Dream pov:
"Georgy"
.....
"Gogyy"
"Zlato vstávej jedem na výlet!
" GEORGY! " Snažil jsem se probudit George. On ale furt spal. Ale ja potřeboval aby konečně vstal....
Vzal jsem tedy georgovi deku a začal ho lechtat. Na to už se chytit dal.
Chytl jsem ho za boky a zvedl ho jako činky. Osobně zvedal jsem i těžší takže to bylo něco jako kdybych měl vzít příčko do ruky.
Vzal jsem ho tedy za boky a odnesl ho na princeznu do kuchyně.
"Posaď se" Řekl jsem a položil george na linku v kuchyni.
"Proč mě takhle brzo budíš zlato? " Řekl George zývavě.
"Vzbudil jsem tě proto aby jsi se nasnídal a aby jsme mohli jet na výlet." Odpověděl jsem georgovi.
"Aha.. A kam chceš jet? " Řekl George a opět si Zývnul.
"To ti neřeknu. Teď se rychle nasnídej ať můžeme jet. " Odpověděl jsem georgovi a trochu jsem se k němu přiblížil.
"Hmmm" Zamumlal george unaveně.
George se mi snažil vykroutit ale ja ho pevně držel takže neměl ani šanci. George se stále ale kroutil tak jsem ho chytl pevněji za boky aby toho nechal. Po chvíli jsem se k němu obliceje přiblížil a jednou rukou ho chytl za bradu aby se george nepraštil. George zavřel oči aby se na to nemusel dívat a ja ho rychle políbil. Pote jsme ho pustil a utekl do koupelny.PO SNÍDANI
George pov:
"Dreame! Jsem po snídani! " Zařval jsem na claye že jsem po snídani.
..
"CLAYI! " Zařval jsem po druhé.
"Co tady řveš, chudák sousedi" Vyjekl na me dream z pozarohu.
"Dreame, bydlíme nekde úplně na konci floridy, žádný sousedy tady nemáme" Řekl jsem a usmál se.
"Tobě to snad vadí? Můžeš být jenom rád. Teď se utikej obleknout, sbalit si věci a mazej do auta." Řekl dream a zase někam zmizel.
"Al-... Ufghh! " Odfrkl jsem si a šel jsem se převléct a zbalit si věci.
Když jsem došel do pokoje, byl tam celkem bordel. Neřešil jsem a rovnou otevřel skříň s oblečením.
"Co si sakra mám vzít na sebe?!? " Řekl jsem si pro sebe a opět zarazil pohled do skříně.
Ve skříni jsem po hodině vybral černý crop-top a volné kalhoty. Vypadalo to celkem dobře. Zašel jsem tedy do koupelny. Namočil jsem si vlasy a trochu je vystajloval (SORRY nvm jak se to píše. Okkrrr. Nenechte se rušit)
Konečně jsem vypadal jako člověk. Vyšel jsem tedy z koupelny a začal si balit věci. Vzal jsem si malý vak na záda fo kterého jsem si dal peněženku, vodu a telefon. Svůj outfit jsem ještě doplnil bilou volnou mikinou od dreama jelikož venku je trochu chladno a mohl jsem vyrazit. Vzal jsem si na sebe conversky a vyrazil jsem do auta.Dream pov:
Čekal jsem na george skoro hodinu. Když konečně přišel, měl na sobě moji bilou mikinu a dlouhý volný kalhoty. Byl celkem roztomilý. Otevřel jsem mu dveře ke spolujezdci a on nastoupil. Nastartoval jsem auto a jeli jsme. Měl jsem v plánu ho zavést na závody který byli až v severní Karolíně. Zatím jsem mu to neřekl ale pojedeme skoro celý den. Takže to nejspíš pozná.PO HODINĚ A PŮL JIZDY
S georgem jsme konečně dojeli k mekáči. Chtěl jsem vystoupit ale všiml jsem si že geroge už zase spi. Hrozný. Začal jsem ho tedy lechtat.
"Hej dreame, hahahahaha nehch- nechotoho! "
Začal se chechtat george.
"Jdeme do mekáče tak vstávej" Řekl jsem.
Vzal jsem georgovi batoh a svůj batoh a utekl kousek od auta aby si george Pospíšil. George vyskočil z auta utíkal za mnou. Ja mu dal jeho batoh, vzal jsem ho za ruku a šli jsme. Když jsme došli do mekáče, George si objednával první.
"Jeden happy-meal s velkýma hranolkama, kečupem, jablečným pitickem, 5ti nugetkama a hračku číslo 5" Řekl George s povýšenym obličejem.
"5, 75 dolarů prosím" Řekl prodavač a lehce se usmál.
George zaplatil, vzal si lísteček s číslem a šel si stouonout kousek za mě.
Ja si objednal jako normální člověk velký hranolky, kečup a cheeseburger.
Zaplatil jsem a čekal jsem s georgem.
"Objednávka číslo 68!" Zařval prodavač a george se zvedl.
"To je moje! " Řekl mi george a ja se usmál. George si přinesl svůj tác s jidlem a šel najít stůl mezitím co ja jsem stále čekal.
"Objednávka čísloooo... 69! " Ozval se prodavač.
Konečně. Řekl jsem si pro sebe a šel jsem pro tác s jídlem. Poté co jsem si tác převzal tak jsem si šel sednout za georgem. Když jsem si sedl, oba dva jsme se začali smát.
"Uděláme fotku? " Zeptal jsem se george se smíchem.
"Jasne, že se vůbec ptáš" Odpověděl george nábodobným stylem jako já.
Vzal jsem tedy telefon, zapnul jsem instagram a vyfotil naše 2 lístky s číslem 68 a 69 a k tomu jsem přidal popisek
"Sus" A začal jsem se smát.Po jídle
Vyšli jsme z mekáče, sedli do auta a opět jeli. Po cestě jsme si spolu furt povídali o kravinách. Po chvili jízdy jsem mu dal ruku na stehno. On se uvolnil a bylo ticho dk chvíle než....830 slov~ ahahahahhhaahahhaa. Ukončila jsem to v nejlepší chvili, ja vim😌 samozřejmě nevím key vyjde další kapitola takže tak. Právě jsem byla v kuchyňce se třídou vařit Tortyli a precpala jsem se jak svině 😍🥰 a brečím kvůli cibuli...
:(( depresivní..
BYEEE<333
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfiction!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)