13. sowyy:(

45 1 0
                                    

Dream pov:
Sedl jsem si na postel vedle george „Co se s tebou děje jsi nějak naštvaný " Řekl george a spadl mu úsměv dolů.
Mě nic není" Odpověděl jsem a koukl se na george.
Jsi si jistý? Řekla" Řekl george a podíval se vážně na dreama.,, dobře vysvětlím ti to. Prostě si tě jenom bráním protože te mám kurva rád a nechci te ztratit. " Řekl dream a trošku zčervenal. „Awhee, o mě se nemusíš bát ja tě neopustím" Řekl george a usmál se na dreama. „To doufám" Řekl dream a " tvrdě obejmul george. George nic neřekl a objetí mu vrátil. „Hele chvili počkej, jdu se sapnapovi omluvit" Řekl dream a začal se zvedat z postele. George ho ještě chytl a dal mu malinkou pusu na tvář. Dream se lehce začervenal a už šel ze schodů za sapnapem.

„A-a-ahoj sape" Řekl dream rozklepanym hlasem.

„Ahoj, copak potřebuješ" Řekl sapnap. „Noo-já" Zakoktal jsem se.
„No co ty, tak už to ze sebe vymáčkni” Řekl sapnap lehce naštvaným hlasem.

„No prostě, Omlouvám se ti za to co jsem ti málem udělal" Řekl jsem a sklonil hlavu k zemi.

„Awheee nemusíš se mi omlouvat v pohodě" Řekl sapnap a obejmul mě.
„Takže friends?" Řekl jsem nejasným hlasem.

„Jasně že se vubec ptáš "řekl sapnap a usmál se.
Já zvedl hlavu a také se usmál.

Sapnap pov:

Karl se schoval do své mikiny a dělal uraženého.

Karlíčku nezávid" Řekl jsem když dream odešel.

Ja nejsem závistivi" Řekl karl a protočil

oči.

„Ne? Tak co se děje? "Zeptal jsem se a sedl si vedle karla.

Vadi mi to že objímáš nekoho jiného než mě." Řekl karl a schoval hlavu do mikiny.

" Takže zavidíš. To nemusíš vždyť ja tě objímal furt, tohle bylo přátelské" Řekl jsem a obejmul karla.

,,No dobře, ale už ho neobejmeš." Řekl karl a vytahl hlavu z mikiny.
No dobře"  Odpověděl jsem a opět jsem si sedl vedle karla.

Miluju tě zlatíčko "Řekl jsem na random a obejmul karla nejsilněji jak to šlo.
Ja tebe taky ty můj poklade" Řekl karl a zachumlal se do mé hrudi.
Já s karlem jsme se ještě chvíli mazlili. Pak jsme se začali koukat na film a karl usnul.

MEZITÍM U DREAMA A George

Dream pov:
Vešel jsem do pokoje.
Tak co ty můj siláku" Uslyšel jsem george který stále seděl na posteli.

„Už nic, obejmuli jsme se a přátelství stále drží "odpověděl jsem a běžel jsem obejmout george.
(wtf oni by se fakt jenom objímali xdd).

„, oh, tak to jsem rád"Řekl george a usmál se.

Já na nej přímo skočil abych ho mohl obejmout. George se stále smál zatím co jsem na něm pohodlně ležel a objímal ho.

~450 slov~ sowy, tohle byla fakt krátká kapitola protože mi zase došli nápady soo. Nevím co mám psát každopádně kako vždy luv yu<33

DNF první setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat