30. accelerate

38 4 0
                                    


Dream pov:

Chvíli jsme čekali a popojížděli v řadě na přihlášky do závodu dokud jsme se nedočkali.
"Jméno " Ozvalo se z přihlašovacího okénka.
" Clay"  Odpověděl jsem a george se pousmál.
"Poznávací značka? " Ozval se opět otrávený hlas z okénka.
"Všechno velkým. C   L  A  Y  4  0   5  " Vyspeloval jsem do přihlašovacího okénka.
"Dobře, to je prozatím vše. Dojeďte na startovací dráhu za ostatními a počkejte než závod začne." Ozvalo se naposledy z okénka.
" Nashle" Zařval jsem při odjezdu na start.
Zpět už se mi však odpovědi nedostalo.

Nějak mi to bylo jedno. Zařadil jsem se za nějaký zelený auto.

( Závody fungovali tak že proti sobě vždy závodili 2 auta a to které vyhrálo, postoupilo dál a závodilo s dalším výher ním autem. No nic nebudu okecavat  )

Čekali jsme dokud nepřijedou všichni kteří byli přihlášeni což trvalo asi 20 minutek takže celkem pohodka. Když konečně dojelo poslední auto, začali tam všichni řvát a křičet. Všichni jásali. Nebyl jsem na to připraven takže jsem byl trochu nervózní ale snažil jsem se to neprojevovat. Po chvíli na dráhu přišla nějaká blonďatá holčina v růžové minisukni, finálovém croptopu a světle purpurovou mini mikině.
Nebyla hot stejně jako george.  Neřešil jsem a čekal jsem než odstartujou všechny auta před náma. Byli jsme asi 3 v řadě. Čekali jsme asi 10 minut. Kdyz jsme konečně přišli na řadu, byl jsem ve stresu. Sice to bylo první kolo ale i tak...
Naštěstí když jsem se podíval vedle sebe, stála tam nějaká elektrická škodovka. Zasmál jsem se a podíval se do předu.
Přišla tam zase ta hnusná blonďatá nána a udělala jede pohyb vlaječkami.
To znamenalo nastartovat.
Druhý pohyb- připravit ke startu.
A nakonec třetí zkřížení vlaječek- start.
Šlápl jsem na plyn a vyjel jsem. Byl jsem o mnohem rychlejší než ta blbá škodovka.
Vjel jsem do zatáčky a poté z ní opět vyjel a zařadil jsem se za další auto do druhého kola. 
"Tak to bylo HUSTÝ" oddechl si george.
"Dík" Odpověděl jsem a usmál se. V druhém kole budu zavodit s...
* podíval jsem se do strany*. S audinou-?? Řekl jsem si pro sebe a začal jsem se smát.  
" Čemu se směješ zlato? " Řekl george a díval se na mě.
Ja ukázal na audinu vedle sebe a snažil jsem se zadržet svůj smích.
George se podíval do strany a začal se také smát.
" Audina " Řekl george do smíchu.
Po chvíli jsme konečně přijeli opět na start. Ja si pořádně chytl volant a čekal jsem na pohyb vlajek blonďaté barbie.
První pohyb- nastartoval jsem.
Po chvíli přišel druhý pohyb, to jsem stiskl volant pevněji.
A na konec.. TŘETÍ POHYB.
Sotva  pohnula vlaječkami, ja šlápl na plyn a už jsem si to razil.
Rovně, po chvíli první zatáčka, zase rovně.. Další zatáčka a konec. Byl jsem rád že jsem vyhral i druhé kolo.
Ještě pár kol a budu mit vyhráno.
Po chvíli přišlo 3 kolo a opět se to opakovalo. ...
Když jsem dojel 3 kolo, přišlo 4...
(Logicky bum)
V tu chvili se mi zarazil dech.
Vedle mě stálo sakra rychlí auto.
Normálně ten název znám ale teď jsem si nevzpomenul. To jsem v tu chvíli ale neřešil. Koukal jsem na to auto a nedýchal jsem.
Po chvili začali hlásit že je poslední kolo a kdo proti komu bude soutěžit.
Soutěžil jsem proti někomu se jmenem walenbur.

( jo je to naschvál walenbur, NENI TO WILBUR)

Bylo mi to jméno nějak povědomí ale asi se mi to jenom zdálo.
Neřešil jsem a podíval jsem se opět před sebe kde jsem viděl zase tu barbie.
Chytl jsem volant a začal jsem se trochu klepat.
George mi prohrábl vlasy abych něco viděl.
První mávnutí. Nastartoval jsem.
Druhé mávnutí.. Pořádně jsem chytl volant.
Třetí mávnutí. Rychle jsem šlápl na plyn a nesledoval jak daleko za mnou je ten walenbur.
Když jsem projel první zatáčkou, podíval jsem se do zrcadla.
Viděl jsem ho přímo za sebou.
Asi 3 centimetry za mnou. Stále jsem držel nohou plyn na max.
On se stále ale držel za mnou.
Už jsem vyjížděl do druhé zatáčky ale najednou on se objevil vedle mě.
Snažil jsem se ten plyn mačkat co nejvíc to šlo ale on se stále držel vedle mě. 
Měl jsem strach že to prohraju o 3 centimetry.
Snažil jsem se jet co nejrychleji ale najednou...

Uslyšel jsem nějaké raány za sebou.
Ten zvuk se oddaloval.
Bylo to divné.
Podíval jsem se do zrcátka a zjistil jsem že to bylo to rychlé auto.
Zaradoval jsem se a rychlosti okolo 350 km/h jsem přejel cílovou čáru.
Všichni jásali, řvali a všude lítaly konfety.
Byl jsem rád že jsem vyhrál.
Ja i george jsme vystoupili z auta a přišel k nám pán který mě i georgovi předal medaili a obou dvoum do rukou nám dal velký zlatý pohár.
Z miktofonu se ozvalo že clay vyhral společně se svým spolujezdcem george a tyhle hovadiny.
Udělal jsem také proslov který trval tak 15 minut.
Strašný.
Nasedli jsme s georgem zpět do auta a s pohárem a medailami jsme dojeli domů.....


830 slov~ 
Vim je to malo slov ale ja to psala v poznamkach a tam mi to jenom píše, kolik tam mám znaků. Depresivní 😭
Also dneska si jdu vyzvednout nové bryle budi v tom vypadat jak kokot opět nečekaně.  Zatim bajjj
















































Ještě si rozmyslím jestli bude další kapitola sus nebo ne haha😍💅

DNF první setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat