35. ?? Nicota

49 4 6
                                    

George pov:
Ráno jsem se probudil v 6:50... Bylo mi hrozně divné po včerejší noci. Pokusil jsem se vstát z postele ale dream me to držel. Chvíli jsem se vyvlikal, dokud se mi to konečně nepodařilo. Když jsem se však natáhl po telefonu, ucítil jsem extrémní bolest v zadní části těla. Zasténal jsem a rychle jsem dopadl zpět na záda do postele. Ja mu příště ukážu. Říkal jsem si pro sebe...

                                  09:00
Koukl jsem se na hodiny na stěně, bylo přesně 9 hodin.  Nejspíš jsdm usnul. Neřešil jsem a ležel jsem dál . Furt mě totiž bolela prdel!. Dream se vedle me začal pomaličku probouzet. Začal jsem ho lechtat a on spadl z postele.
,,Georgyy~! " Uslyšel jsem vedle postele na zemi.
Když  jsem se ale chtěl podívat co dream dělá, opět přišla bolest, která mě přinutila zpět zalehnout.  Slyšel jsem lehký smích který se zvedal ze země a přesouval se nahoru.
,,Dobre rano Gregore" Řekl dream s úsměvem a podíval se na mě...
,, Ja nemůžu vstat blbce! "  Zvýšil jsem na dreama hlas a prokoulil jsem oči nahoru.
Dream se mi začal smát.
,, Já ti ukážu kdo se tady bude smát! " Zakřičel jsem a schoval jsem se pod deku. Poté jsem se otočil zády k dreamovi a nejspíš jsem usnul...

Dream pov:
George musel být asi hodně unavený. Docela je mi ho líto jak ho bolí zadnice ale zároveň mi to není líto. Včerejší večer byl dokonalý. Když george opět usnul, šel jsem do svého pokoje přihlásit se na další závody s autem. Když jsem však přišel do svého pokoje, byl tak trochu bordel...
Začal jsem uklízet. Všechno smetí jsem hodil do koše pod stůl a zapnul jsem automaticky vysavač. Nebylo to nejlepší ale furt lepší než předtím. Zapnul jsem tedy počítač a nasadil jsem si sluchátka. Poslouchal jsem nějaký random písničky jalo třeba Heat Waves nebo Shut Up And Drive. Ty písničky samosebou neměli žádný význam ale mám je rád. Když se mi zapnul pc, šel jsem na oficiální stránky závodu a začal jsem se přihlašovat. Když jsem přišel k otázce kolik lidí v autě pojede, chtěl jsem kliknout na 2 ale napadlo mě že jsem Georgovi něco slíbil. Klikl jsem tedy zpět na 1 a pokračoval jsem dále ve vyplňování dotazníku. Když jsem dojel na konec, klikl jsem na odeslat a hotovo. Ještě najít jak  přihlásit George... 
Hledal jsem na jejích hlavních ofiko stránkách.  Nic jsem nenašel. Zkusil jsem jít na nejich facebook a konečně jsem to našel.

,, Hledáme osobu pro startování závodu. 15.8."
Hned jsem jim napsal že někoho mám a jestli by nevadilo že to bude kluk atd..
Mezitím co jsem čekal na odpověď, zašel jsem si udělat jídlo. Měl jsem celkem hlad. Pravda je nějakých 12 hodin a ja neměl snídani. Snídani jsem v tu chvíli neřešil, spíš oběd. Došel jsem do kuchyně a na internetu jsem našel nějaký salát. Byl celkem lehký.
Nakrájel jsem nějakou zeleninu, přidal jsem do toho majonézu sůl a pepř a hotovo. Trochu jsem odendal sobě a Georgovi na talíři a zbytek jsem uklidil do lednice.
Oběd jsem donesl Georgovi na stůl do jeho pokoje a svoje jsem si dal k sobě na stůl vedle pc. Sedl jsem si k počítači a zapnul jsem si zpět písničky.
Když jsem se podíval na pc, už mi odepsali.
,, Dobrý den, zatím jsme nikoho jiného nedostali na nabídku, děkujeme a prosíme o informace (email, místo bydliště, jméno...) . "
Začal jsem psát. Odeslal jsem to a začal jsem konečně jíst. 
Bylo to celkem dobrý. Odnesl jsem talíř zpět fo kuchyně a dal jsem ho do myčky. Poté jsem zašel za Georgem, v jakém je stavu. George furt spal ale talíř byl prázdný. George měl celou pusu od majonézy. Začal jsem se potichu smát ale tak, abych George nevzbudil.  Když jsem si všiml že má lehce pootevřené oči, přestal jsem se smát a sebral jsem ho na princeznu zabaleného v dece. On se na mě díval a ja nemohli odolat... Začal jsem ho líbat a zároveň mu slýzávat majonézu z pusy. Když už tam nic neměl, odtáhl jsem se od něho a položil jsem ho zpět na postel. Usmál jsem se na něho a odešel jsem zpět k počítači, kde jsem usnul...

696 slov~ yooooo vydala jsem novou kapitolu. Psala jsem ji asi 2 týdny 😍💅 vim je to úplně o hovně ale to nevadí zejo 😘🤙
Tak papaaaa💋



















































































Mám chuť se zabít a chcipnout. Bodnout se nožem nebo nekde skočit ze skály.

Život je píčovina, nemám žádnou motivaci a nevim.

Zivot nedava smysl a dal nevim🧍‍♀️

Děkuju za pozornost


DNF první setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat