zajímavé probuzení

44 2 2
                                    

Dream pov:
Seděl jsem s georgem u televize a koukali jsme na sweet tooth.
Po každém dílu jsem to přepl na další atd.
Bylo to docela zajímavý. Po asi 3 hodinkách sledování jsem se podíval na George a on mi spal na rameni. To jsem ale neměl v plánu. Chtěl jsem dneska večer... To je jedno.
Řekl jsem si v hlavě a dál sledoval sweet tooth.
Asi po dalších 4 dílech jsem se podíval na George a ten spal.
Vzal jsem ho na princeznu a donesl ho do svého pokoje. Mám pro něho speciální probuzení.
Dal jsem ho k sobě na postel a sáhl do skříňky vedle postele.

❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
(JA TE VARUJU, BUDES BRECET)

George jsem položil k sobě do postele a svlekl jsem mu kalhoty i spodní prádlo.
Ve skříňce jsem sáhl po provázcích kterými jsem george připoutal k posteli.
On furt spal takže pohoda. Rozhodl jsem se mu udělat takové překvapení. Sáhl jsem opět do skříňky a vytáhl malou vybrujici kuličku. Nebyla zas tak mala a nebyla to ani přímo kulička. Byla to taková....Šiška.
Vzal jsem další kus lanka který mi zbyl a přivázal jsem kulaté zařízení georgovi k jeho junior George.

(KAMO JA TO NEBUDU PSÁT A TY TO NEBUDEŠ ČÍST KAMO JDI SPÁT JE HODNĚ HODIN)

pohladil jsem ho po tváří a dál mu malý polibek na tvář. Poté jsem ho lehce zatahal za vlasy a zapl kulaté zařízení.

(KAMO KONEC TEČKA NEDISKUTUJ SE MNOU😡)









George sebou cuknul a vzbudil se.
,,Dobré ráno~"  Pozdravil jsem george flirtovacím obličejem.
On nestihl říct ani slovo a zjistil že má zalepenou i pusu.
Ja se na něj lišácky usmál a koukal jsem jak se mu doslova klepe jeho junior.
Zasmál jsem se tomu a začal jsem si sundávat tričko.
Když jsem si sundal tričko i kalhoty a byl jssm pouze ve spodním prádle, on se na mě podíval a zčervenal ve tvářích.
Byl jak rajče.
Sedl jsem si na bobek vedle postele a nechal ho sledovat jak si to užívám že on trpí. Podle mě musel z mých brišáků být nadržený. Taky že mu pěkně stál div mu nevyletel jeho junior. 
Nohy měl roztáhlé a každou nohu měl přivázanou k jedné straně postele. Ruce měl svázané k sobě na hrudi a pusu zalepenou.
Po chvíli sledování jak george trpí jsem mu odvázal ruce od sebe a jednu nechal volnou. Tu druhou jsem mu přivázal k jedné ze stran postele. Nechal jsem mu volnou pravou ruku.
Když jsem viděl že se celý cuká a jeho junior zrudnul víc než samotný george, poznal jsem že se za chvíli udělá. Stoupnul jsem si zpět na nohy a jednou rukou mu zacpal špičku jeho rudého George juniora a druhou jsem chytl jeho pravou volnou rukou a jezdil po svých svalech na břiše.
Koukal jsem že ho to vzrušuje tak jsem mu špičku juniora rajčete pustil a on se udělal. Bylo to asi po 10ti minutách. Jeho nadílka byla všude po celé postely. On stále kňučel i přes pásku.
Odvazal jsem ho a přivázal ho tak, aby měl záda nahoře. Při převazování jsem mu svlékl i tričko. Malé zařízení na jehk juniorovi s bílou smetanou jsem mu nechal jen jsem ho na chvíli vypnul.
Postel jsem trochu odsunul od zdi protože tohle bude divoké.
Lehl jsem si na george a zařízení na jeho juniorovi jsem zapnul na 6.level z 10ti.
Georgovi jsem sundal pásku z pusy abych ho konečně slyšel jak vzdychá. V šuplíku jsrn vyhrabal další 2 věci.
Svlékl jsem si spodní prádlo a nasadil si malé tílko. Tak aby mi byli vidět svaly ofc.
Na svého juniora jsem nalil trochu lubrikantu a vzal jsem 2. Věc ze šuplíku. Bylo to podobný jako má už George na svém juniorovi od smetany ale trochu silnější. Do George jsem zasunul svého juniora a posouval dovnitř a ven.
Takhle jsem to dělal asi 10 minut a George se opět udělal. Ja se usmál a v hlavě jsem si říkal že toho moc nevydrží. Za dýchal jsem se trochu ale ne  moc zatím co George byl úplně zadýchaný. Vzdychal tam jak kdybych mu tam strkal traktorovou vydlici.
Po chvíli přestávky jsem zapnul to 2. zařízení a přiložil ho tam kam zasouvam svého juniora do George.
Přiložil jsem to vlastně na svého juniora čili ja jsem musel vydržet větší vybrace.
Georgovi ale také neubylo. Přidal jsdm mu to na 10.level což byl skoro stejně jako můj. Začal jsem tedy strkat svého juniora dovnitř a ven jako předtím, ale tentokrát mnohem, mnohem rychleji.
George vzdychal ať toho necham atd, alr mně to nestačilo. Dělal jsem ten pohyb asi ještě 25 minut. George a já jsme se udělali navzájem.
Vypnul jsem oba dva přístroje a odvazal George. Trn celou dobu ležel a vzdychal. Ja sice taky ale ne tak moc. Byl jsem pyšný. Takhle jsem se neudělal už pěknou dobu....

Uklidil jsem všechno a george stále ležel. I přesto jsem však svlékl povlečení a dál tam nové.
George jsem postavil na nohy a musek jsdm ho nést.
Chudák. Byl ale dobrej. Stále z něho tekla moje smetana.
Donesl jsem ho do vany a nejdřív jsem tam vlezl já, a poté jsem tam na sebe posadil George. Voda byla pěkně teplá a mýdlo v ní pěkně vonělo.

Po koupání jsme si ve vaně daly ještě další kolo, ale to už bylo normální bez pomůcek...





886 slov~
HOCHU A TADY TO KONČÍ. TADY KONCI MŮJ ŽIVOT.
TOHLE PÍŠU NA DOVOLENÝ 😭😭

mam trauma ze svoji vlastní knihy, bomba ne?



Anyways teď se jdu léčit z traumata, můžete za mnou přijet na slovensko fo Thermalu 🥰🥰 papa~




























Co hledas? Kdy bude dalsi kapitola

























































Nikdy 🤭🥰

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 22, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

DNF první setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat