20. liar? :(

43 3 6
                                    

Dream pov:

Když jsme dorazili s georgem ke me domu tak jsem si lehl na postel. Byl jsem totálně vyčerpaný i když nevím z čeho. George tam vedle mé postele stál a koukal na me jak pomali usínám. Po par minutách jsem opravdu usnul a nic jsem nevnímal.

George pov:

Když jsme dorazili k dreamovi domu tak si šel dream hned lehnout. Ja tam nad nim stál jako idiot a pozoroval ho jak usíná. Po pár minutách opravdu usnul a ja se vydal domů.

Domu to nemám naštěstí od dreama daleko takže jsem byl doma za 15 minut. Když jsem přišel domů tak jsem si šel povídat s random fans na discord. Povídali jsme si tak dlouho až se setmělo. Já se tedy rozloučil a vxpnul discord.

Když jsem se podíval na telefon tak jsem vykulil oči. Měl jsem tam 20 zmeškaných hovorů a několik zpráv od dreama. Otevřel jsem tedy zprávy abych zjistil co se děje. Asi hodinu po tom co dream usnul me začal shánět a ptát se mě kde jsem. Rozhodl jsem se tedy mu zavolat a uklidnit ho že jsem v pořádku a že jsem jenom odešel domů. Dream to vše příjmul. Volali jsme si asi ještě hodinu a japak šel spát a dream taky.

RÁNO

Dream pov:

Když jsem se ráno probudil tak jsem si šel udělat snídani. Po snídani jsem se šel na chvíli projít sám. Po cestě jsem potkal- SVOJI EX BELLA?!?

Onadva jsme se zastavili a podivali se ja sebe. Ona se ke me rozběhla a obejmula mě. Ja ji taky obejmul. Nabídnul jsem ji jestli se se mnou nechce někam projít a ona souhlasila. Když už jsem měl procházky dost tak jsem jí řekl že už budu muset jít. Otočil jsem se a chtěl jsem odejít ale najednou me chytla ze zadu za tričko a přitáhla me zpět. Chvíli jsem na ní koukal co bude dělat a po chvíli me políbila. Já se rychle vyvlekl a utíkal domu. Cestou domu jsem si otřel pusu do rukávu. Bylo to fakt nechutný. Pp chvíli jsem naštěstí došel domů a lehnul si. Opět jsem usnul.

Geroge pov:

Když jsem se probudil tak jsem se kouknul na telefon kolik je hodin. Bylo 10:11 takže jsem vztal z postele a šel si udělat něco k snídani. Po snídani jsem se převlékl a opět si sedl na postel. Jelikož isem mebyl unavený tak isem si vzaltelefon a šel prohlédnout co je nového. Jako první jsem ofc šel na ig na svůj oblíbený účet s novinama z mého města. Když tu najednou jsem uviděl nový post.

Známý youtuber Dream byl přistižen při líbání se s jeho přítelkyní.

Známý youtuber Dream byl přistižen při líbání se s jeho přítelkyní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

*foto*

Nemohl jsem tomuhle uvěřit. Dream mě podvádí s nějakou poloblond'atou děvkou?! Měl jsem extrémní vztek a zároveň se mi chtělo brečet. Bouchl jsem tody do stolu a začal ukrutnă bročottedy do stolu a začal ukrutně brečet. Brečel jsem asi 2 hodiny a najednou mi někdo volal. Zvedl jsem telefon ze stolku. Byl to dream. Hovor jsem típnul a telefon položil zpět na stůl. Začal jsem opět brečet a mlátit do polštáře. Po dalších několika hodinách brečení někdo zvonil. Otřel jsem si tedy slzy a šel ke dveřím. Když jsem otevřel, stál tam nečekaně dream. Chtěl jsem mu zabouchnout dveře před obličejem ale on vlétl dovnitř. Zavřel jsem tedy dveře a podíval se na dreama. Měl jsem na něj vztek že se mi hnusil i jeho obličej. Sklopil jsem tedy pohled k zemi. Dream se však na me podíval a zvednul me aby me měl v náručí jako mimino. Ja si dal kapucu na hlavu a zakryl jsem si oči abych se na něj nemusel dívat.

Dream pov:

Když jsem měl George v náruči tak byl nějaký divný. Zeptal jsem se ho co se děje nebo co jsem udělal ale on neodpovídal. Podíval jsem se tedy na ig na novinky z našeho města a samozřejmě. Bože ja quackityho nesnáším. Vypnul jsem telefon který jsem následně dal do kapsi a začal jsem vše georgovi vysvětlovat. George mi to však nechtěl věřit. Položil jsem ho tedy nazem a začal jsem brečet.Když jsem začal brečet, otevřel jsem dveře a odešel. Šel jsem rovnou za quackitym který dělá všechny tyhle fake novinky v našem městě.


702 slov~ eyouuu docela drama ne? Quackityho mam rada ale nevedela jswm koho tam mam šat tak why not lulll. Boli me oci 💀👍 furt.
























Not funny....

DNF první setkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat