Karl pov:
Když mě sap přestal líbat tak jsme si oba sedli a rozdýchávali to. Ja jsem si ne něho sedl a začal se k němu tulil jelikož jsem se strašně chtěl mazlit ale on me shodil. Šel jsem se tedy podívat do místnosti kde byl george a dream. Když jsem však vyšel schody, tak jsem si to rozmyslel. Slyšel jsem totiž to co jsem nechtěl. Obrátil jsme tedy směr a utíkal zpět dolu za sapem. Ten mi však řekl že už asi půjde a začal si navlékli boty. Ja tedy vzal telefon, napsal jsem georgovi že už půjdu a začal jsem so brát boty. V tu chvíli jsem si ale uvedomil že mám stále maid dress. Neměl jsem však na vybranou protože sapnap mi už utíkal. Vzal jsem tedy tašky a svoje oblečení běžel jsem za sapem. Když jsem ho doběhl, tak jsem s nim společně došel k němu domu.
Dream pov:
Georgovi ten maid dress opravdu slušel. Když jsme se líbali nemohl jsem pomalu dýchat. Odtáhl jsem se tady od geroge a začal rychle dýchat. George na mě koukal jestli mi jebe nebo co. On dýchal úplně normálně, vůbec ho nechápu. Když jsem už začal také dýchat normálně, tak jsem se zvedl z tvrde postele či co to bylo, a zjišťoval jsem kde to jsem akde je východ. Když jsem se postavil tak george taky. Vůbec jsem netušil kde to jsem natož kde je východ. George však udělal pár kroků a otevřel dveře. Uvědomil jsem si ze nejspíš nejsem úplně ve svem domě. Vyšel jsem tedy na chodbu a taky že jo. Nebyl to můj dům. Otočil jsem se tedy na George a zeptal se, jestli je to jeho dům. On přikývl na souhlas. Otočil jsem se tedy zpět a běžel jsem si prohlédnout celý barák. Měl ho opravdu obrovský. Ale kde bydlí jestli že me odnesl z meho baráku?" Tahle otázka mi furt putovala v hlavě. Přestal jsem na to myslet a běžel si prohlédnout další pokoje. Když jsem otevřel poslední dveře ve spodním patře tak jsem uviděl nejspíše jeho pokoj. Měl opravdu obrovský a moderní pokoj. Sedl jsem si na postel a zavřel dveře. V tu chvíli za mnou přišla kočka. „Ahoj luci" (sorry jestli jsem to napsala blbě) Pozdravil jsem gogyho kočku. Ona si vyskočily na postel a lehla si na mě. Ja jí začal hladit. Po asi 5ti minutách tam přišel george. Když uviděl me jak si hladím luci, tak otočil pohled k zemi, otocil se zády a dal ruce k sobě. „awheee, pán se nám zlobí "Začal jsem škádlit uraženého geroge. „Já se nezlobím ehm-já ne! Nejsem uražený Řekl George namyšlený hlasem. Já se na něho opětpodíval a zasmál se. „Co ti přijde k smíchu? Huh??" Řekl George a otočil se na mě. Já ze sebe shodil luci a stoupnul jsem si. Šel jsem k georgovi a obejmul ho. „Teď jako chceš co? Obejmutí huh?! " Řekl george a dělal uraženého. Ja se položil hlavu na jeho rameno a bez odpovědi jsem ho stále objímal. On po chvíli konečně odrazil ruce od sebe, a obejmul me. Že mu to trvalo. Já ho chytl za stehna, zvedl ho a držel ho v náručí. Hej, pusť mě dolů! Hned! "Začal na mě křičet george. Ja se usmál a pustil ho. On se do mě snažil bušit ale vzhledem k tomu že jsem vyšší tak se mu to moc nedařilo.,, dej mi mikinu!" Ozvalo se někde ze spoda. Ja se podíval na George který se držel za ruce že mu je zima. Já si opět bez odpovědi svleknul mikinu a dal ji georgovi. „Spokojeny?" Řekl jsem georgovi a nahnul se k němu. „Mhm" Zakýval George hlavou na souhlas. „A jak daleko od mého domu jsme? "Zeptal jsem se pro kontrolu. „Pár metrů od tvého bydliště, proč se ptáš? Chceš snad domů?' Řekl george a usmál se. „To si piš že chci domů "Řekl jsem namyšleně. „Okey, tak pojd" Řekl george, vzal mě za ruku a táhl mě do mého domu.
665 slov~ co dodat
Ctrl+c ctrl+v 💀👍
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfiction!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)