George pov:
čekal jsem ve skříni dalších 20 minut pak už mi to opravdu nedalo a musel jsem vyjít ze skříně. Uslyšel jsem písničku GUY.exe od Superfruit. Šel jsem tedy po sluchu od kud šla písnička slyšet. Když jsem dorazil k tajným dveřím pod schody tak jsem se zděsil. Otevřel jsem tedy dveře a uviděl jsem červená světýlka. Sice jsem se lekl ale i přesto jsem šel po schodech za světly a za hudbou. Uviděl jsem stín namakaného týpka. Nejdříve jsem si říkal,, dream to byt nemůže ten nikdy neposiloval".
Pote co jsem se koukl za roh u dveří uviděl jsem opravdu posilujícího dreama bez trička pouze v kraťasech. Utekl jsem zpět nahoru a nechtěl uvěřit tomu co jsem právě vidě. Šel jsem se tedy polít studenou vodou. Když jsem byl suchý tak jsem se Šel o pět podivat do tajné místnosti pod schody. tentokrát jsem nekoukl pouze za roh ale vlezl jsem do místnosti. Uviděl jsem dreama v černých riflích s černým páskem a bez trika. Dream si mě ale všiml. V tu chvíli jsem nejspíše omdlel.
Dream pov:
Když jsem byl oblečen po posilování tak jsem uviděl george jak upadá. chytil jsem ho a držel ho na princeznu. Odnesl jsem ho do postele a dal mu na stul vodu. Když jsem mu chtěl změřit teplotu tak teploměr přestal fungovat. Taky že byl Gogy celý červený.
PO PŮL HODINĚGeorge se konečně probudil. Koukal jsem na něho ze shora přímo do očí.
George pov:
Když jsem se probudil, nepamatoval jsem si co se stalo. Když jsem otevřel oči, viděl jsem dreama v mega hot outfitu. Nemohl jsem se udržet a musel jsem dát dreamovi pusu. Dream na mě spadl do postele, a začal mě líbat. Najednou někdo zazvonil. Dream se odtáhl z polibku, vzal si mikinu a šel otevřít. Kdo jiný by to byl než Karl a sapnap. Pozdravil se s nimi a pustil je dovnitř. Dream se zeptal co tam vlastně dělají že to meli domluveno az na pulnoc. Karl a sapnap se na sebe podivali a řekli,, vypadla elektřina"
a usmáli se. Dream za kroutil očima a pustil je do obýváku ať se jsou divat na nějaký film. Karla sapnap odešli do obýváku a Dream se vrátil ke mně. Sundal si mikinu a zeptal se,, kde jsem to vlastně skončil? Já se na něj podival a chtěl mu to říct. Sotva jsem se nadechl, dream už si sundaval mikinu a šel mě zase líbat. Opět si na mě lehl. Chtěl jsem natáhnout pro trochu vzduchu do plic ale v tu chvíli mě dream přerušil tim že mi opět zmáčkl @$$. opět jsem zavzdychal dreamovi do úst. Dreamovi se to natolik líbilo že to udělal ještě 5x. Pak se konečně dream odtáhl a nadechl se. Já se také zhluboka nadechl. Dream mi svlékl krátký topik a začal mě líbat na krku a na hrudi. naschvál jsem zaklonil hlavu aby měl Dream lepší přístup. Když Dream přejel na krk ,lehce jsem zavzdychal. Dream mi dal prst před pusu a řekl,,shh je tady Karl a sapnap koukají na televizi. Tohle si nech na večer "
Já zčervenal a Dream pokračoval. Udělal mi ještě pár cucfleků na krku a ukončil to. Já však ještě nechtěl konec, takže jsem si počkal az si dream půjde pro mikinu ke skříni. když dream sahal po mikině tak jsem ho přitiskl ke zdi a začal úvabně líbat. Dream lehce a potichu povzdychoval zatím co já líbal jeho hruď. Když jsem líbal dreamuv pod brisek tak najednou vtrhl do pokoje sapnap. Oba dva jsme se podivali na sapnapa ve dveřích. Sapnap si nás vyfotil a utekl dolů za Karlem mu to ukázat. protočil jsem oči a zvedl se z kolenou. Dream se odtáhl od zdi a šel si vzít černou košili a sako. Já si vzal tričko a dreamovu mikinu. Když jsme byli oba dva oblečení tak jsme se vydali z pokoje za Karlem a sapem. Když jsme k nim došli uviděli jsme je jak se chechtaji nasi fotce kterou sapnap vyfotil. Dream se natáhl pro sapův telefon a fotku si přeposlal a smazal. Když si sapnap uvědomil že mu dream sebral telefon tak se zvedl a vytrhl ho dreamovi z ruky. Karl stále rozdychaval záchvat smíchu.Dream pov:
Všichni se shodli na tom už to dělat nebudeme. Karl nabídl že by teda někam mohli večer zajít. Já mu hned zacpal pusu a zatáhl ho za roh,, karle to neříkej má to byt překvapení jasný?!"
,,jasný " odpověděl rozklepanym hlasem karl. Oba dva jsme přišli zpět a začli se bavit o něčem jiném než o večerním výletu.
VEČER VE 20:30
(Trošku větší time skip lol)S georgem jsme leželi v posteli vedle sebe a koukali se na tiktok. Po chvíli jsem se zvedl a řekl ať se George převlíkne do něčeho co s sebou má. Já mezitím zašel s Karlem a sapem domluvit do kolika budou v tom baru. Když jsem měl domluveno vrátil jsem se za Georgem do pokoje. George mel na sobe šede teplaky a modre triko. Já zakroutil očima a zašeptal,, myslel jsem to co jsi měl na sobe včera ". A opět jsem odešel za dveře pokoje.
George pov:
Rychle jsem pochopil co dream říkal takže jsem si vzal červené kožené kratasy a krátký topik. Doplnil jsem to ještě nějakou mikinou. Zavolal jsem dreama ať mi jde schválit outfit. Dream mrknul na souhlas a zavázal mi oči šátkem. Vzal ně na princeznu a na kluky zavolal že už jdeme. Otevřel vychodove dveře od baráku a posadil mě.Dream pov:
Za chvíli dorazil i sexy oblečeny karl se sapnapem. Já mel na sobe ty černé rifle, kosili a sako. Sapnap měl na sobe něco podobného jako já. Když se všichni pripoutali, nastartoval jsem a už jsme jeli do baru. Když jsme dorazili do baru, všichni si vystoupili a šli do baru. Moc lidí tam ani nebylo ani nedorazilo. Před obrovskou budovou jsem zastavil a rozvázal šátek georgovi. Ten pouze vykulil oči že jde poprvé do baru. Já se usmál a položil ho na nohy. Když jsme šli dovnitř tak George byl trošku vystraseny ale pak se to napravilo.1054 slov~ umiram a nehodlam tohle o
Psát. umírají mi oči lol ale to nevadí . Začíná to byt více a více sus among us hehe. Tak zatím byeee <33
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfiction!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)