VE MĚSTĚ*
Pov dream:
Když jsme dojeli do města, zaparkoval jsem do podzemního parkoviště nákupního centra solina. Měli tam opravdu velké parkoviště a bylo skoro prázdno takže jsem si mohl vybrat kdykoliv chci. Když jsem zaparkoval, sapnap i ja jsme vystoupili a šli do soliny. Solina je opravdu obří 11ti patrový obchodní dům a nikdy jsem tady nebyl i přes ro že na Floridě bydlím už 5 let.
Ano možná si teď někteří říkáte že jsem se narodil na Floridě ale ne ja se narodil v Londýně. Ale přestěhoval jsem se hned co mi bylo 18. Ale teď zpět k příběhu
Takže vešli jsme tedy do soliny. Oba dva jsme koukali jako kdyby se před náma zjevil Bůh Boží. Koukali jsme do všech stran. Tam obchod s jidlem támhle s pitím se sladkostma a spoustu jiných obchodů. Viděli jsme tam opravdu spoustu atrakcí, obchodů atd. Ani jeden z nás nevěděl kam jít jako první. Rozhodli jsme se tedy že si to projdeme ze spoda nahoru. Takže jsme začali v H&M. Pokračovali Vanskama a dál už si můžete domvslet. Kdvž isme vvtahem doiížděli doposledního patra, upozornilo nás to že prý tam můžeme vidět něco co nechceme. Když jsme vystoupili z výtahu, nestačilii jsme se divit. Všude byli plakáty s holkama v plavkách. Udělalo se mi špatně takže jsem doběhl zpět k výtahu a díval jsem se do zdi od výtahu. Za chvíli za mnou přiběhl sapnap s tim že taky málem zvracel. Doběhli jsme tedy do výtahu a odjeli zpět na parkoviště.Pov sapnap:
Když jsme s dreamem šli na parkoviště z posledního patra tak mi furt vylo strašně blbě. Opravdu jsem viděl to co jsem nechtěl. Nebyli tam jenom ženský v plavkách ale třeba i bez. Celou dobu na parkovišti jsem se držel za břicho a za pusu. Fakt jsme málem zvracel. Když jsme nastoupili, připoutali se, tak na to dream šlápnul a jeli jsme domů. Měli jsme plne tašky nových bot nebo oblečení. Samosebou jsme koupili i nějaky to jídlo.
Pov Karl:
Když kluci odjeli tak jsem šel za georgem mu vysvětlit plán na ten Maid dress. Plán byl takový že jsme se převlékli do maid dressu, k tomu si vzali i ty ouška ofc. Počkali jsme na kluky v nějaké skrýši,každý v jiné místnosti. Seběhl jsem tedy dolů ke dveřím je zamknout aby to vypadalo že nikdo není doma. Poté jsem zaběhl do ložnice se převléct do maid dressu. George za mnou přiběhl že už je hotový. Pak už jsme jenom domlouvali kdo se kam schova. George se běžel schovat do dreamového pokoje do skříně. Já si lehl na gauč a přikryl se dekou.
(možná si teď nekdo řekne že to muselo být vidět ale nebylo to vůbec poznat).
Čekali jsme s georgem už asi hodinu. Najednou se ozvalo otevírání dveří. Já se rychle zachumlal pod deku a čekal.
