Dream pov:
Stale jsem se mazlil s georgem v posteli.
„Hele, kolik je vubec hodin "Vyjekl geroge a podíval se na telefon.
„Teprve 15:00? Co budeme dělat dreame" Zeptal se george a pohladil mě ve vlasech. „Nevím, ale ja by jsem se nejraději mazlil"
Odpověděl jsem unaveným hlasem a přitulil jsem se k Georgovi.
„Taky by jsem rád ale nemůžeme se celý den pouze mazlit " řekl geroge a usmál se. S georgem jsme se ještě asi půl hodiny mazlili. Najednou do trapného ticha přišel Karl a sapnap.„Čauko kluci" Vyjekl karl se sapnapem.
„Oh ahoj" Řekl George a shodil mě na zem.
„Nechtěli by jste třeba nekam zajít? Třeba k vodě nebo nekam na výlet? " Řekl karl a chytl sapa za ruku.
Já se posadil a podíval se na karla a sapa ja se drží za ruce. Rozplýval jssm závistí.
"No asi by jsem to nechal na zítra "Řekl george a podíval se na mě.
,, tak jo ale ja se sapem se pujdeme projít nejspíš někam nakoupit nebo něco "rekl karl a podíval se na sapa a pak zpet na george.
„Nechcete něco koupit?" Řekl sapnap s úsměvem na tváři.„Hele nejspíš jenom lizatko pro mě "
„Dreame nechceš něco koupit taky" Zeptal se mě George.
,, jop klidně ten zelený monster dik" Odpověděl jsem klidným hlasem a stale jsdm ležel na zemi.
,, okey tak pa" Řekl karl se sapem a odešli nakupovat.„Tak co budeme celý den dělat? Pokud máš jinou odpověď než se mazlit " Zeptal se mě george. Já se podíval na rozbité dveře a zasmál jsem se.
"Mohli by jsme jet koupit nový dveře" Řekl jsem s lehkým úsměvem.
"tak jo" Odsouhlasil george a chtěl se jít konečně převléct.
„Počkej na meeee" Zakňučel jsem a chytl jsem George za nohu aby na mě počkal.
Geroge pov:
otevřel jsem skříň a vytáhl z ní šedé tepláky a černé tričko. Vzal si to do ruky a utíkal do vedlejšího pokoje kde jsem se zamkl. Když jsem vyšel za dreamem tak ten už byl převlečený. Měl na sobě černé tepláky a černou mikinu s jeho merchem.
,, ty si jako mikinu nebereš nebo co?" Zeptal se mě dream když mě uviděl ve dveřích.„Rád by jsem, ale vzal jsem si jen 3 a všechny už mám špinavé a spocene. "Odpovedel jsem a koukl se do podlahy.
„Ugh fajn! " Zamumlal dream a podal mi svojí limetkově zelenou mikinu z merche.„Děkuju! Je moc hezká " Zajásal jsem neváhal jsem a vzal jsem si mikinu na sebe. „Awheee opravdu ti to sluší gogy' řekl dream s úsměvem a trošku zčervenal.
Já byl ještě víc rudý stejně jako rajče. Dream neváhal, podebral mě na princeznu a dal mi pusu na čelo.
opět jssm trošku zčervenal ale nějak to nikdo neřešil. Dream mě donesl dolů po schodech a tam mě položil na malou židličku. Oba dva jsme si začaly nazouvat boty. Když jsem měl zavázané tkaničky tak jssm se zvedl ze židle a podíval se na dreama který byl ohlí a zavazoval si tkaničky. Zkousl jsem si spodní ret a skočil na dreamovi záda. Dream mi chytl nohy a vyrazil se mnou do auta. Posadil mě na místo spolujezdce a jeli jsme koupit nové dveře (idk třeba do ikei xd).534 slov~
Nevim co dodat pisu tohle v 1 hodinu rano, boli me oci a nevim co 😌👍 umiram v depkach ale to nevadi 🥰👍 kazdopadne vy neumirejte #tobudedobry
!!!!!!JDI SPAT!!!!!!!!POVIDAM JDI SPÁT PODIVEJ SE KOLIK JE HODIN>:(
NESER>:(((
ALE FAKT UZ DOST JDI SPAT JINAK ZA TEBOU PRIJDE BABICKA GRANNY A DA TI NA ZADEK>:(
Ja te varoval:)))
POSLEDNÍ VAROVANI SER NA TO A JDO SPÁT>:(((
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfikce!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)