TIME SKIP UŽ JSOU V IKEI(idk proč tak velký time skip prostě jsem líná xdd)
Dream pov:
S georgem jsme se před ikeou chytli za ruce a mířili si to do uličky se dveřmi. Začal jsem si prohlížet krásné bílé dveře ale najednou mi gogy někam odběhl. Začal jsem hledat ve všech uličkách s dveřmi. Poté mě napadlo hledat ho mezi plyšáky.
(idk od kdy jsou v ikei plyšáci ale ok).A samozřejmě. Mazlil se tam s obřím medvědem. Přiběhl jsem k němu a vytrhl mu medvěda z ruky.
„Od mazlení jsem tady já řekl jsem uraženě a zahodil jsem medvěda zpět do regálu.
George se urazil a dal ruce k sobě. Ja ho vzal ze zádu. On mi skočil na záda a ja s ním běžel zpět do uličky se dveřmi. Když jsme tam doběhli tak jsem georgovi nastavil záda aby se mohl zklouznout. George se zklouzl po zádu a málem spadl. Já ho naštěstí chytl aby mi nespadl do dveří. Kdo by to potom platil? Já ne. Každopádně poté jsem ho položil na nohy a šli jsme vybírat dveře. Opět jsem chytl george. Tentokrát jsrm ho chytl pevně aby opět nikam neutekl. Nakonec jsme se domluvil jsem se s georgem že se to tam bude hodit. Vzal jsem dveře do rukou. Dal si je na záda a šli jsme je zaplatit. „Kartou prosím" Řekl jsem a přiložil jsem kartu na terminál. Zandal jsem kartu do peněženky a odnesl jsem dveře do auta. George šel pomalu za mnou. Když jsem došel k autu, sklopil jsem zadní sedačky a připoutal dveře aby nesjeli oběhem jízdy. George si sedl na místo spolujezdce A já logický za volant.
DOMA
pov george:
S dreamem jsme přijeli k domu. On vzal dveře a ja mu odemkl barák. Karl se sapem ještě nebyli doma takže jsme měli alespoň klid na nainstalování dveří. Dream i ja jsme si zuli boty. Dream šel na horu se převléct zatím co já jsem čekal před pokojem na zemi. Když dream vyšel z pokoje měl na sobě: šedé tričko a tmavě modré monterky. "Vypadal tak hot"
Opakoval jsem si stále v hlavě.
„Georgi?! Georgi?! GOGY?!!!"
Slyšel jsem od dreama který mě vytáhl z mého myšlení.
"Jsi v pohodě georgi? "Zeptal se me dream vážným hlasem.
„J-j-jj-jo jasně já jsem vždycky v pohodě hehe" Zakoktal jsem se a neškodně se pousmál.
Okey fajn, už by jsme mohli začít ty dveře Řekl dream a usmál se na mě. Dream ještě zašel pro nářadí do kumbálu ja mezitím čekal na chodbě.PO OPRAVĚ DVEŘÍ
„Tak ještě poslední šroubek aaaa HOTOVO! "Vykřikl dream když došrouboval poslední šroubek. Dream si šel odnést nářadí mezitím já jsem zametal.
Pov dream:
Když jsem přišel z kumbálu kde jsem si byl uklízet věci tak jsem viděl gogyho jak zametá. Ahh~ představoval jsem si ho v maid dressu.
„Dreame? Dreame? CLAYI!" Začal na mě řvát george.
,,C-co co co? Něco se stalo? Nebo?"
Zakoktal jsem se při odpovídání georgovi. „Ne dobrý jenom že mám hotovo"Řekl george a opřel se o koště.
„Jaj, tak to je dobře hehe. Počkej tady chvíli j- ja si odskočim "Opět jsem se zakoktal a utíkal na wc.
„Okey" Zakřičel na me ještě george z pokoje mezitím co já běžel do koupelny. Když jsem doběhla do koupelny tak první co jsem udělal bylo to že jsem se podíval do zrcadla
Ugh vypadám strašně. A ty vlasy? Radši nic." Nadával jsem na sebe v hlavě předzrcadlem. Zašel jsem si tedy na wc. Poté když jsem si myl ruce všiml jsem si pootevřeného šuplíku pod umyvadlem. Když jsem ho otevřel spatřil jsem... Žiletku od krve
ŽILETKU OD KRVE?! Doufám že to není georgovo. Stále jsem si opakoval v hlavě. Po chvíli přemýšlení jsem žiletku vzal a
šel za georgem. „Zlatoooo" Zařval jsem na george. „Copak se děje?" Řekl klidným hlasem. george docela
„Vyhrň si rukávy od mikiny!"
„Proč? Nechápu co se stalo" Prostě si vyhrň rukávy a ukaž mi ruce!" Zařval jsem naposledy na george a on si
vyhrnul rukávy. Začal jsem mu prohlížet každičký milimetr na jeho rukou. Nikde ani nejmenší jizvička. „Dobrý vem si tu mikinu zpět"
Řekl jsem se svým záchvatem uvnitř. „A co se stalo, proč jsi chtěl vidět mou ruku?"
Řekl george s udiveným obličejem.
Já vytáhl z kapsi žiletku zabalenou v kapesníku která byla celá od krve. „Co to?! TO JE TVOJE?!" Začal mít george strach.
„Ne prosimtě dýchej, moje to není, koukej Řekl jsem klidně a vyhrnul si rukávy. George také prohlédl každý milimetr meruky a poté mi stáhl rukávy zpět dolů.
„Tak jestli že to není moje, ani tvoje, tak čí to je?!" Řekl jsem s údivem v obličeji. „Budto karlovo nebo nickovo" Řekl george když si prohlíželi žiletku vykukující z mé kapsi. „Hele georgi, nechceš se jít radši mazlit? Tyhle myšlenky mě dohání k depresím "Řekl jsem s očima ze kterými mi málem tekli potoky slz. „Tak jo" Řekl george, chytl me za ruku a táhl me do pokoje. Lehli jsme si do postele a začali se mazlit.
837 slov~ muzu umřít? Asi ne co:]
Nemám žádnou motivaci žít, žiju pro ostatní.
Kazdopadne tady je nejaka ta kapitolka. Umiram, chci umrit a ja nevim co všechno. Ja uz to ani nečtu ani neopravuju tak se omlouvám že tohle budou takový shitky ale už jsem fakt lina svině ja vim<33 bye ig¿
ČTEŠ
DNF první setkání
Fanfiction!!Tw: obcas sus!! (!Spicy scény oznaceny: ❗❗❗!) ⛔❗ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ❗⛔ (hrozí: trauma do konce života, deprese, uzkosti) Vysvetlivky: (Blabla) můj dodatek k příběhu "Cs jak se mas" Nekdo neco řekl. To je asi vše xdd užijte si čtení:)