Pov Dream:
Když jsme se sapem dojeli domů, tak jsme vystoupili z auta. Já si ho jako vždy prohlédl od motoru až po kufr. Nikde ani škrábanec. Začal jsem tedy odemykat barák. Bylo to nějaký divný, protože bylo zamčeno. Nějak jsem to neřešil a sap si toho nevšiml. Sap si tedy klasicky sedl na gauč kde si odložil věci. Ja mezitím běžel nahoru. Začal jsem přemýšlet kde by george a karl mohli být. Po chvíli jsem si lehnu a usnul. Po půl hodině jsem se vzbudil. Když jsem ale otevřel oči, stále jsem viděl tmu. Nechápal jsem to. Seděl icom na něčem tročku pohodlném alojsem na něčem trošku pohodlném ale zároveň nepohodlném to jsme alw v tu chvíli neřešil. Najednou mi někdo ze zádu šátek rozvázal a ja mohl konečně vidět kde vůbec jsem. Když jsem se díval okolo sebe, nikdo tam nebyl. Najednou se předemnou objevil někdo v maid dressu. "Není to náhodou george? Nene to nebude
george to by si na sebe v životě nevzal." Říkal jsem si stále v hlavě. Po chvíli co jsem se díval na osobu v maid dressu tak jsemsi uvědomil že je to opravdu george. "Počkej georgy, jsi to ty?" Vyhrknul jsem ze sebe způsobem jako kdyby jsem viděl svého ex. George se na mě podíval stylem jestli nepoznám sveho "přítele" Nebo co. "Samozřejmě že jsem george" Řekl george jemným hláskem a stále stál předemnou. Chvíli jsem si ho prohlížel od hlavy k nohám a zpět. Udělali jsem očima asi 5 koleček aby jsem si ho prohlédl. Byl neskutečně hot. Ty ouška sukýnka. Nemohl jsem pomalu dýchat. Zhluboka jsem se nadechl a vydechl. Zvedl jsem se z nepohodlném postele či co to bylo a šel si george prohlédnout z blízka. Ten maid dress mu opravdu slušel. Opět jsem si ho prohlédl od kočičích oušek po nohy. Když jsen se pevně postavil na nohy tak jsem mu nadzvedl bradu ukazováčkem. "Čí to byl nápad čičí?" Zeptal jsem seuho ďábelským hlasem a pustil jsem mu bradu. „Byl to Karlův nápad ne můj " Řekl george stydlivě a zčervenal. „A on to má na sobě taky? "Zeptal jsem se a podíval se do země. „Ehm, jo proč se ptáš "Řekl george a podíval se na mě jako na debila. „Hádám, že si to tam nekde užívá se sapem. Je mi ti jasný" Do řekl jsem s lehkým posměvkem. On se na mě opět podíval jako na největšího debila a pak také do země. Ja jsem ho chytl ze zaru na krku a přitáhl se k němu. Chytl jsem se i druhou rukou a začal ho líbat. Rukama jsem po chvíli sjel na záda. George me také chytl za záda a oba jsme spadli na tvrdou pohovku. Stále jsme se líbali když po chvíli..... (pokud chcete tu sus část tak napište com xdd)
Pov karl:
Když jsem čekal na nicka, tak jsem se začal nudit. Nemohl jsem nic dělat protože by si me všiml. Po chvíli jsem slyšel jak nic spí. Nechápu jak mohl usnout v sedě ale dobře. Opatrně jsem tedy vylezl z deky a sedl nsi na sapnapa. On si toho však nevšiml. Zacal jsem s ním tedy cloumat ze strany na stranu. Jemu to bylo vyloženě jedno. Když jsem mu však dal malou pusu na tvář, byl jako keyby vztal z mrtvých. Podíval se na mě a shodilme na zem. Ja se postavil a stál tam před nim jako modelka. On si me prohlížel od hlavy po nohy. Dělal jsme mi tam různé pózy například že jsem si fal ruce v bok atd. Po chvíli pózování jsem si všiml že... On slintá?! Bože je tak roztomilý, jako malý pejsek. Byl úplně zhypnotizovaný. Přestal jsem tedy pózovat a opět si na něho sedl obkročmo. On me svalil na gauč a začal me líbat.
1101 slov~ sus lehce sua jak to pročítám. Omlouvám se za chyby, jsme lina to kontrolovat a přepisovat xddd:3
Co tu chces tu nic neni
Ne fakt NIC
DOHAJE JDI PRYC NIC TADY NENIII
JSI GAY
YOU ARE HORNY IF YOU ARE HERE
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfiction!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)