George pov:
Dream zaparkoval před svým barákem a všichni jsme vystoupili. Vběhli jsme k dreamovemu domu a čekali na dreama který ještě kontroloval auto jestli není špinavé nebo poškrábáne. Když měl zkontrolovano vytahl z kapsi klíče a šel nám otevřít. Odemkl dveře od obřího baráku a všichni jsme vběhli dovnitř. Sapnap s karlem si šli automaticky sednout na gauč k televizi v obýváku. Já chtěl za nimi ale dream mě vzal za ruku a zatahl mě nahoru do jeho pokoje. posadil mě na postel a zamkl dveře.,,Uhmm dreame co to děláš? "Zeptal jsem se.
Dream si na mě sedl obkročmo a začal mě líbat na krku. Já se odtáhl a shodil dreama na zem,, tohle si nech na večer lasko" Řekl jsem lehkým hlasem. Když jsem chtěl jít odemknout, zjistil jsem že klíč ma dream. Otočil jsem se tedy na dreama s vražedným pohledem. Dream se pouze pousmál a odhodil klíč z otevřeného okna. Já skočil po klíči aby jsem ho chytil ale nepodařilo se. Místo toho aby jsem klíč chytil tak jsem chytil tak maximálně koberec položeny na podlaze. Dream se pousmál a podíval se na mě ma podlaze. Dream si ke mně klekl a podíval se mi do očí,, nechceš pomoct princezno" Řekl dream s lehkým úšklebkem na tváři.
„Ne děkuji králi" řekl jsem vznešeně a zvedl jsem se ze zeme. Lehce jssm se oprášil a vyrazil ke dveřím. „,kam si myslíš že jdeš namyšlenče je zamčeno a klíč letěl z okna " řekl dream a chytl mě za rameno.
,,ufgh Fine co chceš aby jsi mi dal náhradní klíč" řekl jsem a prokulil jsem oči nahoru.
,,Ale Já nemám náhradní klíč co si o sobe myslíš ty namyšlena princezno"řekl dream a začal se smát.
Já dal ruce k sobe na hruď a nastvane si sedl na postel. Dream si sedl vedle mě na postel a začal mě hladit po hlavě. Najednou začal někdo nahlas klepat na dveře pokoje a prosit aby mohl dovnitř.,,Dreame ted me zajímá jak to vysvetlis Karlovi ze nemáš klíč" řekl jsem a otočil jsem hlavu ke dveřím. Dream se pousmál a řekl,,takto zlato".
Dream se zvedl z postele a šel směrem ke dveřím. Sundal si mikinu a měl na sobě pouze tílko a černé kalhoty. Napřáhl se a pěstí bouchl do dveří. Dveře vypadli z pantu a karl skončil pod nimi. Já se zvedl z postele a prohlížel jsem si dreamovi svaly a rozbité dveře. Dream se otočil na mě a uviděl můj udivený face. Dream se rozešel za mnou, postavil se přede mě a svalil se tam. Já se uklidnil a dal si ruce na dreamovu pravou ruku. Chvíli jsem mu ji mačkal a po chvíli pustil. Dream se opět otočil a šel pomoct karlovi. Karl křičel za dveřmi že chce pomoct a že ma něco v noze. Dream si kleknul ke karlovi a sundal z něho dveře vyražené z pantu.,, ugh konečně že vám to trvalo, wait ja mám v noze hřebík?!" Řekl naštvaný a vyděšený karl.
V tu chvíli tam příběhu sapnap.,,co se stalo karlovi kdo mu to udělal proč ma sakra v noze hřebík ".,,
Prosimtě klidni hormon jenom na něho spadli dveře které vyrazil dream z pantu" Řekl jsem klidným hlasem.
"oh chudák karl teď kvůli van nemůže chodit, isi v pohodě karle nemáš něco někde ještě? "Zeptal se starostlivě sapnap.
"ne v pohodě až na ten hřebík v noze" Řekl Karl a zasýkl bolestí.
Všichni jsme na sebe koukali jako kdyby jsme spadli z hrušky. najednou si sapnap klekl, podebral karla na princeznu a šel s nim dolů k východu.,, kam si myslíš že jdeš, nemocnice je 1,5 km dosud. Jestli tam fakt karla chceš donést pěšky tak good luck. " Řekl dream namyšleně.,, nooo ok, karl není zrovna nejlehčí takže jestli mužem svezl by jsi nas prosím " Řekl sapnap a udělal psí oči.,, jasně že tě a tvojí princeznu odvezu do nemocnice" Řekl dream s úšklebkem na obličeji. Sapnap trošku zčervenal v tvářích ale nikdo to neřešil. Sapnap nazul teda karlovi i sobě boty a šel čekat ven před barák. Dream se oblékl a zeptal se mě jestli půjde taky.,, ne ne to je v pohodě ja mezitím udělám oběd " řekl jsem a usmál jsem se. Dream si tedy nazul boty a odvezl sapnapa s karlem do nemocnice.~762 slov~ konečně jsem něco napsala. Sice je to ta největší kravinav mém životě ale tak why not xdd. Vzhledem k tomu že mi pomalu ale jistě začínají docházet napady tak si počkáte asi tak 2 tydny možná míň když dostanu inspiraci. Stale ksem nachcipana (nečekaně wow). Umírám tady ve škole 😭✋ ale zítra se do školy nejde to pojedu k babicce a v patek vecer se vracim nice:3. Ale k babicce se mi nechce!
Anyways byee<3
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfiction!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)