32. Eyo?

36 4 6
                                    

                         DALŠÍ DEN RÁNO

Dream pov:
         
Ráno jsem se probudil celkem fresh. Dokonce i dřív než george. Nechtělo se mi na něj však čekat a měl jsem na dnešek něco v plánu.

(Aka hodně sus ik)

Rychle jsem se tedy nasnídat a na papírek jsem napsal něco ve smyslu že má george zůstat doma a mezitím uvařit oběd. Ten lísteček jsem poté položil na stůl do kuchyně a šel jsem se ještě v rychlosti převléct. Včerejšek byl celkem dobrý a příští týden nas čeká další..
To jsem ale georgovi slíbil že bude on ten, kdo nám odstartuje závod s vlaječkami......
Po převlečení se do oversized kalhot a černého trička jsem seběhl dolů ke dveřím. Sehnul jsem se ke kolenům a nasadil jsem si boty. Poté co jsem dovázal tkaničku i levé boty jsem vyrazil ven. Odemkl jsem auto a nastoupil fo něho. Měl jsem v plánu ,, něco " nakoupit pro George.

(Uhm víš co už by stačilo, už to dál nečti:]  )









(Fajn máš to mít ale pak si nestěžuj😊💋)


(Stále dream pov)
Nastartoval jsem tedy auto a jel jsem směrem největší obchodní centrum Nila. V tom obchoďáku měli spoustu menších obchodů. Úplně všechno tam prodávají.
(ANO VŠECHNO)
Při cestě jsem si představoval george jak odstartovává zavody v tom oblečení.
"Ah~" Povzdychl jsem si lehce a zašlápl jsem plyn až na podlahu jelikož jsem byl na dálnici bez limitu.
Ten obchod je hnedka za městem na konci dálnice. Takže nic hroznýho. Miluju George asi až moc....
Když jsem přejel konec dálnice, zabočil jsem volantem prudce do prava z kopce. Konečně jsem tady. Oddechl jsem si pro sebe když jsem vytahoval parkovací lístek na 3 hodiny parkování zdarma v podzemních garážích.
Vzal jsem tedy lístek a šel jsem zaparkovat.

(Jo první se bere lístek když jsi ještě v autě a pak jedeš zaparkovat chápeme)

Když jsem zaparkoval, vzal jsen si všechno důležitý do kapes a šel jsem směr výtah. Nejradši nakupuju od shora dolů. Dojel jsem tedy výtahem do posledního 10 patra.
Začal jsem něčím lehkým. Zašel jsem si pro sebe koupit nějaký oblečení a něco málo i georgovi. Bylo to zatim jenom lehce sus ale nic hroznýho. Byli to jenom ty kožený kratasi.
Pak jsem mu koupil pár Croptopu a šel jsem do dalších obchodů. Tam jsem nakoupil pto sebe nějaký voňavky a krémy atd...   Další obchod byla drogerie. Georgovi jsem se tedy rozhodl koupit nějaký make-up a taky nějaký krémy a čisticí vodu a buh vi co.  V dalších patrech jsem naklupil další kraviny. Nějaký náramky náhrdelníky prstýnky...  V dalších obchodech už nebylo nic tak moc zajímavýho takže jsem je jenom prošel a šel jsem dál. Od 9 patra po 4 nic zajímavýho nebylo.  Zašel jsem tedy po schodech o jedno patro dolů a objevil jsem to, co jsem potřeboval. Respektive hmm.. Ja s Georgem jsme to potřebovali.

(BUD TICHO ty jsi si to vybral/a takže teď trp 😌😊)

Byl tam nějaký červeno-oranzovo černý obchod. Trn nápis jsem radši nečetl každopádně jsem tam zašel.  Byli tam všelijaký dilda.

(Říkám ticho 💀)

Byli tam menší, větší, kulatý , hrubý jemný....
Nemohl jsem vybrat
Měli tam i různý oblečky, různý příchutě ochrany a dokonce i jahodovej lubrikant...

(BOZE JA SE POJEBU💀)

Vybral jsem tedy nějaký menší nějaký větší... Pak i nějaký 2 oblečky. Několik příchutí lubrikantu a pár sladkých ochran..

(Jdu se zabit, tohle nejde psát 😭😭)

Vzal jsem taky nějaký vibrujici ale ten jsem vzal jenom jeden.

Když jsem to šel všechno zaplatit, stálo to něco přes 200$  a pan u pokladny na mě koukal jak na debila.

(200$ je nějakých 4 a pul tisice korun českých:) )

Nechal jsrm si to ještě dát do nějaký hezký tašky, jelikož venku byli malý deti tak jsem nechtěl aby na mě koukali jakože jsem úchyl. Pán mi dal čistě bílou tašku. Nebyla tak špatná takže pohoda. V dalších obchodech v 3 patře jsme nic moc zase nenakoupil.
Když jsem sešel do 2. patra, nakoupil jsem tam nějaký oblečení pro George. Nějaký sitovany punčochy další croptopy nějakou koženou bundu. Sponky atd.. Už jenon ta představa v tom George vidět.. Ah~ povzdechl jsem si když jsem uviděl sukně. Určitě mu to bude slušet. Říkal jsem si v hlavě.  Když jsem sešel do přízemí, nakoupil jsem ještě nějaký jídlo. Popcorn, lízátka atd. .


710 slov~ A ZAZVONIL ZVONEC A UCHYLU JR KONEC😊 nemáš zač na to trauma
Papa<333333






















DNF první setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat