsem zmuchlal v pěsti.
,,Nasrat" zasmál jsem se, a papírek jsem vyhodil.
Opřel jsem se o kuchyňskou linku a přemýšlel jsem co uvařit. Z kapsy jsem vytáhl telefon a na googlu jsem vyhledal nějaký lehký recept na oběd. Rozhodl jsem se pro salát.
Vzal jsem tedy misku, nakrájel jsem do ní  okurku, ledový salát , rajčata a přidal jsem majonézu. Po promíchání jsem ještě přidal trochu soli a pepře a bum. Salát.
Polívku nikdy moc nedělám takže no polévka today. Položil jsem velkou mísu se salátem na stůl a zmizel jsem nahoru po schodech se převléct. Mám v plánu udělat na claye prank za to , že mě tu nechal samotného. Převlékl jsem se tedy do četné mikiny, bílého trička a nějakých tepláků na doma.  Ještě jsem se potřeboval někam schovat ale kam? Napadlo mě fo skříně ale to by bylo moc nápadný. Schoval jsem se tedy do j ho skříně, kde jsem se zahrabal oblečením. Čekal jsem.. a čekal...

Dream pov:
Přijel jsem před dům, kde jsem zaparkoval a vylezl z auta. Oknem jsem viděl do kuchyně i do jeho i mého pokoje, ale George nikde nebyl. Připadalo mi to divný ale neřešil jsem, a šel jsem dovnitř. Jako první jsem vylezl nahoru do jrho pokoje. Tam nikde nikdo. Když jsem vlezl do svého pokoje, tam taky nikdo nebyl. Vysunul jsem tedy tajný šuplík pod posteli a položil jsem tam tašku. Připadalo mi divny že se mi George neozval, takže jsem ho šel hledat. Jako první jsem zašel do koupelny a zakřičel jsem jeho jméno. Nikdo se mi neozval.

George pov:
Dream už konečně přišel a snaží se mě najít. Mam ale v plánu na něj vybafnout. Myslím si že je teď v koupelně. Až bude v mém pokoji tak to udělám. Čekal jsem, dokud jsem neuslyšel přibližující se křik mého jména. Uslyšel jsem ho přímo za sebou, to znamená jediné. Je v mém pokoji. Opatrně jsem tedy vyběhl ze skříně a rovnou za ním. Počkal jsem za dveřmi než nimi projde. Když prošel dveřmi a zavřel je, byl jsem za nimi já.
baf! Vykoukl jsen na něho ze zadveří.
,, Georgi? Vážně?" Zasmál sr mi dream.
,, Co je ti tady k smíchu trpaslíku?" Zakřičel jsem na něho lehce.
,, já a trpaslík jo? Hahahaha! " Zasmál se opět dream.
Poté si mě vzal do náruče jako malý miminko a taky se ke mě tak choval. Když jsme ale sešli schody, něco mě zarazilo. To co řekl?
Když jsme tedy sešli schody, dream mi řekl:
,, za toho trpaslíka mi večer zaplatíš " A potom se zasmál a pustil mě. Ja furt přemýšlím co by to mohlo znamenat ale zapomněl jsem na to ve chvíli, kdy jsem na kuchyňské lince uvidel tolik jídla.
,, oběd první Georgíku. A nezlob! "  Zvýšil na mě dream hlas.
,, fajn! " Odtahl jsem se od sladkostí a začal jsem nandavat salát do velkých talířů.
,, Tady máte pane ClAy" Zasmál jsem se a podal jsem jídlo dreamovi.
,, jo tak  clay jo?" Zopakoval jeho přezdívku co jsem mu řekl.
,, jop, Clay" Zasmál jsem se mu.
,, tak za to dvojnadobne zaplatíš."
,,Zlobivý Georgy" 
Zamračil se na mě dream.

VEČER

Dream pov:
Večer jsme s Georgem koukali na heart stroppers a u toho jsme jedli všelijaký popcorn, bonbóny a buh vi co ještě..
Dneska jsem ale na večer měl v plánu něco jinýho. George usnul s jeho hlavou na mých stehnech. Vzal jsem ho tedy do náruče a přenesl jsem ho k sobě do postele. Poté jsem ještě seběhl dolů do kuchyně tam všechno uklidit. Když jsem měl uklizeno, vyšel jsen zpět nahoru a ještě před vstupem do pokoje, jsem si pořádně přemýšlel jak to udělám a co první a co poslední atd atd.....


744 slov~ 
Co jinyho říct než to že jsi Úchyl?
💀



❗❗Ofc just joking dětska❗❗
Jste všichni moje zlatíčka<3



























BZUM BZUM BREKEKEKE BZUM BZUM BREKEKEKE BZUM BZUM BREKEKEKEKEEEEEEE!




























VÍTEJ 😊 dáš si banán?🍌
Nebo snad meloun? 🍉
Určitě si dáš mlíko 🍼
























Kamo na co myslíš při slově mlíko- the fuck kamo prostě mlíko ne mliko ty krokodýle 💀


























https://youtu.be/w71HuS8bvAY






















































https://vm.tiktok.com/ZGJm8Aj81/

































                                  🍼CUM🍼

















































































                             🍌DICK🍌





















































                            🍉Boobies🍉

DNF první setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat