7. sus😳

80 3 0
                                    

George pov:
                                       Ráno

Já se probudil jako první. Chtěl jsem vstát z postele ale dream mě držel tak pevně že to nešlo. Ještě chvíli jsem teda ležel v posteli a koukal na tik tok. Moje fyp byla plna dnf a karlnap na pouti třeba jak jsme de líbali atd. Potom  jsem se sel podívat na twitter a ig. Bylo asi 9:30 a dream se vzbudil.
,dobré ráno princezno"řekl dream
s červenými tvářemi jako rajče.
Já se na něj otočil a chytl se za břicho
,achhh motýlci " pošeptal dream.
Dream se usmál a začal mě lechtat na břichu. Po chvíli lechtání jsme to oba dva rozdýchávali. Potom jsme se ještě chvíli mazlili v posteli. V 10:30  jsme se zvedli, dream se sel převléct a já si šel udělat snídani.

Pov dream:

Když jsem přišel do kuchyně uviděl jsem george opřeného o linku v červených kožených kraťasech a krátkém topiku. Okamžitě jsem zčervenal všude kde to šlo a utíkal k sobě do pokoje. Gogy se koukl za roh a uviděl mě jak utíkám do pokoje. Zasmál se, vzal snídani a utíkal za dreamem do pokoje.

George pov:

Pote co jsem otevřel dveře od pokoje nikoho jsem neviděl. Pote jsem uviděl dreama který se schovává na posteli pod dekou. Já se zasmál, položil snídani na stolek a sednul si na postel k dreamovi. Dream mě obejmul okolo pasu a stáhl mě pod deku. Já se lekl zatím co dream dostal záchvat smíchu. Začal se smát tim zlounským hlasem. Já se fakt už bál takže jsem chtěl utéct ale dream me držel až moc pevně takže to nešlo. Já se snažil i vyvlíknout z jeho rukou ale nešlo nic. Po chvíli mě napadlo začít řvát. Sotva jsem se nadechnul, dream mi zacpal pusu rukou. Pote si na mě dream lehl a dal mi ukazováček před pusu. Dream se ke mně nebezpečně blížil svým obličejem. Když tu najednou. někdo mi volá. Dream vytáhne ruku z postele a hovor ukončí. Dale tedy pokračoval v přibližování se ke mně. Na konec když byl úplně u mě, tělo na těle tak mě začal líbat. Já vykulil oči a nechtěl spolupracovat. Dream se však naštval a zmáčkl mi @$$. (Boze omlouvam se ale ja si nemůžu pomoct😭)
Já mu doslova vzdychl do úst. To se dreamovi líbilo a tak se ode mě odtáhl a odkryl deku. Podival se na můj telefon kdo mi volal. Podival se na telefon a řekl,,ale ale ale copak chce sapnap že nás vyrušil v naší chvíli".
Já se chtěl zvednout a utéct ale nemohl jsem protože na mně dream stále ležel. Když jsem chtěl něco říct tak mi dream s telefonem v ruce dal opět ukazováček před ústa. Dream zalezl zpět na postel vedle me a přikryl nás dekou. Dream zavolal sapnapovi zpět. Já se sice snažil vypnout telefon ale Dream mě vždycky chytl. Sapnap pozdravil a zeptal se jestli nerusi. Dream se zasmál a řekl,,no před tímto jo ale ted ne, co jsi potřeboval?"
Sapnap se zasmál do telefonu a řekl,,chci mluvit s Gogym hned! "
Dream se opět zasmál zlounským hlasem a hovor zavěsil a telefon položil na stul. Odhrnul deku a vyšel z postele. Já si konečně chtěl oddechnout ale Dreams se ke mně sklonil a pošeptal mi do ucha,,nezlob me nebo budu pokračovat "
Já se zděsil a sedl si na postel. Dream si vzal svoji snídani a odešel do kuchyně se najíst. Já si po chvíli všiml že na stole je i dreamuv telefon. Vzal jsem ho a zkusil uhodnout heslo. Hned na 3. pokus se mi to povedlo. Hned jsem projel všechny zprávy na ig atd. Na konec jsem šel do galerie. Uviděl jsem několik fotek dreama se mnou. Když jsem sjel trošku dolů uviděl jsem několik hot fotek dreama jak s maskou tak bez masky. Začal jsem se extrémě červenat, a cítil jsem jak se mi do tváří hrne krev a to teplo ahh. Na chvíli jsem se ponořil do svých pocitů když v tu chvíli do pokoje přišel dream.

Dream pov:
Když jsem přišel zpět do svého pokoje, uviděl jsem george který v rukou drží můj telefon s mojí fotkou bez masky. Podíval jsem se na gogyho který byl rudý jako rajče. Obejmul jsem ho a dal mu pusu na tvář. George Dal telefon na stůl a lehnul si na mě jelikož jsem za nim sedel obkročmo. Po chvíli jsem začal hladit george ve vlasech. Po asi 20ti minutach se Gogy zvedl. Já se sice snažil si ho přitáhnout zpátky ale to už se mi nepovedlo. Když George odcházel z pokoje, tak jsem sledoval jeho @$$ jak se hýbe ze strany na stranu. Po asi minute přemýšlení o Gogym jsem se zvedl a šel jsem za Georgem do obýváku. George tam spal na gauči "ach boze on by taky furt jenom spal". sedl jsem si vedle gogyho na gauč a pohladil ho po hlavě. Když jsem viděl že Gogy opravdu spí tak jsem šel zavolat Karlovi že by jsme dneska něco zase podnikli. Karl souhlasil. Když jsem chtěl hovor zavěsit tak ještě chvíli poslouchal co se děje u Karla. slyšel jsem jak se tam se sapnapem chychotaji. Sice jsem nevěděl cemu ale chechtali se tam asi 5 minut pak už jsem opravdu hovor zavěsil. Chtěl jsem se jít podívat na gogyho jestli ještě spí. Hned co jsem k němu přišel myslel jsem si že spí. Takže jsem mu chtěl dát pusu na tvář když tu najednou se george probudil. Hned co jsem chtěl odejít jsem si všiml  george že má červene tváře. Usmál jsem se a hned po nem skočil a začal ho lechtat. Georgovi to nedalo a musel se začít smát.
"Ty rošťáku nezlob ,nebo to fakt udělám "řekl jsem se smíchem.

George pov:
zděsil jsem se a proto jsem utekl do pokoje kde jsem se schoval do skříně. Do pokoje však nikdo nepřišel. Já byl zděšen co se stalo s dreamem ale stejne jsem čekal než přijde. Čekal jsem tak ještě asi 15 minut a už mě to nebavilo.

1034 slov~ Já se strašně omlouvám za tuhle kapitolu ale já prostě musel:] je to extrémě sus ale ja za to nemůžu hehe. Je to sice trosku delší ale co už :) tak zatím byee<33

DNF první setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat