George pov:
Dojeli jsme s dreamem domů a ja si uvědomil co jsem mu líbil. Trošku jsem se za červenal ale snažil jssm se to zakrýt. Když dream otevřel dveře od domu, rychle jsem zaběhl do svého pokoje a lehl si na postel kde jsem usnul...(Wow tak tohle byl nejdelší georguv pov😻)
Dream pov:
Když jsem otevřel dverez, uviděl jsem George jak si ro hnedka utíká k sobe do pokoje. Poté už jsem slyšel jenom prásknutí dveří a ticho.
“Asi byl jenom unavenej " Řekl jsem si pro sebe a došel jsem k sobě do pokoje kde jsem následně usnul(Tvl dneska zabijim hrozně dlouhý pov's lol)
George pov:
Probudil jsem se. Něco mi přišlo... Divný něco bylo špatně. Zvedl jsem se z postele a zem se podemnou propadla. Celý dům vlastně spadl.
„Dreame? DREAME?! " křičel jsem přes celou neznámou krajinu. Kdyz jsem se podíval na oblohu která byla nademnou, zamotala se mi hlava a všechno okolo mě zčernalo.
Viděl jsem jenom sám své ruce a černotu.
„Kde to jsem" Zašeptal jsem a uslyšel jsem opakující se ozvěnu.
Bylo to.. Fakt divný.
Poc kvůli jsem si sedl a jen tak se pohupoval ze strany na stranu. Najednou jaem však ale uslyšel vlak.
Huh??? Řekl jsem si pro sebe a začal jsem se ohlížet po vlaku. Když jsem nic nenašel, předemnou se zejvili koleje a na nich přivázaný.. Dream??
„Dreame? Dreame?!?? CLAY! CLAY?!!!!"
snažil jsem se dobehnout se křikem a zachránit dreama z kolejí ale tohke všechno bylo v nějaké bublině. Vždy mě to odrazilo jako trampolína. Vlak se přibližoval a ja křičel víc a vic....
Setinku pred smrtí dreama jsem někoho uslyšel...Konec šmitec děkuji za čtení.
„Georgy? Gogyy? Co děláš, křičíš tu na celou ulici. GEORGY! VZTAVEJ!!! " Začal na mě křičet dream a já se probudil a začal rychle dýchat.
„AAAAA! " Zakřičel jssm když jsem zvedl hlavu s hrudníkem z postele.
„Jsi v pohodě gregore? " Zasmál se dream a sedl si vedle mě.
„To.. Byl všechno jen sen? " Oddechl jsem si a podíval jsem se na dreama.
„Co? Nevím o čem mluvíš ale vysvětlíš mi to při snídani. " Pohladil mě dream ve vlasech a odběhl do kuchyně.Nepobíral jsem co se děje..
364 slovicek~
Kamo nene ja vydal novou kapitoli 0_0
Ja ziju! WOW
tady mame trošku drama.
Mega me bolí oci uz jenom po tomhle takže pardon ze je to tak krátký:'(
Zatim baiiiiii
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfiction!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)