Dream pov:
Na dnešek se strašně těším. Jdu totiž po dlouhý době s Georgem ven a mám na něho takový lehký "plán". Dneska jsem spal u mámy takže jsem musel vyrazit trošku dřív.
Cestou do parku jsem byl pěkně nervózní ale pomyšlení na George mi zlepšilo myšlení. Když jsem došel do parku tak jsem si sedl na lavičku a čekal jsem na george. Chvíli mu to trvalo protože jsem tam byl asi o 5 minut dřív. Když už konečně přišel tak mu to fakt slušelo. Po dlouhý době jsem ho viděl a chtělo se mi brečet štěstím. Zvedl jsem se z lavičky a běžel ho obejmout.
„Gogyy!" Zakřičel jsem když jsem objal george. Miluju jeho objetí. Po chvíli objímání jsme si dali pusu, chytli se za ruce a šli jsme se projít parkem. Byl podzim takže to tam bylo opravdu krásné. Všude oranžové listí atd...Po pár metrech jsme narazili na místo kde byli dokonce i kytičky. Bylo to překrásný místo. Řekl jsem tedy že si sedneme na lavičku. V tu chvíli nastal čas na to se ho konečně zeptat. Chvíli jsme seděli na lavičce a drželi se za ruku. Pak jsem ho ale pustil a stoupnul si pred něj. „Gogy?" Zeptal jsem se ho klidným hlasem.
„Ano dreame?" Odpověděl mi george lehkým hlasem.
„Oba víme že už jsme spolu dlouho. Za těch několik měsíců jsme spolu prožili spoustu zážitků. Ať romantických tak i strašidelných. A proto se tě chci zeptat..."
* Klekl jsem si před george a vytáhl malinkou krabičku*.
„Gogy, vezmeš si mě a staneš se tak mým mužem na dosmrti?" Spustil jsem jemným americkým přízvukem.
„O můj bože, to je vůbec otázka?!! ANO CLAY!!! "vvykřikl george.
George vyskočil z lavičky a skočil mi do náruče. „Miluju tě!!" Vykřikl na me george.
Ja ho pořádně chytl aby nespadl a pomalu jsem se s nim zvedl ze země. Lehce jsem ho vyhodil do vzduchu abych ho pořádně chytl. Tvrdě jsem ho obejmul a poté položil na zem. Chytl jsem mu ruku a nasadil mu prstýnek. „Sluší ti zlato" Zalichotil jsem georgovi a on trošku zčervenal.
Geprge vytáhl z mojí kapsi druhý prsten a dal ho mně na prsteníček. Ja ho zvedl za boky a políbil jsem ho. Poté jsem ho položilpoložil opět na zem a chytl ho za ruku. Šli jsme spolu někam dál parkem až jsme došli na konec.385 slov~ hahahaha okey fajne tohle byla poslední kapitola u který jsem dělala ctrl+c , ctrl+v:(( mega depky. Takže ted bude tohle dnf vycházet 1 za rok hahaha. Ne delamtsi srandu pokusím se co nejvíc psát:DD
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfiction!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)