22.horror [UwU, UwU]

39 3 0
                                    

Dream pov:

Když jsem měl George opět v náručí tak se mi chtělo brečet ale nebrečel jsem. Odnesl jsem ho do svého pokoje a položil jsem ho na postel a sedl si vedle něho Když se me po chvíli George zeptal co budeme dělat tak jsem navrhnul kino. Geroge souhlasil, takže jsme se chytli za ruce a šli do kina. Šli jsme dlouhou cestu asi hodinu. Když jsme dorazili do kina tak jsme se rozhlížely co dávají. Dávali zrovna nový horror který ani jeden z nás neviděl. Stoupli jsme si tedy do řady a čekali než na nás přijde řada. Když na nás přišla řada, zaplatil jsem nam vstupenky a šli jsme koupit nějaký chalec. (jednoduše jídlo a pití fajn?)
Koupil jsem tedy popcorn a colu. Chytl jsem opět george za ruku a šli jsme do sálu číslo 69.
(Omg nechápu proč 69 ale proč ne Imao xdd)
Došli jsme teda až na konec kina a šli jsme do sálu 69. Když jsme tam došli tak jsme hledali svá místa. Když jsme si konečně sedli tak jsme museli ještě čekat než vůbec film spustí. Po asi půl hodine bylo kino úplně plné, a film už začal.

Po filmu

Když jsme s georgem odcházeli, tak jsem ho musel držet ta ruku protože se furt  bál. Vyšli jsme z kina a ja ještě dopíjel zbytek coli. Nasměrovali jsme si to na zmrizlinu. Ja se george zeptal jakou chce. On si vybral vanilku a malinu. Ja si vybral vanilku a čokoládu. Všechno jsem to zaplatil a šli jsme konečně ven z obchoďáku. Šli jsme si to směrem do parku kde bylo i moje oblíbený místo. Když jsme procházeli uličkama mezi těma krásnýma kytičkama a stromama, tak jsem se nemohl udržet a musel jsem georgeovu ruku pustit abych mu nějaký kytičky natrhal. George se zastavil a koukal na me jak trhám kytky. Po chvíli jsem je všechny svázal kusem nějakýho stonku od trávy a dal je Georgovi. Ten se na mě usmál a dal mi pusinku na tvář. Já se usmál a chytl opět george za ruku. "Líbí se ti?" Zeptal jsem se george po chvíli chození. George se na me usmál a opět sklopil pohled k zemi. Nějak jsem to neřešil co to mělo znamenat ale asi se mu líbí. Po pár minutách jsme konečně zastavili a sedli si na lavičku. Chvíli jsme si povídali o životě a o kravinách kterým jsme se občas zasmáli. Po chvíli jsme šli domů.

Podzim(timeskip)

George pov: Dneska se asi po tydnu konečně zase setkani s dreamem. Mega se na něho těším jelikož máme v plánu jít na nějaký romanticky prochazky takže tak. Zajímá mě kam půjdeme takže se nějak hezky připravím. Mám na to 2 hodiny takže času dost. Vzal jsem si tedy na sebe tmavé modrou košili k tomu černý kalhoty s páskem a na hlavu svoje goggles. Vlasy jsem si trošku načechral aby byli víc "fluffy". Nakonec jsem se navoněl a šel jsem ještě na telefon. Měli jsme sraz v parku což je 5 minut odemě takže mám času fakt hodně. Sedl jsem si tedy na gauč a ještě asi hodinu a půl jsem byl na telefonu. Po hodině a půl jsem se konečně rozhodl vyrazit do parku.


536 slov~ yupi konečně:D
Každopádně tohle byla poslední kapitola kde jsem dělala ctrl+c, ctrl+v xd teda alespoň z myslím:] jsem unavená ale vzhledem k romu ze jsem měl kofolu tak to nebude tal lehky xddddd

DNF první setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat